20 juli 2025, 10:35:02

De valkjes en vier donsjes uit Asten

Gestart door Mico, 27 maart 2007, 00:14:24

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Miranda en Corine

Wij mensen vinden ook niet alles leuk dus idd, waarom valkjes wel? Buiten vinden ze het wel geweldig, ze badderen in hun badje en vinden een regenbui geweldig. Of als ik de sprinkler aanzet dat vinden ze ook geweldig.

mara

*Petra*

Hoi Mi en Co  ;D,

Wel heel leuke fotot's hoor!
Echt zo'n verzopen valkjes, grappig  :D!
Ik vind ze qua kleur zo goed bij elkaar passen !!
Maar goed dat je geen cinnamon geparelde hebt toch?
Vind het mooi als ze dezelfde kleur hebben, maar toch een ander patroon. En dat is bij jullie stelletje ook zo mooi  ;)!!

groetjes Petra  :D.
p.s. wat loopt Mico toch stoer te doen op de grond  ;D.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anke

Wat een leuke foto's van jullie valkjes :)
Schattig helemaal nat van het douchen!
Het blijft een leuk stel ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Mico,

Wat een 2 prachtexemplaren zijn het toch. Kan ook niet anders hè.
Douchen was niet zo'n succes lees ik. Heb je een douchekop die je op nevelen kan zetten. Sinds ik die heb is het helemaal feest.
Gewoon vol blijven houden daar wennen mss wel aan. Ze geven zelf wel aan of ze het leuk vinden, tenminste hier wel.
En in de handdoek vonden ze dat wel leuk?

Groetjes Anja

Peggy

Héee hallo dames,
Zo ik heb zojuist even heel jullie dagboek doorgepluist en ik ben nu helemaal op de hoogte ;)
Mooie valkjes hebben jullie zeg. en de foto's samen met jullie hondje vind ik helemaal mooi om te zien.  Gaat hier nooit lukken denk ik...alhoewel Does al een stuk rustiger aan het worden is. Jullie Mico vinden wij echt heel mooi en wat zijn ze tam!! ;D ;D ;D ;D ;) ;) ;) ;) ;)
Met onze Bo en Dirk gaat het ook kei goed hoor...het zijn werkelijke schatten.  we zijn echt superblij met die twee.
Maartje heeft gisteren nog geprobeerd om de andere twee valkjes alsnog te kunnen krijgen maar dat verliep niet zo al te positief ;)  het wordt tijd dat we met zijn allen een bakkie doen ;)  nee andere Bo en Zazu gaan we never nooit nie krijgen...wel jammer maar gelukkig zijn er een heleboel valkjes op de wereld ;D
Dusssss wanneer gaan we weer een keertje op de buurt bij iemand?  bij Chantal ?? ;D
In ieder geval komen Maart en ik nu voortaan ook eens kijken in jullie dagboek.  Have Fun met jullie mooie valkjes hè!
Gr Peggy & Maartje

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mico

Hoi hoi allemaal,

@ Petra : Dank je wel  :D en ja wat passen ze mooi bij elkaar he,een cinnamon vinden we ook heel mooi hoor maar dat is qua kleur inderdaad heel anders. En ja dat stoer lopen kan Mico heel goed  8) de uitslover  ;D hij doet zo zn best om Dusty te versieren hahaha...

@ Til : Dank je wel...het is inderdaad een mooi stel..al zeggen we het zelf  :D ;)

@ Anja : Het douchen was inderdaad niet echt een succes..ze fladderde iedere keer weg. Wij hebben wel een douchekop die je kan verstellen maar alleen maar in normaal,iets harder en hoge drukspuit hahahaha...zal ik maar niet doen want dan blijft er weinig van ze over  ;D ;) Maar de normale stand moet toch wel goed voor ze zijn zou ik denken  ::) We blijven het gewoon proberen en misschien is het gewoon even wennen.
Het afdrogen gaat bij Mico heel goed maar Dusty vind het niet echt leuk.

