Het Valkjesparadijs (Foto's van mijn geelwang)

Gestart door caro, 10 maart 2007, 14:26:37

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Caro

Sorry dat ik al een tijdje niet meer gereageerd heb  :-[.

Vandaag afscheid genomen van de laatste jonkies, altijd vervelend......

Hoe is het verder met je?

Mara

caro

6 april 2008, 15:42:22 #946 Last Edit: 6 april 2008, 16:00:29 by Gerda
Hier de beloofde foto's. Ik ben het gisteren helemaal vergeten :P :-[.

Ik begin bij

ROXY

De 3 donsjes van Tommy en Fallow.

Donsje 1

Donsje 2

Donsje 3

Gisteren is er ook nog een lutino geboren bij Tommy en Falow.

Donsje 4
Lutino

Er liggen hier nog meer eitjes te piepen, dus het is nog steeds spannend.

Alleen vanmorgen een eitje opengebroken van Plukkie en Beauty en daar zat een volgroeid donsje in. Het eitje lag al te piepen vanaf vrijdag en gisteren was het stil en vanmorgen zat er geen leven meer in :'(. Maar nu liggen er 2 eitjes te piepen, dit zou mijn eerste donsje zijn van een eigen (eerste gekweekte koppeltje).

Nu even iets off topic.

Ik ga dinsdag voor het eerst na heel veel jaren weer solliciteren. Ik ben nu al op van de zenuwen :-\. Na een paar moeilijke jaren heb ik de stoute schoenen aangetrokken om maar werk te gaan zoeken. Ik hoop dat dit een stap in de goede richting is en dat ik nu verder aan mezelf kan werken om weer helemaal de oude te worden. Ik hoop het zo.

Ik moest dit even kwijt.

Als er weer donsjes geboren zijn, laat ik het gelijk weten.

Groetjes

Caro

Foto's even aangepast qua grootte - Gerda, moderator
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Lars

6 april 2008, 16:12:03 #947 Last Edit: 6 april 2008, 16:15:19 by Lars
Lutino?! Die zijn heel erg mooi! Hoe kunt u nu al zien dat het een lutino vogeltje is? Dat vind ik wel interessant om te weten, ben nogal een leek in dat gebied. Lutino is gewoon vol geel met rode wangetjes toch?Wat een schitterende foto's weer! Geweldig om ze zo bij elkaar te zien

Net zo off topic:

dat heeft mijn moeder een jaar of 4, 5 geleden ook al gedaan (4 jaar SPW aan vooraf gegaan, is op dr 43e nog een studie gaan volgen). Inmiddels heeft ze de smaak te pakken en gaat ze na dr net nieuwe baan, alweer zoeken naar iets anders. Alsof ze het solliciteren zo leuk vind! Zet m op, laat je niet gek maken! moet helemaal goed komen.

Het zijn mijn zaken niet wat er met u gebeurd is om de oude weer te worden, maar ik heb aan mijn moeder wel gemerkt dat het haar heel erg goed deed om weer te gaan werken. Ik en mn zusje waren toen inmiddels al groot genoeg om alleen thuis te blijven .

Anja

Hoi Caro,

Je hebt weer schitterende foto's geplaatst. Wat een genot die kleine pluizebolletjes.

Alvast heel veel succes voor dinsdag. Geloof in jezelf dan gaat het vast en zeker lukken.
Ik denk aan je en ik zal een kaarsje voor je branden. Zet m op.

Groetjes Anja

Anke

Hoi,
Wat een prachtige foto's van Roxy!!
En de foto's van de donsjes zijn ook geweldig. Wat een lekker inimingrut :-*

Heel veel succes dinsdag met solliciteren. Ga erheen met het idee van: "Die baan is van mij" , en dan gaat het vast goedkomen.
Ik zal voor je duimen!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo Caroline,

Roxy is echt prachtig zeg!! Echt, waaw!!
En dan de donsjes... Leuk zo van die pluizebolletjes. Volgens mij zijn die heel erg zacht. :P

Wil je ook even succes wensen voor dinsdag.

Groetjes Sally

caro

Vanmorgen helaas het lutino donsje doodgevonden :-\ :'(. Het was helemaal geplet, de andere donsjes zijn al te groot :-\. Nu ligt er weer een ei te piepen, het donsje zal ik weg halen en bij een ander koppel neerleggen.

Maar ook nog superleuk nieuws.

Mijn eerste eigen gekweekte koppeltje Plukkie en Beauty hebben 2 donsjes. Een geel en een wit donsje :o. Helemaal geweldig.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

♥Debby♥

Ach wat zielig van de Lutino.. wel fijn als je het volgende donsje over kunt leggen..

en nog 2 donsjes.. je eerst echt helemaaal zelf gekweekte ouders met donsjes.. super!! gefeliciteerd!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Caro,

Jammer van het lutinodonsje  :'( :'(

En heel erg veel succes met je sollicitatie. Ik ga duimen dat je wordt aangenomen.

En hartelijk gefeliciteerd met je gele en witte donsje.

O'ja ik heb genoten van de foto's van de donsjes en Roxy

Sally

Hey Caroline

Wat erg van het lutino donsje zeg!. Veel sterkte!

Leuk dat je 2 donsjes hebt van je eigen gekweekte koppel!

Groetjes Sally

Annelies

Hoi CAro

Een lach en een traan liggen weer dicht bij elkaar haar bij jouw.

Meisje schouders op neus in de lucht en pak die baan vandaag.
Gewoon denken wie maakt mij wat vandaag jullie kunnen niet zonder mij  :D ;)

Toi toi succes ga voor je duimen vandaag

Gr. Annelies

Lars

Natuurlijk zijn we allemaal benieuwd of het vandaag gelukt is bij uw sollicitatie.

Ik ga er vanuit dat het allemaal goed is gekomen.

Annelies

Hoi Caro

Hoe is het gegaan vandaag ???
Ben wel heel benieuwd hoor.

Gr. Annelies

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...hoe was het vandaag op de solicitatie ? Hopelijk had je toch niet zo veel zenuwen he ! Hopelijk is het ook goed gegaan ? En gefeliciteerd met de twee eigen donsjes van je zelfgekweekte koppel , grtjs Ann

Diaantje

Hoi Caro,

Wat vervelend van het lutinotje...snik,snik..
Wel super leuk dat je van je eigen gekweekte koppel  2 kleintjes hebt..

Hoe ging je solicitatie?

groetjes

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.