Amanda's valkjes Punky en Yuna. Punky is er niet meer! :'(

Gestart door *Amanda*, 17 april 2007, 11:05:22

« vorige - volgende »

*Amanda*

Hey Anja,

Ik heb ze een dikke knuffel gegeven  :) ze genoten er lekker van  ;)

Hey Mara,

Het valkenvirus is inderdaad heel er besmettelijk! Haha  :D Jammer dat ik niet op mezelf woon  ;)

Hey allemaal,

Vandaag heb ik van mijn tante een digitale weegschaal gekregen. Ik heb Yuna natuurlijk gelijk even gewogen en mevrouw weegt 85 gram  ;D daar ben ik in ieder geval heel erg blij mee. Ik probeer Punky ook elke keer te wegen maar ik krijg hem maar niet op de weegschaal. Ook niet als ik er wat lekkers op leg. Maar ik heb Yuna en Punky eens vergeleken. Punky voelt ook veel zwaarder aan dus dat zit wel goed maar ik zou wel graag willen weten hoeveel hij weegt.

Mijn ouders gaan binnenkort waarschijnlijk een nieuwe digitale camera halen  ;D Ik helemaal enthousiast natuurlijk want dan kan ik weer nieuwe foto's maken  :D

Groetjes Amanda

*Amanda*

Hey Allemaal  :)

Ik heb weer foto's kunnen maken. Mijn vader heeft het voor mekaar gekregen om de rest allemaal te wissen en we hebben ook een nieuwe maar die hebben mijn ouders mee naar de camping.

Met Yuna gaat het erg goed. Ik had haar gisteren weer gewogen en ze woogt 90 gram :-) Gaat erg goed dus. Ben super tevreden. Verder is ze super ondernemend. Ze zit niet meer stil haast haha... dan ziet ze een leuk touwtje, dan wil ze je wenkbrauwen onderzoeken of je haar en dan weer wat anders gaat maar door  ;) Ze is echt heel erg lief. Soms kun je ook even lekker met haar knuffelen.

Punky is erg aanhankelijk deze week. Hij wil de hele tijd knuffelen en kroelen. Roy (mijn vriend) mag nooit aan hem zitten en Punky wil nooit wat van hem weten. Vandaag mocht Roy hem gewoon kroelen!  :D Ik stond echt met mijn mond open te kijken! Geweldig gewoon! Roy sloeg mij voor de gein en ik zei tegen Punky: Val hem maar aan, hij doet me pijn.... weet je wat hij deed? Het was echt fantastisch om te zien hoor. Roy die ging dus met zijn hand dichtbij hem en Punky boog gewoon zijn koppie. Hij wou gekroeld worden! Erg lullig voor mij  ;)

Hier zijn de foto's, hoop dat jullie ze leuk vinden.



Lieve Yuna



Deze foto vind ik persoonlijk erg lief en leuk  ;D Mijn lieve Punky



Yuna weer



Samen zitten op het touw  ;)



Foto!  ;D



Dit was het weer. Ik ga nog even genieten van het lekkere weer  ;) en morgen lekker bbqen  :)

Groetjes Amanda

Anke

Wat een leuke foto's!!!
Hi hi valkparkietjes doen lekker wat ze zelf willen he. ;D
Leuk dat nu je vriend ook mag kroelen bij je valkje.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Amanda

Mooie foto's weer. Je hebt echt hele mooie foto's gemaakt.

mara

*Amanda*

Citaat van: til op  3 juni 2007, 11:34:48
Wat een leuke foto's!!!
Hi hi valkparkietjes doen lekker wat ze zelf willen he. ;D
Leuk dat nu je vriend ook mag kroelen bij je valkje.
Groetjes Anke


Dank je wel  ;D
Ja ze doen zeker wat ze zelf willen haha het zijn zulke schatjes! Ben ook heel blij dat mijn vriend eindelijk wat meer contact krijgt met Punky. Toen we hem kregen wou hij alleen bij hem zitten maar later is dat veranderd en wou hij alleen maar bij mij. Het is wel leuker dat hij nu ook wel contact met mijn vriend zoekt.

Citaat van: Mara op  3 juni 2007, 11:36:32
Hoi Amanda

Mooie foto's weer. Je hebt echt hele mooie foto's gemaakt.

mara


Dank je wel  ;D


We hebben net onze schatjes nog even los gehad. We gaan zo namelijk naar de camping om te bbqen. Punky wou weer de hele tijd knuffelen en Yuna was weer druk bezig met van alles en nog wat.

Groetjes Amanda

Mara

Hoi Amanda

Vergeet je dan niet de groeten te doen aan Rico? Want Pipo mist zijn nieuwe vriendje.

mara

Anja

Hoi Amanda,

Wat een mooie foto's zeg. Leuk hè een valkparkiet die doet waar ie zin in heeft.
Mooi gewicht trouwens ook'.
Ik heb genoten van je foto's.
Geniet maar lekker van de bbq.

