Hobbykwekerij Sephora Linda - ronde voorbij

Gestart door Lin, 29 maart 2007, 08:20:51

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: claudia en wil op 13 juni 2007, 13:37:02
hoi lin
alles goed met je konijntje en je valkjes met crow mico gaat
het super hij eet heel goed en is super tam beauty zit ook weer op stok en eet weer gewoon uit de bakjes heb wel voer
gekocht via de da dat rade ze mij aan ik heb pallets gekocht wat is dat duur joh maar ja het schijnt heel goed te zijn
ben je al je valkjes al kwijt hoor het wel
groetjes claudia

Gaat wel goed maar niet optimaal, de ontlasting is niet super nog.

Mooi dat het met beiden goed gaat. Vooral van crow mico is dat fijn om te horen. Pellets is inderdaad duur maar wel goede voeding. Ik moet er ook nog steeds aan beginnen.. :-X

Citaat van: Inge... op 13 juni 2007, 19:39:33
Hey... super fijn dat ze nu allemaal (op een na) een nieuw huisje hebben straks. Gaan ze ver weg wonen? En ieder een andere eigenaar?

Wel jammer dat de jongste niet tam is, maarja dat verwaterd natuurlijk zo als je hem even geen aandacht kunt geven.

Toch weer een wijziging er zijn er waarschijnlijk nog 2 te reserveren. ik heb nog geen reactie ontvangen namelijk. Zaterdag wordt rocky opgehaald en de week erna de oudste witmasker. Rocky gaat naar brabant en de andere gaat naar rotterdam. Een heel eind weg dus!

De jongste was vanaf het begin al wat minder tam. Je ziet vrij snel wat het karakter is als het niet tam is. Maar tam worden zal wel moeglijk moeten zijn.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Morgen afscheid nemen van Rocky.  :D

Zijn kooi staat al klaar hoor.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Ik hoop dat je moeder blij is met is Rocky.  :)

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Vandaag is rocky opgehaald door de ouders van Caroline. Iets langer dan 2 uur rijden is dat voor ze. Ik vond het erg gezellig met ze. Gelukkig waren ze blij met rocky. Ik hoop dat het daar allemaal goed gaat.Maar ik verwacht geen problemen.

Als laatste nog even een paar fotos van rocky.

Groeten,Lin

Caroline

Even een berichtje over Rocky.  ;)

Mijn ouders hebben erg veel files, wegomleidingen e.d. onderweg gehad, wat er voor zorgde dat de terugweg bijna 4 uur en een kwartier duurde.

Rocky vermaakte zich wel de terug weg en zo ook inmiddels in zijn nieuwe kooi, de weg naar de trosgierst en zijn voerbakje heeft hij al gevonden.

Hij heeft zijn kooi al verkent en ook Coco is al nieuwsgierig naar hem vanuit de kooi naast hem.

Kortom, het gaat vast helemaal goed komen.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

ach wat sneu voor ze... :-\
Mooi dat het voer is gevonden. Hij treft het maar daar! Ik hoop dat het goed gaat met Coco samen.  :)

Lin

Gisteren is chico wegegaan.
ik heb ze eerst een filmpje laten zien van het valkje en ze waren nog steeds geinteresseerd. Het is op dit moment hun eerste valkje dus aandacht genoeg! Wel willen ze gelukkig een 2e erbij nemen want alleen vind ik geen optie eigenlijk en zij ook niet echt.
Ik ben razend benieuwd hoe het gaat en hoe het klikt.

Op dit moment heb ik nog twee valkjes. 1 blijft op je hand zitten en is misschien gereserveerd. ik heb geen aandacht meer aan ze gegeven want wilde eigenlijk die twee niet tam verkopen aangezien ik geen aanvragen daarvoor heb.

Lin

Gisteren is er weer een vertrokken. Dat was de oudste van de vier en heeft de naam Jelle gekregen. En is naar Hennie gegaan die voorheen op dit forum kwam.

Ik heb haar eerst filmpjes laten zien waarop ze ja zei. Gelukkig vind ze Jelle prachtig en ook lief. Dus ik denk dat alles daar wel goed komt.

Nu heb ik nog 1 zitten die niet tam is. Ik ben benieuwd wanneer die opgehaald gaat worden.

Inge88

Hi Linda,

Wat fijn dat er weer een nieuw huisje heeft gekregen. Ik kreeg gisternacht een heel enthousiast mailtje van Hennie over Jelle. Leuk hoor!

Lin

Nou gelukkig! ze was erg enthousiast over Paddy volgens mij is dat een rolmodel voor Jelle.  :)

Inge88

Haha... ik ben ook altijd erg enthousiast over Paddy. Het is gewoon zo'n lieverd. Ik ben er van verzekerd dat Jelle een goed huisje heeft gekregen  :D

Lin

Jelle heeft zeker een goed huisje gekregen! En ik heb nu lekker rust! misschien dat ik nog probeer die andere tam te maken als dat erin zit.

ManjaV

Hoi Lin,

Zo te lezen hebben bijna al je kleintjes nu een nieuw thuis gevonden. Nu alleen de laatste nog! Heb je al reacties binnen?
En ga je hem nog tam maken?
Of blijft hij anders bij jou? :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mandy

Fijn dat er weer wat jongen een goed thuis hebben gekregen. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl