Het Valkjesparadijs (Foto's van mijn geelwang)

Gestart door caro, 10 maart 2007, 14:26:37

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Caroline

Wat een naar bericht van die jongen van 16 zeg. Ik weet hoe jij je moet voelen, een jongen die ik goed ken (de broer van een vriendin van me) is nu bijna 2 jaar geleden overleden en hij was ook nog maar net 18 jaar oud. Echt onvoorstelbaar.

Ik hoop dat je gauw opknapt, ik ben ook snipverkouden. Beterschap.

En mooie foto's, zowel van de valkjes als van Mitchell en Stitch.

Mara

Anke

Hoi Caro,
Wat een leuke foto's :)
Heel spannend hoor, wat de koppels gaan doen!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Mooie foto's hoor!! je grootste vogel is toch wel de allerliefste hoor!  :D

Hoop dat je al wat opgeknapt bent..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Hoe gaat het hier met de kweek en met jou ??

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Mooie foto's.
Heel veel succes met de winterkweek.
En ik vind Yubel erg mooi ::)

Groetjes,
Jeanine.

♥Debby♥

Mara

Hoi Caroline

Alles goed met je? Dank je wel voor de mooie kaart!  :-*

Mara

Anja

caro

Hallo iedereen,

Sorry dat ik nu pas reageer :-[, ik heb het druk gehad met de kinderen. Maandag en dinsdag lopen folderen met Wesley, die mocht langs de deuren om een prettige kerst en gelukkig nieuwjaar te wensen. In deze rare tijd wilde ik niet dat hij alleen langs de deuren ging. Dinsdag had Mitchell ook nog kerstdiner en gisteravond had Wesley kerstdiner.

Weinig nieuws over de vogels. Hier binnen wil het niet lukken  :-X met kweken, er gebeurt helemaal niets. In de buitenvoliere paren ze genoeg alleen hierbinnen niet >:(.
Plukkie uit de buitenvoliere probeert Beauty te versieren, dat  zou wel een leuk koppeltje zijn :).

Hier in de binnenvoliere vormt zich ook een koppeltje.

MAGIC EN YUBEL zitten steeds met elkaar te kroelen. Ik weet nog steeds niet of het een mannetje is :-\. Dit is niet het koppeltje wat ik in mijn hoofd had >:( :( :-\ :-X. Maar als het een koppeltje gaat worden haal ik ze niet uit elkaar.  Daar zullen ook best mooie jongen uit kunnen komen.

Ik wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen toewensen. Ik ga morgen een weekje op vakantie :D :).

Fijne kerst

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*Manon*

Hoi Caroline,

Jammer dat de kweek niet zo gaat zoals je zou willen, maar ja.. zulke dingen heb je niet in de hand hé  :-\
Lekker een week op vakantie.... ;D Waar gaan jullie heen?
Vorig jaar zijn wij met de kerst ook op vakantie geweest, het is ons heel erg goed bevallen.
Wij zaten in een huisje aan de kust, hond mee... heerlijk en we hebben lekker langs het strand gewandeld en daarna lekker stamppot zuurkool, dat was onze kerst... heel eenvoudig, maar echt om van te genieten!

Ik wens jullie een heel fijne vakantie toe en heel fijne kerstdagen!

Groetjes Manon

♥Debby♥

Balen hoor Caroline.. kan me voorstellen dat je je er toch op verheugd.. kleine donsjes en al dat gepiep...ik hoop dat er een verrassing is als je terugkomt van vakantie!

Heel veel plezier! ik ben best jaloers.. het lijkt me heerlijk om met de kerst onder te duiken!  ;D

Geniet ervan!

Manon,die kerst zoals jij beschrijft.... klinkt me als MUZIEK in mijn oren! super!

caro

Hoi Manon en Debby,

We gaan naar Holten in Overijssel. We gaan samen met mijn ouders en onze hond gaat ook mee, dus dat wordt lekker wandelen. Ik ben benieuwd hoe het bevalt we zijn nog nooit met de kerst op vakantie geweest ::).

Ik vind ook erg jammer dat de vogels niet doen wat ik wil :-X :-\, maar ja de natuur heb ik niet in de hand >:( :P. Jammer hoor, ik weet wel wat ik wil alleen het komt niet bij de vogels over ;) >:(.

Ik hoop inderdaad op een verrassing als ik terug kom Debby 8). Geduld is een schone zaak.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*Petra*

Heel fijne vakantie, geniet er maar lekker van   ;)!!

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.