De valkjes en vier donsjes uit Asten

Gestart door Mico, 27 maart 2007, 00:14:24

« vorige - volgende »

Mara

HOi Miran en Corine

Fijn dat jullie Yeuntje in huis nemen. Super zeg!!!  :-*

Veel sterkte straks bij het ophalen van de valkjes bij Anja. Ik denk aan iedereen. Ik kom straks lezen of er al staat hoe het gegaan is.

:-*

Mara

Peggy

Hoi meiden,

allereerst vind ik het superrr dat ook jullie enkele valkjes overnemen van anja en ton.  echt top!!
Jullie krijgen er drie lieverds bij en Chica natuurlijk ook nog.
De foto's van Chantal waren weer genieten hoor en oh ja;  '' gefeliciteerd met jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie cinnamonnetje. ''
Het jonge grut ziet er weer goed uit.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Meiden,

Alles goed gegaan met de terug reis? Hoe reageerde ze?

Groetejs Anja

*~Jeanine~*

26 april 2008, 22:35:02 #738 Last Edit: 27 april 2008, 15:15:12 by *~Jeanine~*
Hoi Miranda en Corine,

Vond het leuk om jullie te ontmoeten :D
Het was wel snel. Maar wel leuk om jullie in het echt te hebben gezien ;)
Super dat de 3 het zo goed doen.
Yabber/ Beauty en Yesni/ Feline doen het ook super goed :D

Dierenfreackske

Hoi....veel geluk met Yeuntje ...Grtjs Ann

Mico

Hoi hoi allemaal

Dank jullie wel voor jullie berichtjes  :D

Zoals jullie weten zijn we gisteren naar Anja en Ton geweest om Yahoo,Yara en inderdaad ook Yeuntje te gaan halen.
We waren behoorlijk nerveus toen we naar hun toe reden..natuurlijk niet om daar heen te gaan maar het idee dat we hun valkjes mee zouden gaan nemen dat was toch wel heel dubbel  :-\  We hebben lekker koffie gedronken en we hebben weer flink gelachen. Ondanks alles hebben Ton en Anja nog heerlijke humor  ;D
Het moment dat we naar huis gingen was wel heel moeilijk...natuurlijk kwamen bij Anja de tranen en aan Ton was duidelijk te zien dat hij het moeilijk had  :'(
Ook ik voelde de tranen opkomen en Corine moest een paar keer flink slikken om die brok in der keel weg te krijgen  :-\
We hebben tegen Anja en Ton gezegt dat ze altijd welkom zijn en dat als het dalijk allemaal weer wat rustiger is ze op de koffie kunnen komen zodat ze hun kanjers weer kunnen zien.

Ook hebben we Jeanine,haar kids en moeder gezien  :D
We vonden het ook heel leuk Jeanine om jullie te zien,al was het dan maar heel kort  ;) :D Je hebt echt 3 mooie lieve kinderen Jeanine! En wie weet zien we elkaar weer bij Chantal.

Het gaat super met Yahoo,Yara en Yeuntje al maakte we ons om Yeuntje wel wat zorgen vandaag.Ze zat maar te slapen en te dutten en was heel rustig...we hebben Anja gebeld wat ze zeer op prijs stelde en Anja vertelde ons dat Yeuntje een rustig valkje is en mischien wat meer tijd nodig had om te wennen.We zijn vanmiddag naar het centrum geweest en toen we thuis kwamen was Yeuntje een heel stuk actiever en heeft lekker bij ons gezeten.Met de andere valkjes klikt het gelukkig ook heel goed  :D

Yahoo bij Miran

Yahoo..kijk ik zo lief genoeg?!  ;D

Yahoo en Yeuntje bij Miran

Yeuntje aan het poseren  :D

Yeuntje bij Corine  :D

Super lief  :-*

Effe neuzen  ;D

Yara verstopt zich  :P :D

Alweer een foto?  ::)

Knap he?!

Yahoo en Yeuntje aan het kroelen  ;D

Yara legt de zaadjes op de stok  ;D :-*

Amadé en Amor zowat liggend eten  :P

Anja

Hoi hoi,

Wauwie wat een genot om mijn schatten zo te zien meiden. Met Yeuntje komt het wel goed dat zie ik aan haar koppie. Ze zitten er geweldig bij hoor.

Yahoo de lekkere ondeugd die o zo lief kan kijken maar onder tussen.

