29 april 2024, 13:37:54

"STAMGASTEN"

Gestart door irma, 20 maart 2007, 19:25:39

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•


irma

Gisteren hebben we bij Mandy Pardoes en Pardijn gehaald.
Ze zitten samen in een kooi en het is nu al een lekker stel.
Pardoes gaat bij Pardijn met zijn kopje onder haar vleugels en klimt al boven op haar  :o
Ik heb zelf nog geen foto's gemaakt van hun maar deze heb ik gekregen van Mandy.

Pardijntje de pop

Pardoes het mannetje

gr Irma


Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

Prachtig zijn ze Irma, echt super mooi  :o  ;D

Mara

Hoi Irma

Het zijn hele mooie valkjes. Echt supermooi.

Mara

Mandy

Ja ze zijn zeker mooi. ;)
Het is een mooi stel bij elkaar, hopelijk gaat het klikken. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

irma

Pardoes en Pardijn komen beide op mijn vinger zitten, ze zijn allebei echt heel rustig. :D
Vandaag zijn ze allebei even uit de kooi geweest in mijn zoon zijn kamer.
Pardijn eerst en die vloog na een paar rondjes op mijn schouder en bleef daar rustig zitten.
Toen Pardoes, die vloog gelijk naar de kast en kon ik er niet bij, dus moest ik een trapje erbij pakken en ja hoor toen vloog hij weer weg. :P
Uiteindelijk landde hij op de kooi en met behulp van trosgierst ging hij op mijn hand zitten en ging gemakkelijk in de kooi.
Ze zitten nu heel lief naast elkaar in de kooi. :)

gr Irma :)


Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

Klinkt goed Irma :)

Weet je wat grappig is... nu heb je er 2 van Mandy, maar Extreme komt straks ook een beetje van Mandy omdat Schnippie en Mokka bij haar gaan wonen haha :)

Ohw zeg... jij zat toch vlakbij Rotterdam? Als je zaterdagochtend tijd hebt, kan jouw "Extreme" naar Rotterdam worden gebracht!  ;D

irma

8 augustus 2007, 16:43:44 #112 Last Edit: 8 augustus 2007, 16:46:10 by irma
Hoi Bonnie,

Citaat van: Bonnie op  8 augustus 2007, 07:40:25
Klinkt goed Irma :)

Weet je wat grappig is... nu heb je er 2 van Mandy, maar Extreme komt straks ook een beetje van Mandy omdat Schnippie en Mokka bij haar gaan wonen haha :)
Ok haar vader en moeder gaan naar Mandy wat leuk. :)

Ohw zeg... jij zat toch vlakbij Rotterdam? Als je zaterdagochtend tijd hebt, kan jouw "Extreme" naar Rotterdam worden gebracht!  ;D

Als het echt geen moeite voor je is graag, ik woon id vlakbij Rotterdam.
Dit vind ik echt super lief van je.
Zal ik per persoonlijk bericht mijn adres doorgeven?

gr Irma.





Gloria en Lujo

irma

Vanmorgen hebben we de albino pop (extreme) met die opaline veer van Bonnie van de trein gehaald.
Haar zoon heeft haar meegenomen vanuit Friesland met de trein naar Rotterdam waar wij vlakbij wonen.
Echt super dat ze dat voor ons hebben gedaan.
BEDANKT BONNIE EN MARCO :-*
Ze zit nu in een kooi apart naast PARDOES en PARDIJN.
...... een ding ze weet wat fluiten is, ze heeft haar snavel nog niet dicht gehouden sinds ze hier is. :P

Deze foto is bij Bonnie gemaakt met haar opaline veer die inmiddels er niet meer op zit.

binnenkort maak ik foto's van haar als ze in de voliere zit.

gr Irma


Gloria en Lujo

Mara


•=Bonnie=•

Hey Irma :)

Graag gedaan hoor, Marco moest toch in R'dam zijn dus voor hem was het geen moeite, sterker nog, het kwam hem wel goed uit want nu hoefde ie niet op de scooter naar het station.  ;D

Alles goed met d'r? Wat betreft dat roepen... hier heb ik haar nooit gehoord hoor, althans niet in die zin dat het opgevallen is.

irma

Zaterdag is het beton gestort voor in het binnenhok wat nu een stuk groter word.
Voorheen hadden we een binnenhok van 1.50 breed en 1.00 meter hoog en dat word nu 2.00 meter hoog en 1.50 breed en die zullen dan in tweeen worden gesplitst die in verbinding staan met de buiten vluchten.
En aan de binnenhokken komt een sluis.

Zondag is het beton gestort voor de buiten vlucht,maar de tweede voliere word na onze vakantie afgemaakt.

We willen wel proberen om de binnenhokken af te maken dan kunnen Pardoes en Pardijn in het ene binnenhok en Extreme voorlopig alleen in het andere binnenhok.

Dat scheelt een hoop rommel in huis en voor mijn vader wat makkelijker als we op vakantie gaan. ::)
Die ziet al die kooien in huis staan momenteel en zegt zo je bent nogal wat van plan :P

gr Irma :)


Gloria en Lujo

irma

Citaat van: Bonnie op 13 augustus 2007, 13:32:38
Hey Irma :)

Graag gedaan hoor, Marco moest toch in R'dam zijn dus voor hem was het geen moeite, sterker nog, het kwam hem wel goed uit want nu hoefde ie niet op de scooter naar het station.  ;D

Alles goed met d'r? Wat betreft dat roepen... hier heb ik haar nooit gehoord hoor, althans niet in die zin dat het opgevallen is.
Hoi Bonnie,

Ja ze is nu rustig, maar dat komt ook wel dat ik de kooien daarnet buiten heb gezet.
En dat is weer even vreemd voor haar. ::)

gr Irma


Gloria en Lujo

Mara

Hoi Irma

Ik vind het niet gek dat je vader dat zegt, haha....leuk he, werken aan een voliere.

Mara

irma

Citaat van: Mara op 13 augustus 2007, 13:46:37
Hoi Irma

Ik vind het niet gek dat je vader dat zegt, haha....leuk he, werken aan een voliere.

Mara

.....en ja ik maak de plannen, maar mijn man mag het uitvoeren :-\
Hij heeft al gezegd dat als er nog een valkje bij komt ,hij een hond koopt ;)

gr Irma


Gloria en Lujo