29 april 2024, 18:36:41

eerst1toen2de valkje

Gestart door Theo_Hoorn, 21 maart 2007, 11:15:49

« vorige - volgende »

Karin

Citaat van: GieG_CoKo op 22 maart 2007, 13:54:53
He Karin.. , ja leestekens? wrom mag dat niet?

Maaja buiten dat.. ik type nou 1maal zo..

Maja. genoeg geruzie :p



Waarom ? Kijk. als je wilt dat mensen je topic lezen en er op antwoorden is de kans groter als je normaal Nederlands typt. Het is dat ik Global Moderator ben en dus mijn best doe om zo veel mogelijk topics te lezen, maar anders had ik je topic dus gewoon overgeslagen. Het leest namelijk ontzettend irritant, veel leesttekens overslaan en dan ook die zelf verzonnen Nederlandse woorden van je ( wrom = waarom ). Eerst dacht ik dat je een kind was, maar ik lees dat je een kind hebt, dus je bent volwassen neem ik aan  ;D Doe gewoon even je best met typen, daar heb je zelf ook profijt van  ;) Er zullen meer mensen op je topic reageren. Er is trouwens ook een prachtig topic hierover KLIK HIER, en je zult zien dat de meeste het ook erg irritant vinden.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Theo_Hoorn

He He

ik ben net geen kind meer 20 jr :p


en ja ook een kindje..

hehe

Theo_Hoorn

Ik zal proberen netjes te typen want ik kom bijna dagelijks!!
Op de site..


ECHT EEN TOP SITE!!

sorry voor t ongemak :o

Karin

Dat zou geweldig zijn  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Theo_Hoorn

wrom reageert er niemand op mn vragen??

Riny

Hoy GieG_CoKo
Ik wil best je vraag beantwoorden als jij ze duidelijk stelt.
Maar de laatste 7 berichtjes gaan niet meer over valkjes.
Dus ik zou zeggen begin opnieuw, en stel een duidelijke vraag die iedereen begrijpt.
Groetjes Riny

Karin

Moderatie : Ik heb van dit topic een aantal berichten gesplitst ( vragen over voeding en vragen over eitjes leggen ) en verplaatst naar het subforum waar ze horen. Wil je verschillende vragen voortaan in verschillende topics bij het juiste subforum zetten ? Dat scheelt ons veel werk  ;D In dit bericht dus alleen nog maar vragen / antwoorden die op je originele vraag slaan.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves