21 juli 2025, 22:39:59

De valkjes en vier donsjes uit Asten

Gestart door Mico, 27 maart 2007, 00:14:24

« vorige - volgende »

Peggy

Wat een superouders die Mico en Dusty.  en alweer ukkie-foto's...zo schattig.  Lijkt me ook geweldig ja om dat vanaf het prille begin mee te mogen maken.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Bello

Hoi Oma's,

Keileuk zeg die foto's van jullie donsjes, inderdaad dat gaat hard zeg.......

Ja ze zijn iel en klein maar zo vertederend ;D

Oma Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anke

Hoi,
Wat een geweldig filmpje ;D
En de foto's van de kleine snoepjes zijn ook weer heel lieffff :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mico

Weer bijna een dagje voorbij en ook vandaag is het weer super gegaan. De ukkie's worden nog steeds goed gevoerd door Mico en Dusty..ze lopen der eigen rot voor eten  ;) :D
Wat we bij het eerste donsje niet zagen en bij het tweede wel is het eten in de krop. Kijk maar eens naar de volgende foto's..je ziet er duidelijk de zaadjes zitten..zo grappig  ;D
We hebben net naar het derde eitje gekeken en die is nu een stuk donkerder van kleur...maar het piept nog niet.
Ben benieuwd hoe dat zal gaan lopen. ::)
We wachten wel weer af .  :)

Hier zitten Kwik en Kwek..ze wachten nog op Kwak  ;D

Even kijken of Kwak hier te vinden is  ::)

Nee.... :-\....dit huisje is al verlaten  ;)

Duidelijk te zien he dat voedsel in dat kleine kropje??  ;D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Ach wat lief.

We hebben nu dus samen de kraamtijd!!!
Wat kun je zo goed zien hoe hard dat ze groeien.

Op naar Kwak!!

Donsje 2 is erbij ons nu ook!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Anja

Hoi hoi

Wat een lieve foto's weer. Het gaat goed zie ik wel.

Ben benieuwd wanneer het volgende eitje uit gaat komen.

Groetjes Anja

Mico

Hallo allemaal

De valkjes doen het inderdaad heel goed Caroline
De paps en mams geven ze heel goed te eten dus de kleintjes groeien echt flink. Och och die buikjes lijken wel skippiballen  :-X Moet zeggen ze zien er zo toch wel een beetje maf uit hoor hahaha..ze zijn natuurlijk wel kei lief maar als ik ze zo volwassen in de kooi zou moeten houden dan had ik er denk ik geen  ;D ;D
We hebben nu inderdaad de zelfde tijd kraamtijd Dorothé Zullen we gezellie met onze kindjes op babyzwemmen gaan??  ;D ;D
Wij vrezen eigenlijk wel voor het laatste eitje...het zou morgen uit moeten komen maar het is al sinds gisterochtend dat die donkerder van kleur is  :-\ We horen ook geen gepiep en heb een vermoeden dat het vogeltje dood is  :(
Weet iemand misschien hoelang we het nog moeten laten liggen?? Nu halen we dat natuurlijk nog niet weg want stel dat we er naast zitten en het morgen wel uitkomt  :o
Hier nog wat foto's van de kleintjes..ze zien er wel vies uit want volgens mij zijn ze vol gesmeerd met voer ofzo  :P ::)
Oja en bij het oudste donsje zie je al eengrijze kleur op het vleugeltje komen  ;D

Kaatje

Hoi Miranda,

Wat een snoetjes joh, en ja je ziet de zaadjes dus echt duidelijk zitten !! Onvoorstelbaar hè dat ze net op skippieballen lijken, op een gegeven moment tuimelen ze haast naar voren, zo grappig !!!

Ik hoop werkelijk dat het 3de eitje alsnog uitkomt vandaag en ik hoop morgenochtend of eigenlijk deze ochtend al wat te lezen dat het alsnog uitgekomen is !!

Heel veel succes met de kleintjes en ook succes met het 3de eitje.... maar dat horen we vanzelf wel van je !!

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Heykes...wat zijn het twee schattig kleine ukkies he die donsjes ! Wel hele leuke foto's hoor ! Grtjs Ann

Mico

Hoi hoi Karin...helaas is het derde eitje nog niet uitgekomen...dus we wachten nog maar geduldig af. Het kan nog steeds uitkomen hebben we vandaag gehoord dus wie weet hebben we nog wel geluk. Wel moet ik zeggen als we met het schouwlampje kijken,we geen beweging zien in het eitje..maar goed je weet het niet.

Het zijn inderdaad twee lieve kleine ukkies Ann  ;D
Fijn dat je de foto's leuk vind  ;) :D

Anja

Hey hey,

ik zag dat jullie vraag over het donker worden van het eitje al beantwoord was.

Gewoon laten liggen dus.

Jullie hebben wel weer mooie foto's geplaatst hoor.

Groetjes Anja

Mico

Hai hai Anja...we laten het eitje inderdaad nog maar gewoon liggen...het zou dus nog altijd uit kunnen komen al is de kleur wat anders..we wachten nog maar gewoon af  ;)
We zullen dalijk weer nieuwe foto's erin zetten die we vandaag hebben gemaakt  :D

Mico

Na een dag te hebben zitten wachten op het derde eitje is het wachten nog niet beloond  ::) Wat is het toch erg als je geen geduld hebt he  ;D Maar goed we hebben geen andere keus.
Met onze twee donsjes gaat het echt uitstekend...ze groeien werkelijk als kool  :-X :D
Het oudste donsje kan al heel goed staan en krijgt al wat grijs op zn vleugeltjes..en een grijs puntje op zn koppie  ;D ;D
Ook waggelt hij al een beetjeals we hem uit het blok hebben..zo grappig om te zien hoe die loopt  ;D ;D
Hier wat foto's :

Hier al wat grijs te zien op het vleugeltje  :D

Kijk eens hoe groot ik al ben  :o

Wat een poepies he  :-*

Kwik en Kwek ...