5 mei 2025, 08:34:26

*-*Mijn vriendje Gino*-*

Gestart door Christine, 5 april 2007, 09:56:22

« vorige - volgende »

Christine

Citaat van: Anja op 30 juli 2007, 17:36:42
Hoi Christine,

Wat een leuk filmpje heb je gemaakt. Mijn valkjes reageren erg op het vogeltje in het filmpje ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Dat zijn Nicky&Ricky die best wel nog eens druk kunnen zijn ;)
Gino is nu met zijn plastic flesje bezig! Amai dat kraakt nogal ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Hallo Christine,

Leuke foto's en leuk filmpje! Wat is Gino toch ne deugeniet :D.
Maar wel n schatje :D.

Ons Kuifje reageert ook fel op het vogeltje in uw filmpje :D. Echt grappig!

groetjes

Mara

Hoi Christine

Wat een leuk filmpje zeg.

Mara

michel01

hoi

ik heb een jack russel van zes,genaamd gizmo
en die heeft ook een bovenbeet.
hij redt zich prima met dit gebit af en toe met bepaalde soort eten dan doet hij dat een beetje raar .
maar zij weten niet anders en als alles verder goed is hoef je er  niks aan te laten doen
dat jij gino hard hebt aangepakt/nekvel is heel goed want dit is de periode dat ze de opvoeding nodig hebben en als je dat niet zou doen dan denkt hij dat hij jou de baas is en dan kan je nog wat beleven
blijf streng en consequent daar heb je straks meer plezier aan
groetjes joke

Caroline

Ik ehb wel wat tips maar ik had ook gelezen dat je straks een (puppy)cursus met Gino wilt gaan volgen dus zou ik gewoon eventjes afwachten hoe ze daar leren om Gino netjes naast je te laten lopen. Voorlopig is het belangrijk dat hij hij leert op straat te poepen en plassen, de rest komt dan vanzelf wel tijdens de gehoorzaamheidscurcus.  ;)

En inderdaad, nu al bijna 10 weken en nog steeds niet een volledig melkgebit  :o is niet zo best, hou het maar goed in de gaten. 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

De gehoorzaamheidstraining kan pas binnen drie weken. Allé na de 16de augustus omdat hij dan zijn derde en laatste puppy spuitje gaat krijgen. Eerder kunnen we ook niet gaan!
Ik ben al blij dat we hem al met de lijn overal mee naartoe kunnen nemen! Ook al moet hij nog veel leren... De auto's die rijden bijvoorbeeld, daar heeft hij een grote angst voor! Hij gaat dan echt vluchten! Dat komt misschien omdat hij dat nooit geleerd heeft in zijn eerste levensfase omdat ze daar heel afgelegen woonde!
Daar kwamen dus zelden auto's, alleen degene die daar woonde...
Aangelijnd lopen lukt dus wel aardig goed, alleen is het dat trekken... Normaal leren ze dat ginder op de (puppy)cursus wel wat we er mee moeten doen om dat te minderen. Maar voor de rest heeft hij de kleinere basistraining wel onder de knie.
Buiten het "kom hier" heeft hij nog een beetje problemen mee! Dan daar maar eens goed op oefenen! ;)

Dat bijt gedrag is al veel minder, ik denk dat het meer komt door zijn melktandjes dat nog niet helemaal doorkomen... En ja, nu zaterdag is meneertje reeds 10 weken... :-\
Ik hou het wel in de gaten!
Aangezien hij nu slaapt heb ik ook even rust!
Want heb slecht geslapen...

Christine

Daarstraks heeft hij weer twee keer geplast in huis!
Dit komt omdat als er niemand is en hij kan rond lopen, dan gaat hij ergens plassen... Misschien gewoon zijn bench in steken als ik even uit het zicht ben? ::)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

*Yvon

Hoi hoi

Zo tezien hebben jullie het maar druk met boeffie Gino.  ;D
Gino heeft zeker nog een heleboel te leren en te wennen.
Hij is natuurlijk nog zo jong en moet nog een heleboel leren.
Maar beetje bij beetje en met geduld zal het vast allemaal wel goed komen.  ;) :D
En dalijk met de puppy-cursus erbij......

