20 juli 2025, 16:55:22

Tara's 'lieve' valkjes

Gestart door Tara, 28 augustus 2003, 02:31:20

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Tara,

Ik dacht laat ik het toch maar ff zeggen. Je weet het maar nooit met beesten die vanuit de natuur komen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Tara

Hoi Mariska,

ja ik ben het met je eens hoor, toen ik ze in het begin had, vertrouwde ik d'r niet bij m'n andere, ook wegens ziektes, maar m'n moeder zei zonodig die duif is niet ziek, doe ze er maar bij ... Gelukkig heb ik d'r ff onderzocht. Dus ik dacht er ook zo over hoor, als jij.

Groetjes, Tara

Kolkkie

Hoi Tara,

Hou je die duif trouwens bij je, voor altijd, of laat je de duif een keer los?

Was er benieuwd naar.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Tara

Hoi Mariska,

ik hou ze bij, want ze kan maar halfjes vliegen, en ze is haar eten gewend, en m'n moeder zegt dat ze anders tot haar lot zou zijn overgelaten, volgens mij is het wel waar, ze zou het geen dag uithouden in het wild :-/

Kolkkie

Hoi Tara,

Dat is super van je :)
Het lijkt mij wel apart om een duif te hebben.

Groetjes,

Mariska

Tara

Ik zal er ff een foto van gaan maken, en een tekstje zetten, het zal bij divers staan :).

Kolkkie

Hoi Tara,

Lijkt mij erg leuk.

Groetjes,

Mariska

Tara

Ze staan er, jullie kunnen kijken :).

Bij divers -> jong duifje :), nouja ... Jong ::)

Kolkkie

Hoi Tara,

Het is een erg mooi duifje hoor. Daar mag je trots op zijn.

Groetjes,

Mariska

Tara

Hoi allemaal,

heb nou pijn in mijn keel hahahaha :D, maar ben er wel blij om, ik en Malaia zaten steeds samen te roepen, vanmet ik riep, zij ook, samen riepen we steeds :D. Hij zit nou even binnen, ik ga enkele foto's maken, maar eerst m'n kamer opruimen ;D.

Groetjes, Tara

P.s. Mariska, thx voor het compliment ;D

Kolkkie

Hoi Tara,

Echt gaaf dat het nu weer lekker gaat met Malaia. Ben echt blij voor je.

Groetjes,

Mariska

Tara

Het gaat nog steeds niet super goed, ze is nog steeds erg kalmpjes, zal je wel merken aan de foto's. Hij doet me toch erg denken aan Falko......Alleen moet en zal deze blijven leven!!!! Zijn pennen groeien mooi terug in z'n nekje, da's in ieder geval al goed....

Spiegeltje spiegeltje aan de want, wie is de mooiste valk van het land, toon die in de spiegel! ;D

Wie is de echte Malaia?

Wat is dit nou weer? Een spaarpot? Nee want ie is leeg ::)

Zoek de echte valk! Hint: 't Is Malaia!

Is het geen schatje ::) :P

Moet je zien hoe schattig ie der bij zit ::)

Is het mogelijk dat ik op m'n eigen valkje verliefd word :D

Kolkkie

Hoi Tara.

Malaia ziet er al stukken beter uit als de vorige keer. Het is echt een schat, dus ik kan me voorstellen dat je verliefd wordt op je eigen valk :D.

Groetjes,

Mariska

Tara

Ik ben blij dat je zegt dat hij er stukken beter uit ziet. Tja, het is een mannetje, waarom niet ;D. Ze zit nou op m'n schoot en heeft al 3 staartpluimen! Er groeien ook weer kleinere bij, hoop dat ze nog lang blijft leven :). Nou schudt ie zijn kopje omdat hij adem tegen zich krijgt :D

Suzanne

Hoi Tara,

Fijn dat het goed gaat met Malaia. En ja, je kunt verliefd worden op je valkje, want ik ben ook helemaal verliefd op Jacco (mijn bonte valkje die ik zaterdag gehaald heb)  ;D.
Ik ben echt helemaal vertederd door hem, en zou hem haast binnen houden. Maar dat vind ik dan weer egoistisch van mezelf, want in de voliere heeft hij meer ruimte en gezelschap van andere valkjes.

Groetjes

Suzanne

ps: je duifje is ook leuk  :D

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.