Het Valkjesparadijs (Foto's van mijn geelwang)

Gestart door caro, 10 maart 2007, 14:26:37

« vorige - volgende »

caro

Bedankt voor de leuke berichtjes over mijn viertal :-*.

De foto's van vandaag, de 3 van Pride en Joy.

Valkje 1  bont cinnamon

Valkje 2  bont cinnamon

Valkje 3  cinnamon

Alle drie op een rij

Het donsje van Pearci en Benji

Ik zag vanmiddag dat het pootje van dit donsje een kleine afwijkende stand heeft. Op de laatste foto is dit te zien.  Ik ga morgen eens goed kijken wat ik eraan kan doen. Dit koppel heeft bij het eerste nest ook al een jong gehad met een spreidpootje. Bij het 2e nest waren alle jongen goed. Ik hoop dat ik de pootjes goed krijg en dat er toch nog een baasje voor te vinden is.

Groetjes

Caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Annelies

Hoi Caro

Wat een gave foto's weer, babie 3 heeft ook geen haast hé met de veren  ;D

Hé balen joh voor babie 4 hoop inderdaad dat je er nog wat mee kan doen.
Als dat niet lukt wat is dan de concequentie kan hij dan niet meer lopen of zo  :-[ misschien domme vraag maar je kent me hé  :-\ (blond)  ;D

Groetjes Annelies

Anja

Hoi Caro,

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Ze zijn weer prachtig je donsjes hoor. Ik hoo pdat er met het laatste donsje niks mis is met de pootjes hoor.

Groetejs Anja

Anke

Hoi Caro,
Wat een schattige jongen :-*
Hopelijk valt het mee met het pootje

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo Caroline,

Wat een mooie foto's van de donsjes. Ze zijn allemaal heel mooi, en zo lief. Echt prachtig!
Ik hoop ook dat het niet zo erg is met de pootjes van het jong van Pearci en Benji.

Groetjes Sally

Bello

Hoi Caroline

Maar wat gaat het hier hard met groeien zeg.

Ik hoop dat je het jonkie met het ander pootje goed kunt krijgen.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Hoi Caro,

Wat groeien zo weer hard! En mooi hoor, bont cinnamon!!
Hoplijk komt het goed met het pootje van het kleine donsje..

Suces,
Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Hoi Caro,

Wat een prachtige foto's van de donsjes.
En net als de rest hoop ik ook dat er niks mis is met het pootje van je donsje.

caro

28 februari 2008, 20:31:02 #758 Last Edit: 28 februari 2008, 20:34:13 by caro
Het valt allemaal mee met het pootje van het donsje van Pearci en Benji. Het pootje ziet er nu gelukkig normaal uit.

Met de andere donsjes gaat het ook prima. Alleen geen pareltjes te vinden :'(.

Ik heb net via de mail de uitslagen binnen van de DNA testen. IK HAD GELIJK ;D ;).

Ik heb Magic laten testen en het is  ???

EEN POP

Ik heb ook Yentl laten testen en het is een  ???

EEN MAN

En ik maar wachten op eitjes van Yentl en Avigdor ::) ::), raar hoor dat er geen eitjes kwamen ::) ;).

Nu heb ik zekerheid en nu weet ik wat ik met deze vogels ga doen ;D ;).

Groetjes

Caro

Anke

Hoi,
Ik ben benieuwd wat je gaat doen...
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Petra*

Hoi Caro,

Nou, Yentl is wel een mooie man hoor!
Ik ben ook benieuwd wat je gaat doen...

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Esther*

Mara

Hoi Caroline

Ik reageer niet altijd maar ik lees nog wel hoor. Al ben ik nu een paar dagen niet online geweest.

Wat lief zeg, die kleintjes van je. Echt prachtig. En ga je Yentl en Magic koppelen?

Groetjes

mara

caro

JULLIE MOGEN NIET MEER RADEN ;D 8).

Ik wil inderdaad Magic en Yentl gaan koppelen ;) :D. Maar dat zal pas in het najaar zijn, want Magic is nog te jong :-\.

Nu eindelijk weer eens foto's van de jongen. Ik begin bij Pearci en Benji. Het is een donsje met licht geel dons, maar ik het kuifje wat doorkomt is volgens mij grijs ::) :o. Het lijkt mij een witmasker, dit zou wel erg raar zijn :o. Nog even een paar dagen afwachten.

De 3 van mijn PRIDE  ;) ;D

De oudste

De middelste

De jongste

Alle drie

Vandaag heeft Michael de broedhokken in elkaar getimmerd, dus de kweek kan hier ook gaan beginnen. Het is wel vroeg, maar de vogels waren al een paar weken erg onrustig.  Ik zag dat ik vorig jaar ook al eind maart jongen buiten had dus we wagen de gok maar  :) ;).

Het eerste eigen gekweekte koppel is een feit  :D :D :D :D. IK VIND DIT HELEMAAL GEWELDIG. Dit is waar ik naar toe wil werken, ik wil verder met allemaal eigen gekweekte jongen.

Beauty en Plukkie zijn een koppeltje, het zijn beide jongen van vorig jaar.

Beauty

Beauty is de vrouwelijke Pride met pareltjes ;) ;D

Plukkie

Meer nieuws heb ik niet, geloof ik 8) ;)

Groetjes

Caro

♥Debby♥

Hoi Caroline,

wat zijn ze groot geworden zeg.. keihard gegaan hoor.. zonde dat er geen pareltjes te vinden zijn..  Ik ben heel benieuwd hoe het jong van pearci en benji gaat worden.. echt een keuze maken kan ik eigenlijk nog niet.. maar we houden kontakt hoor!

Trouwens, je eigen gekweekte koppeltje is ook waanzinnig zeg.. heel erg mooi... leuk zo je eerste koppel van eigen hand..

Groetjes Deb

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.