Het Valkjesparadijs (Foto's van mijn geelwang)

Gestart door caro, 10 maart 2007, 14:26:37

« vorige - volgende »

♥Debby♥

ze zijn heel mooi hoor alle 4.. erg leuk..

Nu maar snel zorgen dat je veertjes kunt pakken om op te sturen.. dan kan het grote afwachten echt gaan beginnen..

;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Caro

Wat een scheetjes zeg, je donsjes. Echt geweldig om ze te zien. Genieten!!!!

Groetjes

mara

♥Debby♥

Nou, zoals jullie wel in de gaten hebben zit ik reuze te hopen op een popje tussen deze 4 kanjers..

van 1 valkje zijn er veertjes onderweg en het andere valkje moet nog even veertjes krijgen voor ze opgestuurd kunnen worden..

en nu wordt het dus duimen dat 1 van beide, of beide dametjes zijn..  ;D

Annelies

Hoi Debby

Heb je al een IM gestuurd maar laat je hier ook even weten dat ik met je mee duim  :D

Gr. Annelies

caro

Hallo iedereen,

Vandaag geen foto's helaas :-[. Ik ben vandaag lekker samen met Michael wezen winkelen, lekker zonder kids. Dat is ook weleens lekker zonder kids op stap. Ze krijgen nu de leeftijd dat ze alleen thuis kunnen blijven ;).

Zoals jullie wel begrijpen uit de vorige berichtjes hebben Annelies en Debby hier een valkje gereserveerd. Nu hebben we een klein probleem :-\ ;), ze willen allebei jong nr 2 van Pride en Joy. Debby heeft de eerste keus. En Debby wil een popje dus vandaag de veertjes van nummer 2 opgestuurt.  Dus nu gaan we maar eventjes afwachten op de uitslag van de dna test.

Als nr 2 een mannetje blijkt te zijn gaat hij zowiezo naar Annelies. Als het inderdaad een man is dan gaan we het jong van Pearci en Benji laten testen en dan hopen we dat dat dan wel een popje is voor Debby.

Meiden ik gun het jullie allebei, ik vind het net zo spannend als jullie ;). Ik kan geen beter huisje wensen voor mijn trotsjes ;) :D als bij jullie.

Succes met wachten op de uitslag ;).
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Anke

Hoi,
Hier ook al spannende dingen.....
En nu maar wachten....
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

En als het allebei popjes zijn moet Debby maar met een muntje gaan gooien ofzo.. hahahaa

we komen er vast wel uit.. 't wordt nu afwachten en duimen...  :P

Kaatje

Hoi Caro,

Ik denk ik kom ook even spieken in je boekje en ik zie dus allemaal prachtige foto's van heerlijke donsjes  :D :D

Wat een lieverdjes om te zien en ze zijn stuk voor stuk prachtig om te zien en jeetje wat gaat het alweer hard !! Ik ben echt benieuwd wat er uit de DNA komt, als ik het goed begrepen heb staan Annelies en Debby te popelen voor popjes !?

Ik zal zeker mee gaan duimen, en Annelies en Debby, het is jullie gegund hoor, fijn om te weten dat je dotjes een goed huisje krijgen, altijd erg belangrijk  :D :D

Succes met wachten dames  ;)

Groetjes, Karin

Anja

Spannende tijden hier. Ik ga heel hard meeduimen.

Groetejs Anja

*~Jeanine~*

Hoi hoi,

Ik duim hier ook maar weer vrolijk mee dat het een poppetje is  ;D
Ik vind het alle vier dotjes ;)

•=Bonnie=•

Annelies

Hoi Caro

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig is alweer 4 dagen geleden ga de dotjes missen  :) :D ;D ;) :P

Kijk er weer echt naar huis.

Alles goed bij jouw ???

Gr. Annelies

caro

Iedereen bedankt voor de leuke berichtjes.

En Karin leuk een nieuwe naam in mijn boekje, ik kom gauw eens bij jou buurten.

Ik ben veel te enthousiast geweest met veertjes opsturen :-[. Ik kreeg net een mailtje dat de veertjes nog niet geschikt waren voor een dna test :-[ :-\. Dus nu nog langer wachten.

HET EERSTE EI LIGT IN DE VOLIERE

Na een druk, maar leuk weekend weer eventjes tijd om foto's te plaatsen. Ze worden echt geweldig, mijn trotsjes :-* :-*. Ik heb zelf toch wel een favoriet erbij zitten. Die vind ik echt geweldig mooi worden.

Ik begin bij de valkjes van Pride en Joy

Valkje nr 1

Valkje nr 2

Valkje nr 3

Alle drie

En tot slot mijn favorietje :-* :-*. Het is jammer dat ik geen plaats meer heb ::) :-\ :P, anders wist ik het wel 8) ;).

Het valkje van Pearci en Benji.

Ik ga nu weer lekker in jullie dagboekjes lezen. Ik kom tijd te kort :-\.

Groetjes

Caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

•=Bonnie=•

nog niet geschikt? Da's ook balen zeg :(

Annelies

Hoi Caro

Als ik ze zo bij elkaar zie vind ik het toch wel heel moeilijk hoor Babie 1 vind ik toch ook wel super gaaf.
Zo lief die grijze veertjes op zijn kop.

Ben je ze allemaal al kwijt ???

Ik vind het 4 kanjers bij elkaar super foto's dank je wel.

Gr. Annelies