Mandysbeestenboel, 2008 geen kweek...

Gestart door Mandy, 18 maart 2007, 13:57:21

« vorige - volgende »

Mara

HOi Mandy

Het zit je echt niet mee. Wat een vervelend nieuws zeg van zowel Spikey en Tjieko.

Rust zacht lieve Spikey en Tjieko.

Heel veel sterkte gewenst Mandy.

mara

Bello

Hoi Mandy

He wat een triest nieuws zeg, en je hebt er toch een band mee gekregen en dan zo iets.

Ja bij ons gaan altijd (ook al zijn ze gekortwiekt) de gordijnen dicht (inbetweens) buren zullen ook wel denken maar laat ze maar.

Dan maar hopen dat ze nu een stuk verzichtiger zijn met het broertje.

Dorothé

ps je hebt er wel een paar mooie beautys tussen staan bij de verkoop
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mandy

Ik heb nieuws gehad over Sira, met haar gaat het nog goed, maar met haar zus Taffie die een jaar ouder is en ook van hier komt niet, ze is overleden... :'(

Helaas onverwacht toch nog slecht nieuws. Gisteren is Taffie doodgegaan. Ja, je leest het goed, niet Sira, maar Taffie!
Ze viel gistermiddag van haar stok en kreeg een soortstuipjes. Martin heeft nog een tijdje met haar in zijn handen gezeten, maar ze was al vrij snel dood. We hebben totaal niet gezien dat er iets aan de hand was.
Waarschijnlijk heeft ze zondagavond ook een klap tegen het raam gemaakt. We hebben alleen Sira zien vallen, maar het kan haast niet anders dan dat Taffie ook een ongelukkige botsing heeft gemaakt en zelf weer naar de kooi
is gevlogen. Ze zijn waarschijnlijk allebei verblind door de fel binnen schijnende zon toen ze gingen vliegen.
Het enige dat opgevallen is, is dat we Taffie ook een beetje stilletjes vonden maandagochtend. We zeiden nog tegen elkaar dat het zo bijzonder was dat ze zich zo koest hield en aanvoelde dat Sira niet lekker was.
Martin en de kinderen hebben haar in de tuin begraven (ik was 2 dagen weg voor m'n werk) en de kinderen hebben een kruisje getimmerd met "dag lieve Taffie" erop. Een hele verdrietige toestand. Met Sira gaat het redelijk. Ze wilde eerst niet eten, dronk alleen een beetje suikerwater uit een spuitje. Maar vanmiddag begon ze weer een beetje aan trosgierst te knabbelen en ook een beetje nat krachtvoer sabbelde ze van m'n vinger. We hebben het sneetje boven haar oog een beetje gedept toen ze last van het opgedroogde bloed had en ze kan nu haar oogje weer een beetje dicht doen. Het lijkt mooi te genezen. We hopen zo dat ze er doorheen komt!

En ik ook! We gaan weer verder duimen draaien... ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Saar

Jeetje :-\
Balen! Ik hoop dat Sira het wel  haalt
Groetjes Saar :-*

Anja

Jemig Mandy,

Je krijgt wel alles in 1 keer. Balen zeg.
Wederom heel veel sterkte voor jullie en ik draai verder hoor.

Groetjes Anja

carco

Nou je krijgt wel alles in één keer over je heen zeg!
Ik hoop maar dat Sira wel weer goed opknapt.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Dierenfreackske

Wat lief van je kindjes dat ze zo'n kruisje hebben getimmerd voor je overleden valkjes !! Zo weet je ook dat ze in de kindjesi n gedachten blijven ....echt lief van hun !! Hoe is het met Sira ?  Het komt vast wel goed met der !! Ik heb gelezen dat ze toch al een beetje begon te eten dus veel kans dat ze het red he !! Als ze vandaag verder eet hoef je niet meer bang te zijn dat ze gaat sterven ook hoor !!!Mijn DA zegt....Als ze na een ongeval na twee dagen nog leven ...en je ze ziet eten ....het goed komt  !Ik heb dat toch ook met Wiske gehad...dus geloof er wel in hoor !!! Beetje druivensuiker in drinken en een etensbakje en drinkbakje bovenaan hangen waar ze altijd zit dan moet ze niet te veel kracht gebruiken om naar beneden te klimmen he  !! Veel succes met Sira en de moed niet laten zakken hoor !!!Het komt vast goed met der !!
Grtjs  Ann

*Petra*

Hoi Mandy,

Sterkte met  al die tegenslagen!
Het blijven toch ook 'jouw' vogeltjes, dus echt vervelend allemaal.

Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Hoi Mandy,  wat een nare berichten zeg !  sterkte hoor!
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Mandy

Wat naar nu. Heel veel sterkte met het verlies van Taffie. Ik hoop dat Sira het gaat redden. Duimen draaien nog.

Mara

Karin

O, o, o, wat een ellende allemaal zeg  :-[ Je kunt het nog zo vaak tegen mensen zeggen dat ze de gordijnen dicht moeten doen, maar ze denken vaak "dat het niet zo'n vaart zal lopen", helaas  :'( En een ongeluk zit in een klein hoekje. Helaas ook een minder leuke kant aan het kweken.... Zo zijn er 2 jongen van mij weggevlogen en 1 tegen het raam aan gevlogen. Ik neem die mensen niks kwalijk, het zou mij ook kunnen overkomen, maar het doet wel zeer.... Sterkte in ieder geval !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Anke

Hoi Mandy,
Wat naar dat Spiky het niet heeft mogen overleven, en dan ook nog triest nieuws over Taffy :'(
Ik duim heel hard dat Sira het goed blijft doen!!
Ik wens jou en alle anderen veel sterkte toe!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Wat een hoop verdrietig nieuws in korte tijd zeg...

We duimen voor Sira..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mandy

Gelukkig, met Sira gaat het beter! :D

Ze eet weer normaal en vliegt ook weer een beetje, al moet ze daar nog wat vertrouwen in terug krijgen.

Bedankt voor het meeduimen. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.