29 april 2024, 12:58:47

"STAMGASTEN"

Gestart door irma, 20 maart 2007, 19:25:39

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hoi Irma, ;D

Leuk weer wat van je te lezen.
Je valkjes zien er goed uit, maar mis ik er nou niet een paar ?

Groetjes Marlies ;)

irma

Citaat van: Marlies op 15 januari 2008, 23:32:50
Hoi Irma, ;D

Leuk weer wat van je te lezen.
Je valkjes zien er goed uit, maar mis ik er nou niet een paar ?

Groetjes Marlies ;)

Ja dat klopt, ik heb ze id. niet allemaal op de foto gezet.
Dit waren eigenlijk op Zazou na al mijn nieuwe aanwinsten.

gr Irma :)


Gloria en Lujo

irma

22 maart 2008, 00:09:59 #152 Last Edit: 22 maart 2008, 00:37:39 by irma
Vandaag heb ik Pardoes en Pardijn ( beide cinn. getekend) zien paren, dit is de eerste keer dat voor mij een aangekocht paartje ook daadwerkelijk met elkaar gaat YES!!!!!!!!!!

Destenido (bleekmasker) zit Blanca (albino)  helemaal suf te versieren, maar zij trekt daar zich weinig van aan :-\

Rainbow (split geelwang) wipt al mijn popjes en het begint er op te lijken dat hij zijn eigen harem heeft :P

Zazou (bonte cinn.witmasker) is nog steeds hevig verliefd op Sunny (cinn. geelwang) maar paren heeft hij nog niet gedaan en hij is al 3 jaar ???(broeden doet hij wel op andermans eieren)

...Ik ben nog op zoek naar een dominant pastel witmasker man die ik kan koppelen aan mijn bonte witmasker pop Frodolien.

gr,
Irma :D

....


Gloria en Lujo

♪ Marlies


irma

22 maart 2008, 00:34:25 #154 Last Edit: 22 maart 2008, 00:37:14 by irma
Sorry hoor maar ik wou een foto in mijn profiel(als handtekening) zetten maar dat gaat niet lukken, vandaar als test dat ik een berichtje verstuurde "hallo"

gr,
Irma


Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

En nog wat gebeurd hier de afgelopen tijd? :)

♪ Marlies

Ja, ik ben ook wel heel benieuwd of Destinido het al voor elkaar heeft bij Blanca.


Groetjes Marlies ;)

irma

Hoi Bonnie, Marlies,

Ik heb momenteel te veel valkjes in 1 voliere en het is de bedoeling dat Frodo(lien) naar die andere voliere gaat,.....maar die is nog steeds niet af   :-\
En zolang die voliere niet af is kan ik nog geen broedhokjes op hangen :(
Zazou en Sunny zijn twee kroelkonten, maar meer niet :-\

Rainbow doet het momenteel met Whitney en Frodolien 8)

Pardoes en Pardijn zijn een koppel dus daar komen mooie getekende valkjes uit.(hoop ik)

...en ja Destenido en Blanca dat wil nog niet echt lukken, terwijl ze toch al 6 mnd. bij elkaar zitten dus ben ik van plan om Frodolien erbij te zetten.

En dan ben ik nog op zoek naar een dominant pastel witmasker man voor Blanca of Frodolien.

gr,
Irma


Gloria en Lujo

irma

Sinds het mooi weer is hebben ze er helemaal zin. :D

Vandaag probeerde Rainbow boven op Pardijn te klimmen, maar dat liet Pardoes niet over zich heen gaan dus die stuurde Rainbow weg en ging vervolgens op Pardijn om het werk af te maken. ;D

De blokken worden al geinspecteerd door de mannen.
En bij Destenido en Blanca hangt nu ook een blok, maar hij gaat in het blok terwijl zij maar kippetje zit en niet in het blok mag. :P
Ik denk dat Destenido nog een beetje te jong is, hij is ten slotte nog maar van juli-2007.
En Blanca is van april-2007

Ik wacht geduldig af en hoop op een vruchtbaar seizoen ;)

groetjes Irma


Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

Zo dus nu gaat het bij jou dus ook allemaal beginnen, leuk! :)

irma

Update:

Nu de blokken ruim twee weken hangen is het echter een zootje bij mij in de voliere:
Ik heb in de ene voliere 3 koppels en 4 blokken
..en in de andere voliere 1 koppel en 1 blok

Nu hebben Pardijn en Pardoes het gedaan en nu zit Pardijn alleen op de eieren en Pardoes zit de twee blokken buiten te verdedigen.
Terwijl Rainbow ook op de eieren van Pardijn zit ???

Frodolien zit momenteel niet lekker in haar vel, haar achterkant is helemaal dik en vies.
Ik hoop niet dat er een ei dwars zit want ze krijgt totaal niet de kans om in een blok te gaan. :'(
...ik wil haar ook niet opjagen in de voliere, door haar te vangen.

Zazou en Sunny worden momenteel ook uit elkaar gedreven door Pardoes, die Sunny probeert te versieren. :(

...en in de andere voliere waar mijn bleekmasker zit en mijn albino pop daar word hevig geoefend, dus er is hoop. :P

...dus het is een zootje >:(

gr,
Irma



Gloria en Lujo

♪ Marlies

Het is inderdaad een zooitje. ::) :P ;D


Als ik zo hier en daar lees, dan gaat het nergens zo als het zou moeten. :-\

Heb je Destenido bovenop Blanca zien zitten ?
Ik was al bang dat jouw bontje ook een pop zou zijn. :-\
Het bontje dat hier als eerste geboren is, en volgens de berekeningen een man zou zijn heeft nu haar eerste eitje. ::)
Het bontje dat ik voor Bonnie heb laten testen is dus ook een pop.
Toch wel heel toevallig dat er dus twee nesten achter elkaar een cross-over in zit.

Kun je niet in elke volière 2 koppels zetten, dan gaat het misschien beter ?

Succes met kweken,
Marlies ;)

•=Bonnie=•

Hm, nou ook lekker. Sja bij mij is het ook een warboel, maar ja, ik heb allemaal nieuwe koppels dus dat was ook wel de verwachting een beetje.

Hopelijk komt de rust er snel in nu bij jou en hopelijk is er niets met Frodolien :( Zus Extreme heeft het ene ei na het andere gelegd.

irma

Hoi,

Aan de ene kant wil ik wel een koppel overzetten maar aan de andere kant wil ik Blanca en Destenido niet storen nu ze lekker bezig zijn ;D

Ik heb nog wel een grote kooi maar waar moet ik die in hemelsnaam kwijt en mijn man wil de kooi ook verkopen.



gr,
Irma


Gloria en Lujo

♪ Marlies

Hoi Irma, ;D

Is het de kooi op de foto ?
Die zou ik nog niet weg doen, kun je altijd nog je jongen in kwijt als ze zelfstandig zijn.

Groetjes Marlies ;)