Amanda's valkjes Punky en Yuna. Punky is er niet meer! :'(

Gestart door *Amanda*, 17 april 2007, 11:05:22

« vorige - volgende »

Mara

HOi Amanda

Ik lees dat het allemaal goed gaat, mooi zo! Geniet er maar lekker van.

Mara

Anke

Fijn dat het zo goed gaat tussen die twee!
Veel plezier met ze :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Amanda*

Citaat van: Inge... op 16 mei 2007, 21:54:34
Wat leuk dat Yuna er nu eindelijk is! En wat onwijs fijn dat je 2 valkjes het meteen met elkaar kunnen vinden! Ben benieuwd naar de foto's!


Hey Inge,

Bedankt!  ;D Ben echt zo blij dat ze er nu eindelijk is. Het gaat erg goed. Morgen plaats ik even foto's. Ik moet zo namelijk weer weg. Hoop dat mijn ouders snel een nieuwe camera kopen want we kunnen nu helemaal geen foto's meer maken. De geheugenkaartjes staan helemaal vol en kan niks meer verwijderen. Die camera is echt aan vernieuwing toe.

Citaat van: Mara op 18 mei 2007, 09:51:00
HOi Amanda

Ik lees dat het allemaal goed gaat, mooi zo! Geniet er maar lekker van.

Mara


Dank je Mara  :) We zijn echt aan het genieten van onze valkjes!  :D

Citaat van: til op 18 mei 2007, 10:20:54
Fijn dat het zo goed gaat tussen die twee!
Veel plezier met ze :)
Groetjes Anke


Dank je wel  ;D

Punky is erg lief voor Yuna. Hij wil haar elke keer kroelen en lekker haar veertjes poetsen. Alleen Yuna wil dat niet elke keer en dat laat ze dan ook wel goed merken  ;) ze weet wat ze wil  :P Dan blaast of bijt ze een keer zijn kant op en dan kijkt Punky mij zielig aan van: Wat heb ik verkeerd gedaan? Wel erg schattig allemaal. Ze hebben al 2 nachten bij mekaar in de kooi geslapen en het gaat eigenlijk geweldig. Ik zie haar vaak eten en heb haar ook al een paar keer zien drinken  :D Dit weekend gaan we haar waarschijnlijk even wegen. We moeten even zo'n digitale weegschaal van iemand lenen  :)

Groetjes Amanda

*Amanda*

Hallo Allemaal,

Vandaag hebben we Yuna gewogen. Ze weegt nu 78 gram en is dus wat afgevallen  :( ben ik niet zo blij mee maar ik hoop dat ze van de week weer wat aankomt. Ik zie haar heel vaak eten en ze zit daar dan wel een half uur dus eigenlijk had ik het niet verwacht. Ik heb wat foto's gemaakt van Yuna en Punky in de kooi. Ze is erg lief en alles gaat verder heel erg goed. Ze gaat nu vaak op verkenning uit en het vliegen lukt ook al steeds beter.  :) Punky is erg gek met Yuna maar Yuna moet nog erg wennen aan hem. Hij wil elke keer gekroelt worden en dat wil ze nog niet doen  :P Komt allemaal vanzelf wel. Hier dus de beloofde foto's:




Ze is lekker aan het slapen en Punky is zich lekker aan het poetsen  ;D





Ze is nog wat onhandig op de kooi maar gaat steeds beter  :)



Wat is ze mooi he?  ;) :D





Punky en Yuna samen bij Roy. Yuna was lekker aan het slapen en Punky hield alles in de gaten boven op Roy's hoofd  :P


Dit was het weer  :)

Groetjes Amanda


Anke

Wat een schatje die Yuna :)En Punky is ook schattig zoals hij daar boven op het hoofd zit ;D ;
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Amanda,

Wat een lieve foto's zeg. Yuna is echt een beauty hoor.
Jammer dat ze is afgevallen maar dat gebeurt meestal hoor. Het is nu zaak om te zorgen dat ze verder niet meer afvalt.

Groetjes Anja

*Amanda*

Citaat van: til op 19 mei 2007, 19:31:40
Wat een schatje die Yuna :)En Punky is ook schattig zoals hij daar boven op het hoofd zit ;D ;
Groetjes Anke


Dank je wel!  ;D

Citaat van: Anja op 19 mei 2007, 19:45:33
Hoi Amanda,

Wat een lieve foto's zeg. Yuna is echt een beauty hoor.
Jammer dat ze is afgevallen maar dat gebeurt meestal hoor. Het is nu zaak om te zorgen dat ze verder niet meer afvalt.