En Yara............dat doet ze bij jullie dus ook de zaadjes op de stok leggen. Hier legde ze de zaadjes op het touw. Ze heeft het echt naar haar zin. Dat kroelen dat doet Yahoo met Yeun en Yara dat was hier ook zo. Daarom ben ik ook wle blij dat ze bij elkaar zijn gebleven.

Zo gauw de situatie het hier toelaat komen we zeker jullie kant op.

Geef ze maar een dikke knuffel van ons.

Groetejs Anja

Mico

Hai hai Anja,

Fijn dat je ziet dat het met Yeuntje wel goed komt  ;) Misschien is het toch wel een beetje van de stress allemaal..het gaat nu ook wel beter als vanmorgen moet ik zeggen.

Yahoo is inderdaad echt een ondeugd  ;D hij is echt zo grappig hahaha vooral met de trosgierst hebben we moeten lachen  ;D

Ja wat grappig he van Yara...Corine had net het fototoestel weg gedaan toen ze weer bij Yara ging kijken en toen zag ze dat ze de zaadjes op de stok neer legde haha zo grappig  :-*
Het kroelen van Yahoo en Yeuntje was super lief om te zien..we zijn ook echt blij met deze 3 kanjers!

En inderdaad als de situatie het toelaat dan kunnen jullie zeker hier heen komen hoor...als het nodig is komt Corine jullie halen.

We zullen ze zeker alle drie een mega knuffel van jullie geven!

Bello

ff hier neuzen hoe het met de Ytjes in Asten gaat, maar de foto's zeggen al genoeg!!!!!

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Gelijk maar weer even wat foto's plaatsen van onze 4 kleine kanjertjes...het gaat echt super goed met alle 4 de schatten.
De gewichten zijn echt heel goed en ze zien er zo mooi en lief uit  :-* Het kleintje groeit echt super hard nu en heeft al allemaal hele mooie pennetjes  ;D

De oudste kippie

Ons cinnamonnetje  :D

Ons derde kippie

Hier ons kleinste kuikentje Dodo

Zijn het geen poepies?!  :-*

Anja

Het zijn zeker poepies. Wat een schatjes. Zo lieffffffffffffff

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Corine en Miranda , wat lief die donsjes , wat lijken ze nu al echt op valkjes he ! Dodo is nu ook al veranderd met zijn pennetjes he ! Binnenkort krijgt hij net als de rest zijn veren he ! Mooi zijn ze allemaal wel he ! En dat Yeuntje ,Yara en Yahoo die van Anja komen he ....wat super dat het zo goed gaat met de andere valkjes , maar dat kan niet anders , zo'n lieve schatten en die van jullie zijn ook heel lief he ! Hoeveel valkjes heb je nu , want ik raak de tel kwijt ! Alvast ook succes met de drie en de donsjes ook ! En Yara zal zich misschien ook wat moe gevoeld hebben of misschien onwennig ....andere omgeving, enzo ...maar dat zal wel snel goed komen denk ik ! Grtjs Ann

Lisa

Hey Meiden,

Echt super foto's. Hé Yeun wat zie ik 'kriebelen' :o met Corine ::) Goed hoor!!.

En die Yahoo ooit kan hij zoo lief kijken  ::) dat zie je wel op de foto's ;D. En Yahoo en Yeun samen kriebelen zo lieff :-*. Ooit deed ik toen Yeuntje door Yahoo gekriebelt te worden ging ik erbij staan was Yahoo gestopt deed ik het met mijn vinger ;) En dat liet ze maar heeeeel ooit toe en als ze het zag blies ze meteen :(.

En Yara zaadjes op het stokje leggen zeg :o :P.

En ook super mooie foto's van de kippetjes het zijn allemaal poepies zeg :-* vooral het cinnamonnetje :-* :-*

Liefs  :-* Lisa

Mara

Hoi Miran en Corine

Mooie foto's zeg. Zowel van de Y-tjes als de donsjes. Fijn om te zien dat ze het zogoed doen. Hier doen de Y-tjes het ook goed, ben ik echt blij om. Het doet je toch goed om te zien dat ze het naar hun zin hebben, of niet?

Mara

*Petra*

Hoi Mico,

Ach, wat zijn ze toch mooi geworden!
En dat kleine cinnamonnetje, wat een liefie!
Weet je al of dat een popje of een mannetje is??

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !