22 juli 2025, 13:31:42

De valkjes en vier donsjes uit Asten

Gestart door Mico, 27 maart 2007, 00:14:24

« vorige - volgende »

Anja

Hoi hoi,

Wat een schatten zijn het toch.

En die buikjes en kroppen..................volgens mij leunen ze gewoon op de buikjes ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mico

Hahahahaha ja mooi he...die buikjes zijn echt kei dik   :o :-X
Het zijn echt net skippieballen hoor  ;D ;D

Bello

Ach meissies,

Wat zijn ze lief en mooi!!!!!
Wat gaat het hier hard zeg, gewoon het 3e eitje laten liggen.
Ik twijfelde ook bij de eitjes en misschien hebben ze dit eitje niet zo lang bebroed als de andere.

Ja geduld is een mooie zaak.
Houden jullie de jonkies?

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje

Hoi Miranda,

Gefeliciteerd met het 3de donsje !!  En inderdaad, als je ergens op aan het wachten bent dan kan dat heel erg lang duren, maar wat je zelf al zegt .... het is beloond, en hoe !!!  :D :D

Wat worden de oudste en de middelste toch al groot en wat gaat dit toch ontzettend hard, onvoorstelbaar gewoon !!!

Groetjes Karin

Anja

Hoi Karin,

ik denk dat er een vergissing in het spel is.
Volgens mij is  er nog geen 3de donsje geboren toch dames?

Heb jij in je glazen bol zitten kijken Karin ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Caroline

Ik hoop zo voor jullie dat eitje 3 nog uit gaat komen of beter al uitgekomen is.

Mijn ervaring hier met eitjes die donker worden is namelijk niet zo heel erg prettig .... ik heb inmiddels bij 2 koppels al 14 x mee gemaakt dat 1-2 dagen voor het eitjes moet uitkomen, het eitje donker wordt .... als ik ze ga schouwen, zie ik de beweging minder worden en rond de dag van uitkomen zie ik helemaal geen beweging meer.  :-\ Als ik enkele dagen later het eitje openbreek tref ik een volgroeid dood donsje.  :'(

Hopelijk wordt jullie ervaring met een donker eitje beter.  ; Maar wilde toch ook mijn ervaring laten weten.

Lekker genieten van de 2 beauty's die jullie nu al hebben, groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Hoi hoi ladies,

Wat gaat het goed zeg,daar bij jullie. Ze groeien goed Kwik en Kwak ( of Kwek ? )  Wat zijn het toch enorme schattekes en ja die kropjes;  idd net skippieballen  ;D.
Net wat Anja ook al schreef;  volgens mij leunen ze op die ronde buikjes  ;D...een beetje raar zien ze er wel uit ja maar ook zo lieffffff  ;)

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mico

Goedemorgen Allemaal,

Dorothé ja ja het gaat superhard voor je het weet vliegen ze al uit  ;D ;D
En op je vraag of we ze houden ?  ::) Als iemand interesse heeft zijn ze te koop...en anders blijven ze gewoon hier  ;)

Karin nee je had het niet goed gezien er is geen 3de donsje  :( maar we hebben 2 leuke en lieve donsjes  :D :P

CarolineDank je wel voor je uitleg hoe jij het ervaart met je eitjes...er is nog steeds niks en als we schouwen nu zien we het idd dat er geen beweging is.
En genieten van de 2 Donsjes doen we zeker  ;D ;D

PeggyJa lieffffff en groeien als kool dat zeker  :P 8)

We hebben nog wat foto's van gisteravond..die zal Miran er dalijk op zetten want ik ga zo naar me werk

Mico

Nou het heeft even geduurd maar hier ben ik dan  :)
Omdat we gisteren geen foto's hebben geplaatst doen we er vandaag een paar van gister en van vandaag  :D ;)
Het gaat hartstikke goed met onze twee schatjes...ze groeien lekker en bij de oudste komen er al wat pennetjes door en zn kuifje begint te komen...zoooo lief  ;D :-*

Ook willen we even laten weten dat we het derde eitje wat dus niet was uitgekomen hebben weggehaald uit het blok.
We waren er zeker van dat er geen leven meer in zat en vonden het geen fijn idee dat het dus nog bij de kleintjes in het blok lag. We hebben het eitje open gemaakt en inderdaad...het donsje was dood...en ook nog niet volgroeid  :-\ arm beestje  :-\

Maar oke...hier de foto's...eerst van gister:

En van vandaag :

Van het weekend zullen we ook wat foto's maken van onze andere schatten  :D ;)

Bello

Corine en Miranda,

Was het niet eng om het eitje open te maken?

Wat een hompies valkjes wat zien ze er goed uit!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Hai hai Dorothé,

Het was geen pretje om het eitje open te maken maar we wilden toch kijken ofdat het donsje volgroeid was  :(
We wisten wel dat het niet meer leefde...met het lampje zag je totaal geen beweging en Mico en Dusty keken er nu zelfs niet naar om..ze zorgden alleen nog voor de twee donsjes en het eitje lag meer apart.
We vinden het wel heel sneu dat het laatste donsje dood is gegaan in het eitje...maar ja...het komt vaak genoeg voor hebben we wel gelezen.

Groetjes,
Miran en Corine

Anja

Hoi hoi,

Mooi lief mooi lief mooi lief mooi lief mooi lief mooi lief mooi lief mooi lief mooi lief mooi lief mooi lief mooi lief mooi lief.

Jammer dat het 3de eitje niet is uit gekomen.

Groetjes Anja

Caroline

Balen .... altijd naar zo´n dood friemeltje te vinden, ook al weet je het.  :-\

De andere 2 zien er geweldig uit.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

natacha

Hallo Miranda,

Wat sneu dat het mis is gegaan met het 3de eitje, maar je hebt wel 2 prachtige donsjes, ik denk dat dit al heel geslaagd is voor een eerste kweek.
Ik vind zo kleine donsjes er altijd zo raar uitzien.

Groetjes
Natacha

Dierenfreackske

Hoi ...alles ok met de twee kleine donsjes en de andere valkjes ? Grtjs Ann