De verhalen van Oscar - Rust zacht, lieverd,we zullen je missen

Gestart door Mara, 9 april 2007, 14:59:41

« vorige - volgende »

*Yvon

Citaat van: carco op 18 juli 2007, 22:22:54
Wat een mooie foto's weer van Oscar :-*

En die 2 van Yvon ken ik wel: Candy is héél goed in pootjes geven  ;D
Groetjes: Caroline.
Hoi hoi

Candy is heel goed in pootjes geven als ze weet dat je iets lekkers bij je hebt.  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi iedereen

Ik heb wat nieuwe foto's van Oscar gemaakt. Ik hoop dat de foto's genoeg zeggen.

Mara

Anja

Hoi Oscar,

Was je aan het dansen op de eerste foto? ;D ;D ;D
En op wie zat je te wachten?
Je staat er weer knap op hoor.

Groetjes Pukkie en Doggy.

Mara

Hoi Anja, Doggy en Pukkie

Op de eerste foto wilde ik gaan zitten, maar ja, dan moet vrouwtje meteen gaan fotograferen. En ik zat op het baasje en de moeder van vrouwtje te wachten, dus ik heb eigenlijk twee vrouwtjes...Hebben jullie dat ook?

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Dat hebben wij ook 2 vrouwtjes en 2 baasjes. ;D ;D ;D

Groetjes Doggy en Pukkie

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Vinden jullie dat niet fijn, 2 baasjes en 2 vrouwtjes? Ik heb dan maar 1 baasje, de pappa van het vrouwtje, maar vrouwtjes broer is eigenlijk ook mijn baasje he. En dan is er ook nog die kleine meid, die was me gisteren aan het aaien, dat ging nog niet zo goed want ze trekt soms aan mijn haren, maar ik laat het allemaal gelaten toe, want ik weet dat vrouwtje me een dikke knuffel geeft als die kleine meid weg is. Maar ik ben ook nooit alleen met die kleine meid, meestal zit er iemand bij en dan word ik ook nog eens lekker geaaid. Wat een luxe he.

Oscar

Anja

Dat is idd een luxe hoor.
Vrouwtje heeft vandaag weer foto's gemaakt en ze staan in ons boekje. Heb je ze al gezien?

Groetjes Doggy en Pukkie

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Die heb ik inderdaad al gezien. Wat zijn jullie toch mooi zeg! Wat was er onder de poort te zien?

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Niet erg veel maar we doen dat erg graag er onder door kijken. ;D ;D ;D

Groetjes Doggy en Pukkie

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Ik dacht er loopt misschien een mooi hondenmeisje langs.... ;)

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Daar vinden wij niet zoveel aan, wij zien liever een mooi honden jongetje ;D ;D ;D ;D

Groetjes Doggy en Pukkie

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Haha, dat kan ook inderdaad....ging even van mijn eigen situatie uit  ;).

Oscar

Anja

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Wat zijn jullie aan het doen? Ik lig nu lekker uit te rusten. Van de week hadden baasje en vrouwtje weer bijna met me naar de dierenarts kunnen gaan. Want ik had weer last van mijn rug, maar ik kreeg een paar dagen pijnstillers en nu gaat het weer. En ik ben woensdag op visite geweest bij een ander hondje, maar die vond me niet zo leuk. En zondag had ik ook al visite, van een hondje. Die was met zijn baasjes met een boot hier gekomen.

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Doggy en Pukkie zijn buiten aan het spelen. Lekker met z'n tweetjes.
Geluukig dat de medicijnen helpen dat scheelt weer een rit naar de DA.

Groetjes Anja