Groetjes Anja

Inge88

Leuke foto's! Die foto van Punky vind ik ook erg lief, wat een ondeugend mannetje  :D

Lekker gebarbecued? Het weer viel mij erg tegen vandaag, gisteren was het zo mooi.

*Amanda*

Citaat van: Mara op  3 juni 2007, 14:27:38
Hoi Amanda

Vergeet je dan niet de groeten te doen aan Rico? Want Pipo mist zijn nieuwe vriendje.

mara



Heb ik gedaan  :) Hij was er helemaal blij mee. Ik zal hem binnenkort weer even in zijn boekje laten schrijven. Hij zat van de week al te zeuren bij mij  ;) Ik heb ook weer een paar foto's van hem.

Citaat van: Anja op  3 juni 2007, 15:31:11
Hoi Amanda,

Wat een mooie foto's zeg. Leuk hè een valkparkiet die doet waar ie zin in heeft.
Mooi gewicht trouwens ook'.
Ik heb genoten van je foto's.
Geniet maar lekker van de bbq.

Groetjes Anja


Dank je wel!  ;D Ik heb erg genoten van de bbq maar erg jammer van het weer zeg! Erg bewolkt maar gelukkig was het niet koud en toch wel erg gezellig  :)

Citaat van: Inge... op  3 juni 2007, 23:38:34
Leuke foto's! Die foto van Punky vind ik ook erg lief, wat een ondeugend mannetje  :D

Lekker gebarbecued? Het weer viel mij erg tegen vandaag, gisteren was het zo mooi.


Ja hij is zeker een ondeugend mannetje  ;) hij kan er wat van!
Heb erg lekker gebbq maar inderdaad het weer viel erg tegen.

Groetjes Amanda

Mara

Hoi Amanda

Dus Rico is goed in zeuren? Haha. Heeft hij al kennis gemaakt met Punky en Yuna? En wat zei Rico er van?

Mara

Inge88

Hi Amanda,

Fijn dat de BBQ lekker was. Ik ben er ook dol op. Helaas doen wij dat niet zo vaak, ook al is het het weer ervoor.

Maak je ook eens een filmpje van Punky en Yuna? En lijkt het nu maar zo of hebben popjes gewoon meer een eigen willetje.

*Amanda*

Hey Mara,

Mijn ouders gaan nu vaak een weekend naar de camping en nu blijft Rico soms een weekendje bij mij. Ik neem Punky en Yuna dan altijd mee naar beneden omdat ik daar dan ga zitten. Rico gaat dan elke keer roepen en vorige keer ging ik met Punky en Yuna bij de kooi staan. Punky was best bang hahaha voor zo'n klein parkietje  :) (grote mond maar een klein hartje die Punky) En Yuna die was weer allemaal bezig met andere dingen zoals gewoonlijk  ;) Ik bouw het dus een beetje op. Rico vind het in ieder geval wel erg leuk allemaal. Soms hoor ik Rico roepen naar boven en dan reageert Punky wel.

Hey Inge,

Gewoon wat vaker gaan BBQen dus!  :P

Ik kan wel een keer een filmpje gaan maken eigenlijk  ;) Kun je me dan even uitleggen hoe ik dat op Youtube moet zetten? Ben niet zo handig met die dingetjes.  :-[

Ja ik denk eigenlijk wel dat ze meer een eigen willetje hebben. Hoe dat komt weet ik niet precies maar ik merk echt het verschil tussen Punky en Yuna. Ze zijn 2 verschillende valkjes en alle 2 super leuk! Ben echt heel erg blij met ze!

Groetjes Amanda

Inge88

YouTube wijst zichzelf eigenlijk. Zodra je je hebt geregistreerd en hebt ingelogd klik je op "new video" oid. En de rest wijst zich vanzelf. En mocht het niet lukken dan kun je altijd de video doorsturen naar mij en dan zet ik het er voor je op.

Ja, ik denk dus ook dat ze meer een eigen wil hebben, ik zie ook duidelijk verschil tussen man en pop. Ook als ik kijk naar mijn vorige popje, dan zie ik weer vergelijkingen met Indy...

*Amanda*

Hey Inge,

Oke dan zal ik eens kijken als ik dat filmpje wil plaatsen. Maar ik moet eerst een leuk filmpje hebben he  ;)

Ik vind het erg leuk om het verschil te zien tussen een man en een popje. Ik heb nooit een popje gehad dus dit is allemaal nieuwe voor me.

Groetjes Amanda

*Amanda*

Ik heb het net voor mekaar gekregen om Punky op de weegschaal te krijgen  ;D Hij weegt 92 gram  :) en heb Yuna gelijk even gewogen. Heel toevallig maar zij weegt ook 92 gram vandaag  :)

Groetjes Amanda