De verhalen van Oscar - Rust zacht, lieverd,we zullen je missen

Gestart door Mara, 9 april 2007, 14:59:41

« vorige - volgende »

♥Debby♥

He mooie rakker.. snel weer helemaal goed beter worden hoor!!

je kan echt nog niet gemist worden....

Geef je het vrouwtje een lekkere kus??

Groetjes Debby


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Wilma1

Níet alleen Oscar is naar de kapper geweest... JIJ ook, maar waar is nu JOUW nieuwe koppie ??? ???


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Citaat van: Wilma1 op 18 december 2007, 18:12:59
Níet alleen Oscar is naar de kapper geweest... JIJ ook, maar waar is nu JOUW nieuwe koppie ??? ???


Hoi Wilma

Mijn nieuwe koppie zal morgen hier in 't Valkje verschijnen. Als ik er zin in heb want Oscar moet morgen naar de DA en ik zie het eerlijk gezegd niet zo heel positief omdat het niet echt goed gaat met Oscar, hij eet ook weer heel slecht....Ik laat het morgen wel even weten.

Mara

Anja

Hoi Eugenie en Oscar,

Ik wil jullie alvast heel veel sterkte wensen voor morgen bij de DA.

Ik hoop dat het allemaal meevalt.

Groetjes Anja

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3


Mara

Hoi Anja, Wilma en Monique

Dank jullie wel voor alle steun.

Ik hoop dat het allemaal meevalt maar Oscar is vandaag er erg goed aan. Er komt meer geluid uit en hij eet ook alweer meer, vanmorgen heeft hij de bak half leeg gegeten en hij stond rondom pap en mij te dansen om te gaan wandelen, dat heeft hij al een tijdje niet gedaan. Dus ik hoop dat het toch allemaal wat positiever is. Hij kwam gelukkig ook weer aan de tafel zitten.

Ik hou jullie op de hoogte.

Mara

imv

O jee.. Oscar, ben je ziekjes??  :'( :'( :'(

Nou, ik zal mijn vrouwtje vragen om voor te lezen hoe het met je gaat als je bij de DA vandaan bent.


pootje
Max

Anja

Hoi Oscar,

Ben je al bij de DA geweest? Hoe was het?

Grote vriend ik hoop dat het goed komt allemaal.

Pootjes van Doggy en Pukkie

Mara

Hoi Max, Anja, Doggy en Pukkie,

Ik ben net bij de DA geweest en het is niet echt goed...mijn prostaat is nog steeds te groot en hij krimpt niet echt. Dus nu moet ik maandag terug om een echo te maken en dan gaan ze ook de plekjes aanprikken voor een biopsie of zoiets. Het kan heel erg zijn maar het kan ook heel erg meevallen. Vrouwtje is natuurlijk met haar ouders best wel overstuur, want het woord kanker is gevallen. Er is ook bloedonderzoek gedaan, mochten die waarden te slecht zijn, dus mijn lever en nieren, dan heeft een echo met biopsie ook weinig zin omdat mijn lever en nieren dan aangetast zijn, maar dat weten we nog niet. Maar vandaag ben ik er goed aan, heb al lekker gegeten en vanmorgen wilde ik ook heel graag gaan wandelen. Nu ga ik lekker op de bank liggen onder mijn dekbed.

Dank jullie wel voor de lieve steun die mijn baasjes en ik van jullie mogen ontvangen.

Oscar

Anja

Hoi Oscar en Eugenie,



Ik blijf kaarsjes branden voor jullie. Heel veel sterkte en probeer niet alleen het doemscenario te zien. Er is nog niets vastgesteld.

Groetjes Anja

Monky

Hi Mara,
Zoiets is altijd spannend. En het wachten op uitslagen is verschrikkelijk. Ik duim dat het allemaal meevalt en dat kleine Oscar behandeld kan worden.



Liefs,
Monique

bobbie

Heej Oscar,

Balen he. :-\ Maar we houden de moed er in.

Mocht het niet goed zijn met je gabber, fluister dan Mara de volgende woorden in haar oor:

"Een dier heeft geen weet van leeftijd, maar wel van kwaliteit van leven."

En beste Oscar, je hebt het geweldig bij Mara.
Uiteraard wil ze de kwaliteit van leven voor jou hoog houden en zij zal zeker de grenzen van een goed bestaan prima in de gaten houden, al is dat nog zo moeilijk.

Lief doggie, ik ga duimen en een kaarsje voor je branden.

Niet vergeten te zeggen he, tegen Mara.

Dikke knuffel van Nel :-*

Mara

Hoi Anja, Monique en Nel,

Dank jullie wel voor alle lieve woorden en knuffels. Vrouwtje zal zeker de kwaliteit van leven voor mij goed in de gaten houden, en het zal haar pijn in haar hart doen mocht het ooit zo ver komen. We hopen het beste maar mijn bloed is niet helemaal in orde. Maar we hopen het beste. Alleen vrouwtje was net heel erg aan het huilen en er werd een rotopmerking door baasje gemaakt en dat vond ik niet zo lief van hem. Vrouwtje is heel erg verdrietig want ze maakt zich echt hele erge zorgen.

Maar we hopen gewoon het beste, en we maken er gewoon het beste van. Dank jullie wel, voor alle lieve zorgen en knuffels.

Oscar

p.s. Nel, ik zal het haar in de oren fluisteren, dank je wel daarvoor.

imv

wOWW oscar,
Da's niet best jongen!

Ik zal aan je denken.  :-*

Pootje Max