De avonturen van Stitch, Lilo, Amber & Cleo

Gestart door Christine, 9 april 2007, 13:47:05

« vorige - volgende »

Kies twee mooie namen!

Queenie
7 (100%)
Melba
3 (42.9%)
Gloria
0 (0%)
Dory
1 (14.3%)
Jane
0 (0%)
Amy
2 (28.6%)
Cleo
1 (14.3%)
Amber
2 (28.6%)
Sqwannie
2 (28.6%)

Totaal aantal stemmen: 7

Christine

Wie weet prachtige namen voor deze twee meisjes?
Dit omdat ze hier blijven!
Ze komen de avonturen van Stitch en Lilo nog spannender maken! ;D

Al de namen zijn welkom!
Daarna maak ik een poll! :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

28 april 2007, 14:46:55 #46 Last Edit: 28 april 2007, 14:56:13 by Gerda
Hoy Christine
Wat een geweldig nieuws dat je ze mag houden.
Je kunt nu ook wel wat goed nieuws gebruiken.
Ik vindt dat ze zo'n mooie kleuren hebben, lijkt wel op perzikkleur.
Hoe vind je Peach en Melba klinken?
Voor namen moet je eigenlijk niet bij mij zijn.
Groetjes Riny

Christine

28 april 2007, 14:48:41 #47 Last Edit: 28 april 2007, 14:56:30 by Gerda
Citaat van: Riny op 28 april 2007, 14:46:55
Hoy Christine
Wat een geweldig nieuws dat je ze mag houden.
Je kunt nu ook wel wat goed nieuws gebruiken.
Ik vindt dat ze zo'n mooie kleuren hebben, lijkt wel op perzikkleur.
Hoe vind je Peach en Melba klinken?
Voor namen moet je eigenlijk niet bij mij zijn.
Groetjes Riny

Ik noteer de namen Riny, daarna open ik een poll voor te zien welke namen eruit komen.
Dus al de namen zijn welkom!
Aangezien ze een reuze kooi krijgen waar ze binnen een weekje allemaal inmogen en die toch tamelijk groot is voor twee ga ik de twee meisjes houden. Ook omdat Stitch toch gecastreerd is. ;) Daarmee ook liever geen mannetjes! ::)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Annetjee

Hoi

Ik vind deze wel leuk.

Quazzie
Queenie
Quick
Quigley
Quincy

Ze beginen met een Q en dat komt niet zo heel veel voor.

groetjes annet

Christine

Bedankt annet
De naam Queenie is wel mooi! ;)

Christine

Ik heb net even een poll toegevoegd. Hieruit mogen jullie twee namen kiezen. Schrijf er ook bij wie het gekozen heeft en waarom!

Alles gaat goed hier!
Ze wegen allemaal in de 90 tot 108 gram! ;D

Annetjee

Hoi

Ik heb voor Queenie & Amy gekozen omdat ik de namen wel leuk bij elkaar vind passen.

Mooi dat het goed gaat met je cavia's

groetjes annet

Christine

Ik vond zelf cleo en amber een mooie naam.
Ik wacht nog even af ;)

trienke

Ik heb voor queenie en sqwannie gekozen, omdat die leuk bij elkaar passen

Groetjes Trienke ;)

Christine

Ik heb nog even goed nagedacht over de namen van de twee meisjes!
Ze zullen Amber en Cleo heten!
De linkse wordt Cleo en de rechtse wordt amber!

Op dit moment en vanaf vandaag zullen ze in hun eigen flatje wonen! Dit wel met de twee jongens samen en ook met hun ouders!
Stitch en Lilo zorgen enorm goed voor hun koorstje en woensdag gaan de jongens weg! Dit met toch een dubbel gevoel! Het zijn twee schatten van caafjes, maar ze gaan naar Kevin, die heeft er nog een heel deel mannetjes en vrouwtjes! Daar gaan ze een gelukkig leven leiden! Allé althans dat hoop ik toch. ;)

Anja

Hoi Christine,

Wat een beaties zijn ze zeg. De namen vind ik ook heel leuk en ik ben nu al benieuwd wat voor avonturen ze gaan beleven.

Groetjes Anja

Christine

Gisteren heb ik men kroost in hun flat gezet!
Ze hebben de nacht super goed doorgekomen!
Lekker dicht tegen elkaar aangeslapen!
Het is een groot succes!
Als de jongen groot genoeg zijn allé dan wel Amber en Cleo a ik ze ook vanonder laten rond lopen!
Dit heb ik afgesloten doormiddel een steen op het gat te leggen!

De flat! ;D

Groetjes
Christine ;)

Anke

wat een mooie flat!
Ik heb ook vol plezier naar je knuffels gekeken. Wat een schatjes. Jarenlang heb ik zelf cavia's gehad en ermee gekweekt. Daar ben ik mee gestopt, maar er naar kijken vind ik altijd erg leuk ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Christine

Citaat van: til op 13 mei 2007, 18:26:04
wat een mooie flat!
Ik heb ook vol plezier naar je knuffels gekeken. Wat een schatjes. Jarenlang heb ik zelf cavia's gehad en ermee gekweekt. Daar ben ik mee gestopt, maar er naar kijken vind ik altijd erg leuk ;D
Groetjes Anke

Tja Anke...
Mee kweken ga ik er ook niet mee doen!
Dit was een ongelukje maar wel een gewenst! ;D
Anders had ik amber en cleo nu niet ;D

Annetjee

Hoi Cristine.

Wat een leuke foto's.Ook een zeer mooi hok.
Wij hadden vroeger ook zoiets.Maar dan met 4 hokken.

Wat zijn je caavjes mooi geworden.

Groetjes Annet