gaan alleen een man en een pop goed met elkaar om

Gestart door luukluuk, 30 augustus 2003, 20:42:40

« vorige - volgende »

luukluuk

ik heb weer een vraagje
ik heb dus net 2 nieuwe valkjes
ze gaan heel lief met elkaar om
de ene zit met zijn kopje naar benede voor de ander ,hij wil dat hij hem gaat kroelen ,
is dit alleen bij een man vrouw of gewoon bij alle valkjes
gr Margot

yentl

Hoi,

ik weet het niet, 2 goeie maatjes oftewel heb je een koppeltje. Ik denk dat je wel een koppeltje zal hebben dan bij mij doen alleen de koppeltjes dit in de volière oftewel de moeder bij haar jongen.

groetjes, Yent'l

Mirjam-Moniek

Hoi Luukluuk

Volgens mij kunnen twee mannetjes of twee vrouwtjes dit ook wel bij elkaar doen hoor. Vooral als er geen andere valkjes bij zijn. Mijn vader had twee grasparkieten die zich gedraagden als een paartje. De één voerde de ander zelfs. Het waren twee mannetjes. Nou zijn valkparkieten in bepaalde dingen wel heel anders dan grasparkieten, maar ik denk dat het bij valkparkieten ook wel kan hoor.

luukluuk

oo het kan dus ook zijn dat de ene nog erg jong is ,en de ander moederfiguur na doet ,want toen ik de jongste net had en nog ff niet at ,was de ander hem aan het voeren
nou ja ik wacht wel af hoor ,ik weet ook echt niet of ik een man en een pop heb ,
maar bedankt voor de reactie allebei !
groetjes Margot

Paul

Hoi,
Of je nou twee mannetjes of twee popjes bij elkaar hebt maakt niet uit verder.
Ze gedragen zich dan inderdaad zo als een paartje maar dat wil dan nog niet zeggen dat je een paartje hebt.
Ik kreeg twee valkjes die een paartje zouden zijn en ze gingen ook eitjes leggen alleen kwamen die nooit uit omdat het twee vrouwtjes waren.
Dat een ouder valkje een jong voert kan ook heel goed dat heb ik hier ook gehad :-)
Wat dat betreft zijn het hele sociale vogels of het nou hun eigen jong is of niet vaak voeren ze het gewoon :-)

Groetjes, Paul