Groetjes Anja


Dank je wel Anja! Ja we moeten nu wel goed gaan opletten dat ze niet meer afvalt maar ja ik denk ook gewoon dat het door de nieuwe omgeving komt en nu is ze natuurlijk vaker los en heeft ze meer beweging. Wanneer we thuis zijn, mogen ze de hele tijd los en ze is druk bezig met het vliegen te oefenen dus ik hoop dat dat de oorzaak is. We zullen er in ieder geval goed opletten.

Groetjes Amanda

Carin

Hoi Amanda,

Wat een lieve foto's! Yuna is echt een mooi vogeltje!

Hoe is het met Rico?

Groetjes!

*Amanda*

Citaat van: Carin op 20 mei 2007, 12:50:32
Hoi Amanda,

Wat een lieve foto's! Yuna is echt een mooi vogeltje!

Hoe is het met Rico?

Groetjes!


Dank je wel!  :D Wij vinden haar ook echt prachtig!

Het gaat erg goed met Rico. Ik heb hem gisteren nog even wat in zijn boekje laten schrijven  ;) Hij begint een staartje te krijgen en heeft alweer 2 vleugelveertjes terug. Dus wie weet dat het toch wel allemaal weer aangroeit  :) hoop het voor hem dan kan hij ook eens lekker vliegen  :D

Groetjes Amanda

*Amanda*

Hallo Allemaal,

Vandaag hadden we Yuna weer gewogen. Ze was weer afgevallen  :( Ze woog vanmorgen 73 gram dus daar was ik weer niet blij mee. Ze heeft vanmiddag behoorlijk wat gegeten en heb haar toen straks weer eens gewogen. Nu woog 80,5 gram en hoop dat het nu zo blijft en meer word. Verder is er helemaal niks aan haar te merken. Ze is lekker actief en sinds dit weekend erg ondernemend dus gaat fantastisch verder. Nu alleen haar gewicht nog.

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Het gewicht goed in de gaten houden. ik zou Yuna elke dag op hetzelfde tijdstp wegen.
Yuna is nu misschien meer uit de kooi en mag meer vliegen. Ook dat draagt bij aan het gewichtsverlies.
Ik zou me nu nog geen zorgen maken. Hou Yuna goed in de gaten en laat hem iets minder vaak rond vliegen. Vooral in het begin.

Groetjes Anja

*Amanda*

Hey Anja,

Bedankt voor de tip. Dat ga ik zeker proberen. Maar is het niet zielig als ik haar in de kooi heb en Punky rondvliegt? Want Punky is gewend om altijd los te zijn wanneer wij op mijn slaapkamer zitten. Nou ja morgen moet ik weer naar stage en woensdag en donderdag werken dus dan zitten ze overdag ook de hele tijd in de kooi. We zullen zien.

Groetjes Amanda

*Amanda*

Hallo Allemaal,

Hier weer een berichtje van ons.
Het gaat goed met Yuna´s gewicht. Ze weegt nu ongeveer tussen de 80 en 82 gram. Ze is ook erg ondernemend. Ze speelt graag met al het speelgoed wat er te pakken is en is vooral gek van onze ringen  ;) Het is echt een schatje en Punky vind haar ook erg leuk. Hij doet echt zijn best om haar te versieren maar ze hapt nog niet toe  :D Nou ja happen wel omdat ze dan geen zin heeft  ;)

Ik zou er zo weer een valkje bij willen nemen maar dat moet ik maar niet doen  ;) ze zijn zo verslavend. En als ik dan die kleine schatjes van Linda (kwekerij Sephora) zie nou dan wil ik zo zijn klein schatje er wel bij nemen  :) Ik denk dat als ik later op mezelf woon er misschien nog wel een paar bij neem. Het is zo gezellig  :D Nu zitten ze ook allebij op een schouder van me en zijn ze lekker aan het poetsen of Punky gaat voor me fluiten. Heel erg leuk dus....

Nou dit was het weer  ;) Misschien binnenkort weer wat foto´s.

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

fijn dat het zo goed gaat met je valkjes zeg.
Het gewicht is ook prima.

Het valkenvirus is hier dus ook toegeslagen.

Geef ze maar een dikke knuffel van me.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Amanda

Dus het gaat allemaal goed bij jou? Mooi zo. Haha, het valkenvirus is heel erg besmettelijk hoor.  ;) Voordat je het weet heb je er meer dan twee.

mara