21 juli 2025, 00:42:26

De valkjes en vier donsjes uit Asten

Gestart door Mico, 27 maart 2007, 00:14:24

« vorige - volgende »

Anke

Hallo dames,
Fijn dat het hier allemaal goed gaat :)
Jullie hebben een mooi koppeltje hoor. Mogen ze ook voor echie als ze eraan toe zijn? Of blijft het bij circusacts uithalen ;)
foto's ;D ;D ;D ;D

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mico

Hoi hoi,

Dank je wel  :D
Uhm of ze voor het echie mogen haha...nou we willen het voorlopig maar bij een circus houden  ;) maar je weet maar nooit met de tijd.
Het is natuurlijk wel super mooi om eens van die lieve kleintjes in huis te hebben..maar of we dat ook echt doen weten we nog niet  ;)

Groetjessss

Mara

Hoi Miran en Corine

Wat fijn dat het goed gaat met jullie deugnietjes.

mara

Mico

1 augustus 2007, 20:19:38 #228 Last Edit: 1 augustus 2007, 20:22:42 by Mico
Al een flink aantal weekjes zijn we lekker aan het genieten van Corine der vakantie en zijn we niet echt veel op het forum,maar dit willen we jullie toch wel heel graag laten weten  ;D ;D Vandaag zijn we zoals we wel vaker doen weer eens bij Chantal op de koffie geweest,en een partij valkjes die er toch beneden zaten joh   :D :-*
We hebben ook de valkjes van Dorothé gezien en we willen graag zeggen dat het echt 3 kei mooie beestjes zijn. Wat ziet Jannes er super uit zeg !!!

Zoals jullie wel weten had Chantal ook nog jonge valkjes zitten die nog niet allemaal een nieuw baasje hadden en al een aantal keren hebben we ook die super mooie Lutino gezien. Ik ( Miran ) was al gelijk verliefd maar wist dat Corine nog geen derde wilde...en jaja nu komt het...Corine gaf toe het valkje toch ook wel erg mooi te vinden en gingen we na het koffie drinken en valkjes kroelen met ons derde valkje naar huis  ;D ;D ;D We zijn echt super blij met ons mooie meisje en we hebben haar de naam Daisy gegeven.
Daisy is het zusje van Mico maar daar gaf Mico weinig om want toen ze met zn drietjes op de tafel zaten begon Mico op zn best te versieren  8) ;D We hopen nartuurlijk wel dat hij Dusty als zn vrouwtje  blijft zien maar oke dat zien we met de tijd wel. Nu zitten ze lekker met zn drietjes in de kooi en het gaat echt prima  :D :D
Hier even wat foto's van onze drie kanjers...

Mico , Daisy en Dusty

Mara

HOi Miran en Corin

Mooie geparelde lutino hoor. Haha, wie weet...nu op naar nummer 4?

Mara

Anja

Hoi Mico,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst. een beauty hoor. Ik heb haar vorige week ook nog bij Chantal gezien.
Het zijn er al 3........................

Erg mooie foto's.

Ik ga vrijdag mijn 12de Y-tje ophalen

Groetjes Anja

Caroline

Ze is zeker heel erg prachtig, kan me voorstellen dat jullie allebei bezweken zijn.  ;)

Heel veel plezier met jullie trio.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mico

Hai hai Mara , Anja en Caroline,

Dank je wel  :D ja wat is ze toch mooi he..echt een beauty om te zien.

Mara uhm tsja nummer 4 haha ik zeg geen nee meer hoor want je ziet het..de derde zou er ook niet komen.

Anja dat gaat ook prima bij jullie he, het twaalfde Y-tje al hahaha en zoals we hebben gelezen komt de dertiende er ook aan...super zeg!!!

Caroline bezweken zijn we zeker  :D ;)
Wij willen jullie bij deze gelijk nog heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie lieve Indy  :'( dat zal een heel groot gemis zijn  :'(

Peggy

Hoi dames,  wat leuk dat jullie de lutino pop meegenomen hebben. Ik heb haar vd week ook nog gezien bij Chantal en ik vond haar ook al zo mooi.   wij krijgen misschien een buiten voliere en ik zei een uur geleden nog tegen Maartje ; ''  mss kunnen we dan die mooie lutino pop bij Chantal ook nog kopen,  gewoon omdat ze zooo mooi is  ;D   maar nu heeft Daisy ook twee hele lieve baasjes en twee lieve valke-vriendjes  ;D   vond het wel toevallig en heel komisch.
Jullie hebben maar een mooi drietal !  heel veel plezier ermee hoor,  geniet ervan maar dat zal wel lukken  ;)
gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mico

Hai Peggy en Maartje,

Nouuuu zeg dat is toevallig hahaha...jeetje dus we waren  jullie net voor. Wie weet krijgen Pimmetje en Dj het volgende jaar wel weer een kei mooie Lutino...kan je ze vast bestellen bij Chantal hahahaha  ;) En eej dat is nog eens gaaf zeg een buiten voliere..daar kunnen jullie dan nog heel wat valkjes in kwijt  ;D ;)

Peggy

Ja lijkt me ook heel leuk een mooie ruime buitenvoliere waar ik lekker zelf in kan lopen.  kunnen ze naar hartelust vliegen.

en ja jullie waren me voor maar dat geeft niks hoor,  ik gun jullie dat van harte en idd dj en pimmetje zullen vast nog wel een keertje zo'n beauty maken.
Tenminste dat hoop ik,haha
we hebben gelukkig tijd genoeg hè  ;D
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Coco en Chantal

Hay Hay Mirantje en Corientje  ;D

Na lang watertanden van de Lutino bont geparelde pop is het er dan toch echt van gekomen he Miran  ;D, corien is ook bezweken voor der hihihi ;D

Ik wil jullie heel veel plezier en geluk wensen met jullie 3de aanwinst, ze past prachtig bij Mico en Dusty.
Wat een super mooie foto's zeg van jullie 3 schatten.

Nou we komen van de week wel het vervoerskoffertje ophalen dan kan ik met eigen ogen zien hoe ze het doen met zijn 3tjes .

Tot laterssss ;D
Groetjes Chantal en de valkjes

Mico

Hai hai Talletje hahaha dank je wel  ;D ;D ja ik ben zo blij dat Corientje ook bezweken is voor die knapperd. Ben echt super blij met onze Daisy en niet alleen ik hoor want Corine en de kids vinden haar ook helemaal leuk.
Ze zit nu ook gewoon lekker bij Mico en Dusty op stok en ze hebben net met zn drietjes zitten eten.
Gaat helemaal goed komen  :D ;)

We horen het wel wanneer jullie het vervoerskoffertje komen halen...ff gezellie aan de leut.
Laterssssssss  ;D

Anja

Hoi Mico,

Onze koop met Yubel gaat niet door. :'( :'( :'(
Jullie hebben weer een waanzinnig mooie handtekening.

Groetjes Anja