Amanda's valkjes Punky en Yuna. Punky is er niet meer! :'(

Gestart door *Amanda*, 17 april 2007, 11:05:22

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Amanda,

Heel veel sterkte!!

Maar je moet jezelf niet de schuld geven! Als je achteraf naar dingen kijkt, dan weet je meer en zou je misschien anders hebben gehandeld. Maar die informatie heb je niet als je er voor staat.

Probeer Punky te herinneren als je lieve vriendje, hij heeft een goed leven bij je gehad, al was het kort. Maar vogels hebben geen gevoel van tijd, ze weten alleen of ze zich 'gelukkig voelen' tijdens hun leven.
En ik weet zeker dat Punky zich gelukkig heeft gevoeld bij you en Yuna!

Liefs, Gerda

Carin

Hoi Amanda,

Ik sluit me aan bij Gerda, maar toch heel veel sterkte!

Groetjes!

Anke

Hoi Amanda,
Wat naar dat je je lieve vriendje toch hebt moeten verliezen.
Je hebt je uiterste best gedaan en het heeft gewoon niet mogen baten. Daar moet je jezelf niet de schuld van geven.
Nogmaals heel veel sterke!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Petra*

Hoi Amanda,

Veel sterkte met het verlies van Punky!
Geef jezelf niet de schuld, het is voor niemand goed.
Herinner hem, zoals hij was, jouw vriendje.

Sterkte, Petra.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Amanda*

Bedankt voor jullie berichtjes!  :'(

Ik heb besloten om even niet meer in het boekje te gaan schrijven. Ik kan het even niet aan om elke keer foto's van hem te zien.

Het is misschien al snel bedacht maar ik denk dat er toch weer een 2de bij gaat komen. Ik vind dat Yuna niet alleen mag zitten en klinkt misschien raar maar voor mijn verwerkingsproces en afleiding lijkt het me ook fijner. Ik denk niet dat ik nog een wildkleur weer neem omdat die me dan te veel aan Punky zou herinneren. Niemand kan Punky's plaats innemen dus ik denk geen wildkleur meer.

Yuna merkt het volgens mij ook. Ze heeft de hele morgen zitten schreeuwen dat ze eruit wil (normaal laat ze haast nooit iets van haar horen) En ze zit altijd heel erg graag bij mijn vriend... ook bij mij wel hoor maar heb het gevoel dat ze nu elke keer bij mij komt. Ze heeft Punky niet dood gezien. Ik heb eerst zitten denken of ze dat wel moet zien.... misschien kan ze dan afscheid nemen maar denk niet dat het goed is.

Mijn vriend en ik zouden vanavond eigenlijk samen gaan gourmetten. Wou het eerst niet meer doen maar ik denk dat we het toch maar moeten doen. Heb ik wat afleiding en ik krijg Punky toch niet terug. Hoop dat ik dan wat door mijn keel kan krijgen.

Vanmiddag gaan we hem op een mooie plek begraven. Dat zal nog wel ontzettend zwaar zijn.  :'(

Bedankt voor al jullie steun!  :-*

Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Vol ongeloof zit ik je boekje te lezen. Jezelf niet de schuld gaan geven meid. Herinner Punky zaols ie was.
En dat je overweegt een ander valkje te gaan kopen klinkt helemaal niet gek hoor.
Kan me voorstellen dat Yuna dit ook mist hoor.

Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en als je er weer klaar voor bent dan kom je weer gezellig kletsen in je boekje en op het forum.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Amanda

Ik sluit me helemaal aan bij wat de anderen voor me al gezegd hebben.

Ik herken wat je schrijft dat je voorlopig even niet meer in je boekje wilt schrijven, dat gevoel had ik ook toen Geelkop overleed. Maar ik heb het toch gedaan, het zien van zijn foto's en hoe gelukkig hij was heeft mij ontzettend geholpen. Niet ieder mens is hetzelfde maar ik hoop dat je gauw weer de kracht vind om in je boekje te komen en over Yuna en een eventueel nieuw valkje te schrijven.

Ik denk aan je lieve meid en ik wens je heel veel sterkte.
:-*

Mara

Christine

Wat vreemd dat Punky er niet meer is...
Ik weet hoe het voelt!
Veel sterkte met het verlies van je schatje!

Punky, doe je de groetjes aan al de vriendjes! :'(

Groetjes
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Inge88

Met tranen in mijn ogen zit ik dit te lezen...  :'(  :'( ik gun dit jou zo niet. Wat een ellende! Zo jong!   :'(
Ik wens je heel veel sterkte!
Ik weet zeker dat Punky, al was het nog zo'n korte tijd, het heel fijn heeft gehad bij jou.
Je kon het niet weten, hij was al naar de dierenarts geweest en kreeg AB toch... alleen heeft het helaas niet mogen baten. Het is niet eerlijk hè... eerst werd Yuna ziek en toen Punky...   :'(
Weet je nu ook wat die ziekte nu precies is? Heeft het een naam? En wat de oorzaak is geweest?

Ik geef je gelijk over het nemen van een nieuw 2e valkje. Het wordt nog moelijk, maar eerlijk gezegd denk ik wel dat het het overlijden van Punky ietswat verzacht en afleidt.

