Amanda's valkjes Punky en Yuna. Punky is er niet meer! :'(

Gestart door *Amanda*, 17 april 2007, 11:05:22

« vorige - volgende »

Carin

Super, dan zal Yuna ook wel snel komen dan! Wat verwacht je zelf?

Heel veel plezier met koninginnedag!

En de groetjes van S&S aan Rico!

Inge88

Leuk zeg. Dan hoef je dus niet zo lang meer te wachten voor Yuna komen zal. Maak maar een filmpje als ze Punky "ontmoet".

Ik zal net zo'n mutatie krijgen als jou (als blijkt dat die er tussen zit) maar dan nog met cinnamon erin. Vind de mutatie echt zo mooi  ;)
Nog ongeveer 3 weekjes wachten voor ik dat weet. Spannend hoor... dan heeft Paddy ook al gauw een vriendinnetje.
Poeh.. en dan moet ik weer een naam gaan bedenken  :P

*Amanda*

Citaat van: Carin op 29 april 2007, 17:39:32
Super, dan zal Yuna ook wel snel komen dan! Wat verwacht je zelf?

Heel veel plezier met koninginnedag!

En de groetjes van S&S aan Rico!


Ik denk dat ik niet meer zo lang hoef te wachten tot ze komt  :D Zal tijd worden  :P

Bedankt! Ook heel erg veel plezier morgen  ;D

Citaat van: Inge... op 29 april 2007, 20:58:30
Leuk zeg. Dan hoef je dus niet zo lang meer te wachten voor Yuna komen zal. Maak maar een filmpje als ze Punky "ontmoet".

Ik zal net zo'n mutatie krijgen als jou (als blijkt dat die er tussen zit) maar dan nog met cinnamon erin. Vind de mutatie echt zo mooi  ;)
Nog ongeveer 3 weekjes wachten voor ik dat weet. Spannend hoor... dan heeft Paddy ook al gauw een vriendinnetje.
Poeh.. en dan moet ik weer een naam gaan bedenken  :P


Nee ik hoop zeker dat ik niet meer zo lang moet wachten  ;) Jij weet wel hoe lang ik al zit te wachten  :P
Ja met cinnamon is nog mooier! Ik moet zeggen in het echt lijkt Yuna ook wel cinnamon maar ze zeggen dat ze al iets donkerder is geworden. Wel apart he?

Haha alweer een naam bedenken  ;) nou jij had sneller een naam dan mij  :P komt dus wel goed  ;D Weet je al zeker dat Paddy een mannetje is? (ik heb het gevoel van wel) Krijgt hij lekker een mooi vriendinnetje  :P

Groetjes Amanda

Inge88

Wanneer krijg je weer foto's van Yuna?

Ik denk ook dat Paddy een man is. Ik vind de mutatie witmasker cinnamon bont gepareld erg mooi en die wil ik dan ook graag. Dus een pop. De mannelijke versie vind ik minder... Ik ga er gewoon vanuit dat Paddy een man is. Is het niet zo, dan jammer...  :P

*Amanda*

Ik hoop dat ik van de week nog foto's krijg. Als hun computer weer gemaakt is.

Ja witmasker cinnamon bont gepareld is erg mooi. Als dat een man zou zijn dan is het jammer dat die parels verdwijnen. Die geven toch wat extra's he? Maar de meesten denken ook dat Paddy een man is toch? Ik hoop het voor je! Ik zal voor je duimen  ;)

*Amanda*

Hier even snel wat foto's van Rico







Nu moet ik snel naar mijn werk  ;) :(

Groetjes Amanda

Carin

Hoi Amanda,

Wat een leuke foto's van Rico.. het is een schatje!

groetjes Carin en S&S

*Amanda*

Citaat van: Carin op  1 mei 2007, 16:59:50
Hoi Amanda,

Wat een leuke foto's van Rico.. het is een schatje!

groetjes Carin en S&S

Aaah dank je wel! Hij is ook echt lief!

Even nog wat nieuws over Yuna,

Zij en haar broer en zusje wouden vandaag geen papvoeding hebben. Misschien hebben ze dus veel zaadjes gegeten  ;D Ze gaan nu dus kijken of ze al op 1 voeding per dag kunnen gaan. Ik hoor nog even hoe dat gaat. Ik heb ook gevraagd of ze nieuwe foto's van haar hebben. Ben benieuwd hoe ze er nu uitziet   :D ;)

Groetjes Amanda


Mara

Hoi hoi

Ik hoop dat Yuna nu gauw naar je toe mag komen.

Liefs

Mara

Carin

Hoi Amanda,

Ik sluit me helemaal bij Mara aan!

groetjes Carin

*Amanda*

Dank jullie wel!  :D Ik hoop ook echt dat ze nu snel komt!

Ik heb even wat foto's van Punky gemaakt. Vind deze foto's wel erg leuk. Kunnen jullie zien hoe ijdel deze meneer is  :) ;) Dat versieren van Yuna zal ook wel goed komen denk ik  :P
Hij zit graag op het toetsenbord dus daar zit Punky zich dan ook uitgebreid schoon te maken  ;) Zien jullie ook dat Punky 2 nieuwe veertjes in zijn kuif krijgt?  :P







Op deze foto wou hij per se zich mooi/schoon maken op mijn hand  ;D



Kroelkippie  ;)



Zo vind hij het fijnst  :)



Aaah dat vind hij zo fijn!  :P

Groetjes Amanda  ;D

Ps. Ben weer lekker alleen thuis. Mijn ouders en mijn broertje zijn vanavond weer naar de camping gegaan.  :D Rico is nog 1 dagje bij mij en Punky. Morgen word hij opgehaald.


Mara

Hoi Amanda

Mooie foto's zeg! Echt wel, en wat een kroelkip. Ook leuke foto's van Rico. Moet wel zeggen dat het raar uitziet zo zonder staart hoor.

Waar gaat Rico morgen heen?

Mara

*Amanda*

Ja inderdaad, zonder staart ziet er wel raar uit. Ik ben het nu eigenlijk wel gewend maar vooral in het begin was dat raar om te zien.

Rico gaat morgen weer naar de camping. Mijn ouders zijn er nu al heen maar mijn moeder moet morgen nog werken dus neemt ze hem daarna mee naar de camping. Gaat hij weer lekker op vakantie.

Groetjes Amanda

Carin

Hoi Amanda,

Rico is echt een vakantieganger aan het worden dus! Geweldig!



Mara

Citaat van: Carin op  2 mei 2007, 21:07:22
Hoi Amanda,

Rico is echt een vakantieganger aan het worden dus! Geweldig!





Hoi Carin

Ja he, die Rico die beleeft me toch avonturen zeg. Die moet toch echt een keertje een eigen boekje gaan krijgen met reisverhalen.

Hoi Amanda

Dus jij bent nu alleen met Punky?

Mara