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Christine

Citaat van: Yvon en Rene op 31 juli 2007, 19:43:32
Hoi hoi

Zo tezien hebben jullie het maar druk met boeffie Gino.  ;D
Gino heeft zeker nog een heleboel te leren en te wennen.
Hij is natuurlijk nog zo jong en moet nog een heleboel leren.
Maar beetje bij beetje en met geduld zal het vast allemaal wel goed komen.  ;) :D
En dalijk met de puppy-cursus erbij......

Groetjes Yvon

puppy-cursus is binnen drie weken...
Vandaag is hij weer heel gek geweest!
Ik heb voor die ene keer een sportbroek aan met knopjes aan de zijkanten. Begon hij daar aan te bijten. Ik zeg dan NEEN maar hij begint nu te grommen en te blaffen als ik neen zeg!
Tegen mijn papa begint hij ook!
Achja, pups spelen nu eenmaal met alles! ;D
Het is idd wel een boeffie!
Blijkbaar heeft het boeffie dat alleen met momenten dat hij zo druk kan zijn!
Net zoals gisterenavond. Dat had geholpen om hem rond 22u30 heel moe te maken. Ik heb hem toen op mijn schoot gehouden omdat ik merk dat hij dan heel vlug slaapt. Dus daarna heb ik hem rond kwart voor elf zijn bench ingelegd, hij had doorgeslapen tot half vier om zijn plasje te gaan doen. Daarna legde mijn papa hem terug in de bench om daar terug te gaan slapen.
Daarna heeft hij geslapen tot zeven uur ofzo.
Dus Gino is ook 's nachts droog aan het worden!

Straks ga ik even testen wat hij in de bus doet!
Ik ga even naar stad met hem! Met de nodige draagmomenten ;)
Hij moet het leren om in een drukke omgeving te zitten dus ja, een ideaal moment om hem even mee te nemen!  :D

Deze foto heb ik gisteren nog van hem gemaakt! ;D

Christine

Mara

Hoi Christine

Leuke foto hoor. En wat zijn puppies toch lief.

Mara

Christine

Citaat van: Mara op  1 augustus 2007, 19:33:28
Hoi Christine

Leuke foto hoor. En wat zijn puppies toch lief.

Mara

Puppies zijn idd heel lief!
Vandaag begon Gino ineens in mijn broek en benen te bijten!
één geldige reden: hij wou buiten gaan spelen!!
Wel een grappige manier maar een heel pijnlijke!
Ook als ik NEEN zeg begint hij het nog feller te doen...
Bij papa doet hij het ook, bij mama en men broer niet!
Achja, soms wil ik dat de puppytijd snel voorbij is...
Maar aan de andere kant, hoop ik dat het niet zo vlug voorbij is!

Christine

Dierenfreackske

Hey  wat leuk wsant hond en parkieten gaan goed samen !! Kijk maar hier ! Wij hadden al hond maar hebben sinds 14 dagen 2 valkparkieten bij en ik moet zeggen ! Onze golden Retriever Lady is dol op Suske en Wiske (de twee valkparkietjes ) En omgekeerd want Lady krijgt al zoentjes van Suske !

pievanIMG_4955.jpg[/IMG]

Christine

Citaat van: Dierenfreackske op  1 augustus 2007, 23:00:14
Hey  wat leuk wsant hond en parkieten gaan goed samen !! Kijk maar hier ! Wij hadden al hond maar hebben sinds 14 dagen 2 valkparkieten bij en ik moet zeggen ! Onze golden Retriever Lady is dol op Suske en Wiske (de twee valkparkietjes ) En omgekeerd want Lady krijgt al zoentjes van Suske !

Ik heb het al geprobeerd maar Gino is daar net iets te jong voor!
Alles wat hij ziet en vind is speelgoed voor hem!
Als hij wat ouder is wil ik het wel even kijken wat hij doet! ;)

Anja

Hoi Christine,

Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hey...gelukkige verjaardag hoor en hoe is het met de valkjes en Gino nu ?
Mijn Wiske is tegen de muur gevlogen en zo achter de kast op de grond gevallen !!Heb haar dan opgeraapt en gepakt en in haar kooi gezet !' s Anderdaags alweer uitgevlogen hoor en alles was gelukkig in orde !!Grtjs Ann en de dieren !!

*Yvon

Hoi hoi

Maak er een leuke dag van !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >