28 april 2024, 13:44:17

Voorstellen

Gestart door Ingrid1970, 27 maart 2007, 23:42:54

« vorige - volgende »

Ingrid1970

Hoi, ik wil me graag eventjes voorstellen. Ik ben Ingrid en ik ben van plan een valkparkietje aan te schaffen. Ik ben vandaag wezen kijken bij een hele aardige mevrouw die wel eitjes had die ik eventueel kon reserververen ;D maar nog geen die al uit waren gekomen voor mij :-[
Dus waarschijnlijk moet ik nog even wachten, wat ik heel vervelend vind omdat ik eind juni een week op vakantie ga en ik dan eigenlijk al een ruime tijd gehad wil hebben om kennis gemaakt te hebben met mijn nieuwe maatje. Maarja...
Nou, ik moet van mijn mannetje komen slapen dus tot morgen!

Inge88

Welkom op het forum!

Wanneer komt het eerste eitje ongeveer uit? En heb je voorkeur voor een bepaalde mutatie (kleur)?

Veel (leer) plezier op het forum!

Mara

Hoi Ingrid

Welkom op het forum en veel leesplezier.

Mara

Mico

Hoi hoi Ingrid,

Heel veel plezier op het forum..wat ongetwijfeld zal gaan lukken  :D
En met de tijd natuurlijk heel veel plezier met je valkje.

Groetjes,
Miranda en Corine

Ingrid1970

Het maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit wat voor kleur. Ik heb wel gezien dat de meeste wildkleur zijn en dat vind ik hartstikke mooi. Het eitje, wat ik nog niet gereserveerd heb omdat ik nog eventjes rondkijk of ik niet eerder een vogeltje kan krijgen, zou bont gepareld zijn.

Irene

Hoi Ingrid,
welkom op dit forum. Wat leuk dat je een eitje  ;D en straks dus een valkje wil!!
Hopelijk kun je een eitje reserveren en komt over een aantal weken (wat eeuwig lijkt te duren) een lief valkenvriendje jouw kant op.
Veel leesplezier hier alvast!
En wil je wat vragen, dan moet je dat gerust doen hoor.

groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes