Het Valkjesparadijs (Foto's van mijn geelwang)

Gestart door caro, 10 maart 2007, 14:26:37

« vorige - volgende »

Anja

Prachtig

Yubel blijft een beetje mijn favoriet hoor ;) ;) ;)

Je andere valkjes zijn ook erg mooi hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Caro

Prachtige foto's zeg! Echt mooie valkjes. Leuk om je voorstelronde te lezen. Ik geniet er van.

Hoe gaat het in de kweekruimte?

Mara

Caroline

Prachtig!!!!  :D

Maar .... ben wel geschrokken van Luna.  :o Weet je zeker dat het door de rui komt en dat het niet iets anders is .... plukken bijv. broer Eros zag er zo ook uit namelijk. Zag want nu hij partnerruil heeft gedaan en niet meer geplukt wordt door zijn ex, Chica, wordt hij weer langzaam de oude.  :D

Ik heb nog nooit een valkje zo kaal gezien door alleen de rui.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caro,

Ik heb genoten van de voorstelronde.
Echt prachtige foto's.
Luna ziet er zielig uit :'(
Maar als ze in de veren zit is het een prachtig valkje.

*Manon*

Hoi Caro,

Wat leuk dat je een voorstelronde bent begonnen voor je valkjes.
Ik heb je site gelezen en daar staat inderdaad het 'bekende' verhaal op hoe het begon. Leuk om te lezen hoor ;)

Je hebt prachtige valken zeg ;D ;D ;D

Groetjes manon

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat een mooie foto's heb je gemaakt en wat
zien ze er soms heel wat minder mooi uit he als ze in de rui zijn ! Is dat gewoon vanzelf gegaan of heeft daar een valkje aan geholpen met veertjes plukken ? Er zijn wel hele kale plekjes he ! Grtjs Ann

caro

Hoi Annelies,

Bedankt, er zitten inderdaad mooie foto's bij. En Magic, een prachtige vogel. Ik heb er 4 (allemaal eigen jongen) die ik echt schitterend vind ;).

------------------------------------------------------------------------

Hoi Anja,

Dank je. En Yubel. Tja, ze was bijna van jou ;). Dus ik begrijp dat je een zwak voor d'r heb ;D.

Hoi Caroline,

Luna heeft altijd wel een kale kop als ze in de rui is, plukken daar had ik nog niet aan gedacht.
Ik zal het wel even in de gaten houden. Ik heb nog niet gezien dat ze geplukt wordt ::).

Hoi Jeannine,

Dat vind ik leuk om te horen :), dat je hebt genoten van de voorstelronde. Binnenkort ga ik foto's van de vogels van buiten maken. Dan zal ik die weer eens voorstellen.

Hoi Manon,

Leuk dat je op mijn site hebt gekeken.

Luna is een schat en nog mooi ook (als ze alle veren heeft natuurlijk ;D). Ik vind albino's helemaal geweldig.

Hoi Ann,

Bedankt voor je complimentje.

Ik begin te twijfelen of het wel de rui is. Ik ga het eventjes goed in de gaten houden, misschien wordt ze inderdaad geplukt :-\.

========================================

Ik heb hier nog steeds geen piepei of donsje :-\. Ik heb wel de eitjes bekeken vanmorgen en ze bewegen alle 6. Het zal nu niet lang meer duren.

Bij Pearci en Benji liggen nu 4 eitjes waarvan 2 bevrucht. Er lagen vanmorgen 5 eitjes maar 1 was gescheurd.

Voorlopig gaat hier alles naar wens.

Alleen mijn getekende koppel vertikt het om iets te doen :-\ ::). De man wil wel maar de pop niet. Ik denk dat ik Magic maar bij de man ga zetten, misschien wil zij wel.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Dierenfreackske

Hoi , wat spannend allemaal zeg en wat leuk dat er weer donsjes gaan zijn ! Ik ben al benieuwd naar de foto's ! Je gaat ze toch op foto zetten he ! Grtjs Ann

Mara

HoI Caro

Spannend hoor. Ik ben benieuwd. Hoop dat je gauw een piepei hebt.

Mara

Dierenfreackske

Hey ...hoe is het daar met de valkjes ? Al een piepei daar ?
Grtjs Ann

caro

Het gaat hier eindelijk beginnen ;). Er zijn 3 eitjes :o die bezig zijn, 1 piept al en de andere 2 hoor je heel zachtig.

Spannend is het hier.

De eitjes van Pearci en Beni zijn niet heel erg sterk. Van de 4 eitjes zijn er 3 bevrucht, waarvan er 1 gedeukt is. Het andere ei ziet er niet goed uit. Ik heb van de week al een ei weggegooit omdat er een deuk inzat en er vocht uit liep.  Dus hier moeten we even afwachten hoe het verder zal gaan.

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*Yvon

Zeker spannend !!!!!!!!!!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Caroline

Ow spannend zeg....Ik ben heel erg benieuwd.

Jammer van die andere eitjes. Hoop dat de eitjes die er nog liggen, goed blijven.

Mara

Rianne

Spannend hoor, piepeitjes! :D Is er inmiddels al een jong??

Anke

Hoi,
Oej spannende tijden hier ;D
Sterkte met wachten!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes