27 april 2024, 18:20:51

Branco is jarig!! :D

Gestart door ziralioness, 18 maart 2007, 16:29:14

« vorige - volgende »

ziralioness

Hiep Hiep Hoera... Branco is twee jaar!!



Branco: Wat, echt waar?? Ben ik jarig??



Klinkt goed!!



Rhodi: Hmmpff... Ik wil OOK jarig... Maar dat duurt niet lang meer; 27 maart ben IK lekker aan de beurt, dan word ik lekker drie!



Geen zorgen hoor Rhodi.. Vrouwtje heeft twee ''verjaardagstaartjes'' gemaakt, met elk twee ''kaarsjes''!



Jum!!!



Van harte gefeliciteerd Branco.. en nog vele jaren lieverd!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Coco en Chantal

Branco proficiat met je verjaardag  :-* , wat heb jij samen met je vriendje een heerlijke verjaardagtaart gehad zeg.
Hier waren ze er jaloers op. ;D

Groetjes Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes


Anja

Hoi Branco,

Gefeliciteerd met je tweede verjaardag.
Hier waren ze aan het watertanden bij het zien van de lekkere verjaardags taartjes.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Branco en ook Rhodi

Van harte gefeliciteeerd met de verjaardag van Branco.

Mara en Oscar

ziralioness

Het verwennen was nog niet voorbij!



Branco: Eerst kregen we een lekkere buffelhuidstaaf... hier had ikke net een stukje van Rhodi gejat, die had het al lekker zacht gekauwd voor mij...



Rhodi: Tja Branco, dat JIJ nou niet van die sterke tanden hebt als ik, kan ik ook niks aan doen... ;)



Lekker genieten!



Ook Rhodi had er veel plezier mee... jammergenoeg voor hem mocht hij dit kleine stukje niet houden... ;)



... maar ik had wel een andere voor hem! ;)



Rhodi: Jum jum... zo'n staaf is het lekkerste als je hem aan twéé kanten aanknauwt!



Branco geniet van het zachte stukje dat Rhodi heeft platgeknauwd.
Note: Bij buffelhuid houden we constant toezicht, we willen immers niet dat er een hond in stikt!



En natuurlijk... de Jumbones!



Rhodi: Oeh... daar ben ik dol op!



Samen genieten!



Branco: Zo wil ik altijd wel jarig zijn!



Van mij!



Echt wel lekker!!


Na een tijdje moest ik Branco een stukje Jumbone afpakken, omdat hij iets te gulzig wilde worden en zich verslikte. Hier was meneertje het niet écht mee eens, want de verslikking was snel weer weg en hij wilde zijn Jumbone terug! Wat is het toch een boef... :lol:
Ze hebben allebei genoten!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Mara

Hoi meid

Hele mooie foto's echt waar.

Mara

ziralioness


Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Mara

Hoi Zira

Ik ben een hondenfan hoor!!

Mara

ziralioness

Wat leuk Mara! Mijn mannen zijn ook echt alles voor me... ik wilde zo lang als ik me kan herinneren al een hond, en sinds mijn 19e kwam Rhodi in mijn leven.
Sindsdien heb ik een weblog voor hem bijgehouden, eerst op weblog.nl en later bij punt.nl . Nu Branco erbij is, delen ze de weblog... echt heerlijk om te doen! :D
De birdies staan er trouwens ook af en toe op... ;)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...