De valkjes en vier donsjes uit Asten

Gestart door Mico, 27 maart 2007, 00:14:24

« vorige - volgende »

Mico

Hai hai Petra,

Dank je wel  ;D jaaaa super mooi beestje he haha...
Het is maar goed dat we geen fototoestel gebruiken met een rolletje want liep me suf om ze te laten ontwikkelen hahahaha  ;D :P

Groetjes,
Miranda en Corine

heidi

Hallo Mico,

Ik vind je een mooi valkje.
Ik ben ook een bont valkje,ben jij het al gewoon in je nieuwe huis?

Pootje Quickje

Coco en Chantal

CitaatHmmmm dit smaakt het zelfde als bij oma   

OOO wat zijn jullie erg straks kent mij iedereen als Oma Chantal :o.
Het moet toch niet gekker worden hoor met jullie whahaha ;D ;D

Nou geef Mico maar een lekkere kus van Oma ;D ;D

Prachtige foto's trouwens en wat leuk dat Mico via het trapje omhoog klimt.
Zit hier trots te wezen hoor op mijn Mico :-*

Groetjes Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Mico

Hai Quickje...

Hee wat leuk dat jij even bij mij komt kijken zeg...ik vind het allemaal nog wel vreemd in mn nieuwe huisje hoor. Ik zit hier nu opeens helemaal alleen in mn grote kooi..tsjeeee dan heb je echt veel ruimte hoor. Bij oma Chantal zat ik met mn broertjes en zusjes en met Jannes..dat is echt een lieve vogel joh. Ook had oma hondjes..en ook wel hele grote maar die waren kei lief voor ons. Hier in mn nieuwe huisje moeten ze nog wel aan mij wennen..maar haha ik daag ze gewoon uit want ik zit toch in een kooi  :P :P
Ik ben er echt niet bang van hoor...neee echt niet ::)
Nou Quickje ik vond het echt leuk dat je bij mij kwam kijken..maar nu moet ik slapen van de vrouwtjes...doei doei  ;D ;)

Knuffie Mico  :-*

Mico

Oeffffff oma is boos  :-X

Je mag ook kei trots zijn hoor...echt wel  ;D ;D
Maar uhm...we zullen het niet meer over oma hebben...tenminsteeee als we dat kunnen laten natuurlijk  ;) :P

Maar uhm ja zijn weer mooie foto'tjes he CHANTAL ???
En die kus die geven we zeker aan Mico  ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

Mara

Hey Mico

Ik ben dan wel geen familie maar ondertussen wel een vriendin van Miranda en Corine. Wat ben jij mooi zeg!! En wat heb jij een mooie grote kooi.

Hoi Miranda en Corine

Wat leuk joh dat jullie Mico al hadden, maar dat wist ik natuurlijk maandagavond al. Hier gaan ze ook altijd via het laddertje weer naar boven!

En ik had al gehoord dat nummer twee al geboren is?

Mara

Mico

Hey hallo Mara...

Wat lief dat jij bij mij komt kijken en dat je zegt dat ik een mooie vogel ben....stiekem weet ik dat ook wel hoor  ;D en ik doe goed me best om zo te blijven want ik poets dapper mn veertjes.  ::)

Jaaaa Mara de tweede is al geboren hahaha...echt super.
En dat laddertje haha ja dat is zo grappig..alleen weet je wat kei lastig is..als hij naar beneden wil voor zn eten dan weet hij niet hoe die dat moet doen *zucht* hij kijkt dan echt om zich heen van hoe kom ik naar beneden.Hij gaat niet via de tralies maar duikt of naar beneden op de bodem :o  of op het trappetje en gaat dan zo naar beneden..echt zielig gewoon. :-\

Groetjes,
Miranda en Corine

Mara

Hoi Miranda en Corine

Dat komt vanzelf wel hoor dat hij weet hoe hij naar beneden gaat!

Mara

Maai

Wat een lief en mooi vogeltje zeg  :o
En nog eens grappig erbij  ;D

veel plezier met hem!

Bello

Zo dat gaat hier snel zeg, al bladzijde 2!!

2e valkje al geboren? Grote kooi zeg superrrrrrrrrrrrr

Wie zijn de ouders van dit valkje?

Wat nieuwsgierig he.

Nee joh, geen oma Chantal!!

Gewoon "ons Chantalleke"  hihihi

Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Hai hai Dorothe,

Ja groot he de kooi haha Mico heeft de ruimte zo  ;)
Het nieuwe valkje is van Chanel en Noa...zal ook wel een kei mooi valkje worden ;D
Maar uhm Chantal is voor ons toch echt een beetje oma Chantal hoor...kan er wel oma Chantalleke van maken  ;D ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

p.s. vind niet dat je nieuwsgierig bent hoor..vragen mag altijd  :D ;)

Mico

Hoi hoi Maai,

Dank je wel  ;D
Plezier hebben we zeker al van hem  ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

Bello

Hoi Miranda en Corine

Dan word dat een broertje of zusje van onze Bello,
van Noeka (Petra)
van Yahoo (Anja)

een grote familie ;D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Hai hai Dorothe,

Ja we wisten wel dat het familie is van Noeka...maar niet van Bello en Yahoo...hahaha dat word dan zeker een grote familie..echt grappig  ;D
We willen een zelfde zoals Noeka is..die vinden we kei mooi met die kleuren zo. Nu hopen dat die erbij zit natuurlijk.

Groetjes,
Miranda en Corine

Bello

Noa en Chanel is een prachtkoppel!

Daar zit zeker een mooi valkje voor jullie bij

Groetjes Dorothé