Sterkte Amanda  :'(

*Amanda*

Allemaal heel erg bedankt voor jullie steun en berichtjes!

Hij was inderdaad naar de dierenarts geweest maar dat was s'middags. Die dag had hij al 2 keer een dosis van de antibiotica gehad maar ja we waren niet op tijd.... het heeft niet genoeg tijd gehad om aan te slaan  :'( hij had de kracht er niet meer voor  :'( :'( :'(

Vanmiddag zijn Roy en ik samen gaan zoeken naar een mooie laatste rustplek voor Punky... We hebben een heel stuk rond gereden want het moest goed genoeg zijn voor hem. We hebben een heel klein stukje bos gevonden met veel hoge en mooie bomen. Dus waarschijnlijk ook met veel vogels erin. Alles was erg modderig door al de regen dus we zaten onder de modder maar ja Punky heeft nu een geweldig mooi plekje. Ik hoop dat hij het ook vind en het nu goed heeft... dat is voor mij het belangerijkste.

We hebben wel gegourmet vanavond maar was toch wel anders. Ik ben elke keer in trans... Ben er gewoon niet zo bij met mijn hoofd maar het heeft me wel even wat afgeleid. We gaan zo nog even naar een feestje van een vriend. Ja je moet de afleiding een beetje opzoeken he?

Roy en ik hebben besloten om een popje erbij te nemen. Welke mutatie maakt eigenlijk niet zoveel uit als het maar geen wildkleur of lutino is. Ik heb dus al wat wezen rondkijken maar heb nog niet echt wat gevonden. Dus als er mensen zijn die nog een super lief popje weten? Yuna vind het niet fijn om alleen te zijn. Ik merk het gelijk aan haar. Ze roept de hele tijd naar ons. Terwijl ze dat normaal niet doet. Het is allemaal wel snel maar ja voordat ze bij mekaar in de kooi zitten dan ben je ookal een poosje verder en het zal me inderdaad een beetje afleiden denk ik.

Nogmaals erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes  :-*

Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Fijn dat je een geschikt plekje hebt kunnen vinden voor Punky. Hij vind het vast ook een hele fijne en mooie plek dat weet ik zeker. Weet je waarom? Omdat jij die hebt uitgekozen.

Ben wel benieuwd welke mutatie het gaat worden.

Groetjes Anja

Anke

Hoi amanda,
Fijn dat je voor Punky een mooie laatste rustplaats heb gevonden.
Ik hoop dat je snel een nieuw vriendje voor Yuna vindt.
Het zal voor jou en voor Yuna het verdriet wat verzachten.
Nogmaals veel sterkte!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Amanda

Wat fijn dat je wel een plekje hebt gevonden voor Punky.

Ben je op zoek naar een jong popje of mag het ook al een wat ouder popje zijn?

Mara

*Amanda*

Hallo Allemaal,

Ik was eigenlijk gisteren nog vergeten te vertellen dat ik ook Punky's lievelingsspeeltje bij hem in de doos heb gedaan. Hij was zo gek van dat speeltje. Het waren 2 spiegeltjes onder mekaar met een belletje eraan. Vind het toch een fijn gevoel dat ik het er toch bij heb gedaan.

Hey Mara,

Het maakt ons niet zoveel uit hoe oud het popje is. We willen alleen dat ze tam is. En als we haar tam moeten maken, nou ja dan moet ze wel jong zijn maar verder maakt het niet uit.

Groetjes Amanda

*Amanda*

Hallo allemaal,

Ik wil jullie toch nog even op de hoogte houden...

Ik heb wat rond gekeken en gevraagd op internet. Lique en Peter hebben nog wat jonge valkjes zitten en waar ze het geslacht van weten zijn albino popjes. Ze zijn 5 weken dus moet ik wel even wachten. Alleen ik moet haar dan zelf tam maken. Ik weet niet of me dat lukt. Ben ontzettend druk met stage overdag dus twijfel ik erg.

Via een vriendin kwam ik op een site van een kweker uit Apeldoorn. Zij hebben ook een albino pop te koop maar die is al wel tam. En mag deze week al weg.

Ik heb die kweker dus al een mailtje gestuurd of ze haar nog heeft en nog niet gereserveerd is. En wil graag even wat informatie over het valkje weten. Eerlijk gezegd denk ik toch dat het het tamme valkje word want ik durf het denk ik niet aan om zelf het vogeltje tam te maken. Ben veel te druk eigenlijk. Heb het er met mijn ouders, Roy en een vriendin over gehad en zij denken ook dat die tamme misschien beter is. Voor de mutatie maakt het niet uit.

Dus mensen het word dus hoogstwaarschijnlijk een albino popje  :) Ik ga eens rond snuffelen voor een naam. Zijn allemaal dingen die me een beetje af kunnen leiden he? Maar aan de andere kant is het misschien wel wat snel. Punky is dood en hup snel maar een ander maar dat bedoel ik eigenlijk helemaal niet. Ik wil het beste voor Yuna en ook een beetje voor mezelf.

Groetjes Amanda