27 april 2024, 14:16:15

De valkjes en vier donsjes uit Asten

Gestart door Mico, 27 maart 2007, 00:14:24

« vorige - volgende »

Mico

27 maart 2007, 00:14:24 Last Edit: 22 april 2008, 22:05:37 by Mico
Hoi hoi mensen..

We hebben er even op moeten wachten maar we kunnen nu ook ons dagboekje beginnen..want vandaag mochten we onverwachts onze Mico ophalen  ;D
Mico is geboren op 8 Februari en is een bont gepareld valkje.
Mico is er een uit een nestje van vier en de ouders zijn DJ en Pimmetje  ;D

Mico heb ik ( Miranda ) aan Corine gegeven voor haar verjaardag...dus die is nu kei blij dat ze haar cadeautje heeft gekregen hahaha...ze heeft even moeten wachten maar het is echt de moeite waard geweest  ;D

We hoefden gelukkig niet lang in de auto met Mico want we wonen niet ver van Chantal vandaan..binnen een kwartiertje waren we thuis. Dat ging allemaal kei goed. Wel vonden onze honden het maar raar dat er nu opeens zo'n vreemd fladder beest in de kooi zat terwijl die hier drie weken leeg in de kamer heeft gestaan.  :P ;)
We hebben Mico er vanavond al een uurtje uit gehad maar hij was best moe..hij heeft al fijn bij ons gezeten en ging wat op onderzoek uit.  ;D Als eerste kwam hij bij mij op de schouders en ja hoor..flatsssssssss..daar kwam de eerste klodder  :-X ;D
Het is echt een kei mooi en leuk beestje en we zijn echt enorm blij dat we hem nu lekker thuis hebben.


Mico voor het eerst bij ons uit de kooi.... ;D


Al gelijk heerlijk eten aan z'n trosgierst..... ;)


Dit vond hij al gelijk interressant  ;D en het leverde een mooie foto   
op


Vanaf hier kon hij alles goed in de gaten houden  ;D

Zo dit waren onze eerste foto's van ons beestje.
Nu zit hij lekker in zn kooi te slapen. :'(

Coco en Chantal

Hallo Miranda en Corine

Ik wil jullie heel veel plezier wensen met Mico.
Mico heeft het maar getroffen met zulke lieve baasjes.

En ik ga zeker het dagboekje bijhouden  ;)


Liefs Chantal


Groetjes Chantal en de valkjes


Riny

Hoy Miranda en Corine
Gefeliciteerd met jullie nieuwste aanwinst.
Het is een prachtig valkje.
Dat jullie er maar een lieve huisgenoot aan krijgen.
Leuk dat jullie ook een dagboekje beginnen.
Groetjes Riny

Diaantje

Hoi wat een leuke foto's!
Fijn dat Mico bij jullie is.
Dat ie maar snel gaat fluiten(las ik in het dagboek van Jaylien)!!!!!!


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Mico

Hoi hoi...


met onze Mico gaat het kei goed...vanmorgen heeft hij wat gegeten van zn trosgierst...alleen heeft hij nog niet gegeten van de rest van het voer *zucht* maar dat zal nog wel komen denk ik.
We hebben hem vanmorgen gewogen en hij woog 83 gram..dus dat is natuurlijk prima. Hij is er vanmorgen ongeveer een half uurtje uit geweest en heeft gezellie bij ons op de schouder gezeten..ech een kei leuk beestje  ;D
In de kooi gaat hij soms op verkenning uit en laat hij zn eigen ook horen haha dan zit hij te kletsen op zijn manier. En vooral tegen de grotere honden van ons..als die dan reageren dan gaat hij er mee door  ;D ;D
Nu zit hij al weer even op zn touw in de kooi..hij zit te dutten.

@Chantal...dat is kei lief van je..dank je wel  ;)

@Riny...Mico is zekers mooi he...dank je wel  ;D we zullen regelmatig wat schrijven en foto's plaatsen  ;)

@Diaantje(s)...we zaten al gelijk met het fototoestel klaar om mooie foto's te maken haha en dat is wel gelukt  ;)


Anja

Hoi hoi,



met Mico. Wat een prachtvalkje zeg. Maar wat wil je. Dat is er een van Chantalleke  ;D ;D.
Mooie foto's ook. Ik ga jullie zeker volgen.

Groetjes Anja

Bello

27 maart 2007, 21:45:19 #6 Last Edit: 27 maart 2007, 22:16:46 by Bello
Hee Mico,

Neefje van mij, ik ben je tante Bello.
Goh wat lijk je op mij zeg (kan ook niet anders je ma is mijn zus).


Fijn dan komen we hier ook lekker buurten.

Welkom bij de club van de valkjes van "onze Chantal"

Blij toe dat het zo goed gegaan is, heb je ook bakjes voer op de bodem van zijn kooi staan?

Ja maar bij Chantal zijn ze al fotomodel geweest ;)

Groetjes Ivo en Dorothé

Bello en Catka
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

@Anja...jaaa wat een kanjer he die Mico  ;D en ja kan idd niet anders  ;) we zetten zo nog wat foto's neer.

@Dorothe...Ach gos is het nu tante Bello??  ;D ;D jeetje sorry voor de grote fout  :P het is toch erg als je een vrouwtje bent dat ze dan ome Bello zeggen  ;)

We hebben zeker bakjes voer op de bodem staan Dorothe..dat hebben we vanmorgen neergezet,Chantal liet ons dat vanmorgen nog weten dat we dat wel moesten doen. Hij heeft heel goed gegeten vandaag dus dat gaat prima. ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

Bello

Hoi Miranda en Corine


Ja het is maar goed he dat we elkaar zo kunnnen helpen, de een weet weer meer dan de ander.


Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Hoi Dorothe,

Dat is helemaal waar...we wisten wel dat als je een jong valkje had dat de bakjes dan op de grond moesten maar wij dachten van nou bij Chantal zaten ze ook te eten vanaf de stok dus dan zal die dat gewoon kunnen hahahaha  ;D :P
Zijn trosgierst eet hij namenlijk wel gewoon als die op zn stok zit.

Groetjes,
Miranda en Corine

*Petra*

Hoi Miranda en Corine,

Wouw, wat een prachtbeestje!!
En al gelijk zo'n mooie foto's, hij moet echt wel fotogeniek zijn..
Heel veel plezier met Mico !!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

carco

Gefeliciteerd met je mooie valkje!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Wat een gaaf valkje meiden!!

Heel veel plezier ermee.  :D

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mico

Hier weer wat foto's van onze Mico...het is vandaag op de dag heel goed gegaan  ;D hij is lekker uit zn kooi geweest en heeft gelukkig goed gegeten.


Hier Lindsey en Pippie die Mico veel te intressant vinden  :-X ze doen niet altijd even leuk  :(


Daar integen is Kelly heel blij en lief voor Mico  ;D


Dit is zo grappig...steeds als hij op de bodem is geweest gaat hij via het trapje weer omhoog  ;D ;D


*Zucht* is dat allemaal voor mij alleen?


Hmmmm dit smaakt het zelfde als bij oma  :P ;D


Hier zit ik graag als ik uit mn kooi ben dan kan ik alles goed bekijken.

Mico

Hoi hoi Carco en Caroline,

Dank jullie wel allebei  ;D
Het valkje is echt kei leuk en plezier hebben we er zekers al mee hahaha  ;D ;)

Groetjes,
Miranda en Corine