@ Peggy : Leuk dat je ons dagboekje gevonden hebt en het al helemaal hebt doorgelezen. Hier gaat het met de 2 kleine honden van ons heel goed met de valkjes samen maar met de grote wil ik het echt niet proberen. We zijn toch bang dat de valkjes dan 1-haps crackers worden en dat is niet de bedoeling  :-X :-X
En ja tam zijn onze valkjes zeker  ;D ;D maar ze komen dan ook bij Chantal vandaan he en die doet echt kei goed haar best om ze tam te krijgen. Jammer dat het niet gelukt is de valkjes te krijgen maar inderdaad er zijn zoveel valkjes...het zijn gelukkig niet de enige twee dus jullie zullen echt nog wel wat mooie valkjes erbij krijgen. Kijk eens bij Chantal...die heeft altijd mooie valkjes,zijn tam en het is er ook nog eens gezellie  ;D ;D een keertje weer ergens op de koffie is wel heel gezellie...moeten we maar een keer afspreken met zn allen  :D ;)
Leuk dat jullie nu voortaan ook bij ons komen lezen..dat doen we ook zekers bij jullie. En jullie ook veel plezier met jullie mooie valkjes..en natuurlijk met eventueel de aanschaf van nog een paar valkenbeesten  ;D ;)

Groetjes allemaal !!!
Miranda en Corine

Anja

Hoi Mico,

ik denk ook dathet wennen is hoor. Voorheen gingen onze valkjes ook gewoon ondereen gewone douchekop. De straal zou ik idd niet doen want dan plet je ze zo tegen de muur :o :o :o
Wij hebben sinds kort een andere douchekop en daar zit een nevelstand op en dat is gewoon super.
Bakkie doen lijkt me hartstikke gezellig.

Groetjes Anja

Peggy

We gaan nu ook een popje reserveren bij onze Chantal.Waarschijnlijk een cinnamon gepareld bont popje.Maartje vindt ie ook zo leuk en ik ook dus dat komt helemaal goed.
en vooralsnu genieten we natuurlijk volop van deze 3 kanjers.
Gr Peggy & Maartje

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mico

Whahahahahaha Anja dat zou echt kei zielig zijn zo'n platte valkjes tegen de muur aan,dat doen we maar niet  :-X :P
Moeten wij ook maar eens kijken voor een andere douchekop...want het is toch wel fijn voor die beestjes als ze lekker kunnen douchen.
En dat bakkie doen we zekers  :D

Dat zijn inderdaad mooie valkjes Peggy....wij vinden de parels altijd zo mooi hahahaha...en genieten van jullie 3 valkjes dat zal zeker lukken..zijn mooie beestjes !!!

Groetjes,
Miranda en Corine

Mara

Hey Miranda en Corine

Hoe is het in het Brabantse? Nog geen derde valkje in aantocht?  ;)

GRoetjes

Mara

Mico

Hoi hoi Mara,

In het Brabantse gaat het kei goed  :D
We hebben lekker genoten van het mooie weer vandaag...lekker buiten gezeten met al onze beestjes  ;D

En neee er komt geen derde valkje bij...we houden het er wel bij twee  ;D :P ::)

Groetjes,
Miranda en Corine

Mara

Hoi Miranda en Corine

Weten jullie het zeker? Voordat je het weet heb je er 14 ;). Hier werd ook altijd geroepen, eentje maar...die ene werd een koppeltje in de volieren nu hebben we dus in totaal iets van 30 vogels.... ;)

Mara

Anja

Yep,

Kijk maar naar mij ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Wij wilden er ook niet meer als 2.

Groetjes Anja

Mico

Whahahaha och ja we kunnen nu nog steeds zeggen dat we er maar twee willen..maar soms zitten we wel in twijffel hoor dat zeg ik eerlijk.Och ja wie weet ooit eens met de tijd  ;) :D
Mico en Dusty maken soms al troep en herrie voor 10  ;D ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Kan je nagaan wat ik elke dag op moet ruimen ;D ;D ;D
Went vanzelf hoor.

Groetjes Anja