Een jaar verder....mis je nog steeds lieve Rocky...

Gestart door ROCKS, 28 september 2006, 00:40:54

« vorige - volgende »

ROCKS

.......

Het is vandaag een half jaar van mijn lievelingetje, ROCKY.
Ik denk nog steeds aan haar, elke dag wel even, soms nog met een klein traantje, maar ook vaak met een lach.
De liefde die zij me/ons gaf is niet te beschrijven, net zoals het gemis.

Ze zal altijd een heel speciaal plekje in mijn hart hebben, want zo als zij was er maar één!

Tuurlijk geniet ik van al mijn andere lieverds, maar ik heb met niet één van hun maar een stukje van wat ik met "haar" had.
En dat kan ook niet, want elk valkje is een individu, en dat moet ook zo blijven. Maar missen doe ik het, heel erg.

Ik heb spijt gehad, dat ik haar heb laten opereren, dat willen jullie niet weten. Het wrange is, dat ik NOOIT de rekening heb gehad van de operatie die haar het leven heeft gekost.
Ik heb daar, na 3 maanden twijfel en wachten of de rekening nog komt, met mijn eigen dierenarts over gesproken, Frank Feld, en hem verteld van hoe het is gegaan en waar ik nu zo bang voor was. Hij bevestigde mijn verhaal.....helaas.
De reden dat ik de rekening niet heb gehad is zeer waarschijnlijk dat die arts zo toegeeft dat hij een fout heeft gemaakt. En dat doet pijn.....heel veel pijn....
Frank zei ook nog: je moet niet gaan bellen en vragen waarom je nooit een rekening heb gekregen, want dan krijg je hem alsnog. Vroeger deed het dierenziekenhuis ook heel veel voor de dierentuin, gratis, of tegen een redelijke vergoeding, maar nu moeten we overal voor betalen.
Ze sturen echt geen rekening uit medelijden omdat je je valkje kwijt bent. Dan zouden ze niemand waarvan het dier de operatie of ingreep niet van overleefd een rekening kunnen sturen, want die kans is best wel aanwezig.

Jullie begrijpen vast wel dat ik spijt heb? Had ik maar....
had ik maar.....

Ik weet wel dat er wat MOEST gebeuren, want Rocky leed pijn, elke keer weer die legnood, en die ellende steeds weer opnieuw. Dat was geen pretje....
Me meissie moet ongelooflijk hard zijn geweest, en achteraf heb ik dat ook wel gezien. Maar ze liet het niet merken, altijd was ze wel even "in" voor een kroelie, of een knfuffel.
En als ik een keer verdriet had kwam ze me troosten op haar eigen, zo lieve manier, en dan moest ik daar weer om huilen, pfff...ff slikken, hoor....

Ik kan alleen maar hopen dat ze bij alle andere vriendjes van ons is, bij the rainbowbridge....en dat ze leeft, zoals ik haar graag gezien had....

Dit heb ik gekregen van het crematorium, nadat we haar hebben laten cremeren. Ik heb haar weer "terug", klinkt misschien stom, maar "ze" staat gewoon in de kast.
Hier, waar ze hoort. Thuis....

De datum van haar crematie 30 maart.....

Ik vind het heel mooi, heel passend....
Tuurlijk had ik haar liever hier zien vliegen, maar goed, niemand wil iets dierbaars verliezen, in welke vorm dan ook.

Ik wil nog even iedereen bedanken die met me mee hebben geleefd, op welke manier dan ook. Dank jullie wel!

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mara

Hoi Nellie,

Ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen, en ik kan me voorstellen hou jij je hebt gevoeld. Ik hoop dat je het een plaatsje in je leven kunt geven en aan haar denken is zeker niet verkeerd, en ook een traantje om haar laten hoort erbij. Een half jaar alweer, wat een tijd....

Ik hoop dat dit kleine gedichtje van mij je een beetje troost kan geven, het is niet veel maar ik kan me je gevoelens echt voorstellen.

I miss you
Every single day
I feel you near
In my heart, my mind

You've passed away
To a better world
But I still feel your presence
Closer and closer

The bond is strong
Do you watch me?
Guide me through this life
Smile and cry with me

There will come a day
That we will be united
Once again
Until then

I will keep your memory
Alive

Liefs en veel sterkte

Mara

ROCKS

Een jaar verder....

Vandaag is het een jaar geleden, dat me allerliefste Rocky is overleden, ik mis haar.....dat kan ik met geen pen beschrijven...

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Daph

heel veel sterkte..mijn hond is 6 jaar geleden dood gegaan, en vind dat nog steeds heel erg, de tijd verzacht wel, maar neemt het gemis niet weg... :)

robeke

hallo,
heel veel sterkte met je verlies,
rust zacht :-* :-* :-*

mvg.robeke

je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX

Valerie

Bij mij is het bijna 3 jaar geleden dat rocky (mijn bonte valkparkiet) stierf. Ik mis hem ook nog steeds. Ik kan je verdriet heel goed begrijpen.
Heel veel sterkte!