Het Valkjesparadijs (Foto's van mijn geelwang)

Gestart door caro, 10 maart 2007, 14:26:37

« vorige - volgende »

Tjerk

Anja

caro

Hallo iedereen,

Bedankt voor alle leuke kerstwensen :-*.

Ik hou het kort want ik heb de griep :-\ :-\.

Ik heb een leuke vakantie gehad, ik zal deze week wat foto's plaatsen van de vakantie. Ik heb nog 2 valkjes gekocht op de vakantie. Een albino en een cinnamon witmasker. Ook hiervan zal ik van de week wat foto's plaatsen als ik weer beter ben.

Ik wil iedereen een prettige jaarwisseling wensen en de allerbeste wensen voor 2008

Tot volgend jaar.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*~Jeanine~*

Rianne

Mara

Hoi lieve Caro

Wat lees ik nu, de griep? Ach meid, dat je maar gauw mag opknappen. Goed om te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad, ik heb aan je gedacht hoor, hoe het je bevallen is.

Knap gauw op, en ik wil je het allerbeste wensen voor 2008.

Liefs

mara

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal wensen je

een gelukkig en voorspoedig

2008

Vanwege

Marc, Diane en Leentje

Rikske, Fikske, Elmo en Swingie

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Fijne jaarwisseling.

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Hoi Caroline,

hoe is het hier? ben je alweer opgeknapt?? nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

caro

Hallo iedereen,

Het is eventjes geleden dat ik heb geschreven in mijn dagboekje en de andere dagboekjes. :-[

Ik heb een zware griep gehad en ben nog niet helemaal de oude. Ons nieuwe jaar is ook niet goed begonnen. Een oom van Michael is nieuwjaarsdag overleden en maandag begraven :'( :'(. Ik had geen energie en zin om te schrijven in dagboekjes. Ik ben na een sterfgeval altijd een tijdje uit mijn doen.     

Maar van nu af ga ik weer mijn best doen om te schrijven en in de boekjes te reageren.

Hier gaat alles goed met de valkjes. Luna is verschrikkelijk in de rui ze ziet er niet uit.  :-\

Woensdag krijg ik er een nieuw valkje bij. Het is een valkje van de dochter van vrienden van ons en die heeft een kat die iedere keer in de kooi hangt en dat vindt ze verschrikkelijk zielig voor de vogel. Dus mag hij hier komen wonen. Voorlopig komt hij binnen bij de binnenvalkjes en dan kijken hoe het gaat misschien is het wel een leuk mannetje voor Sammy. Wil dit niet gaan dan gaat hij lekker in de zomer naar buiten. Als ik het goed begrepen heb is het een bonte valk. Woensdag volgen er foto's.

Misschien dat ik straks nog even foto's van mijn andere 2 nieuwe aanwinsten die ik in de kerstvakantie heb gekocht plaats hier.

Nu wil ik misschien een nieuw dagboekje beginnen maar ik twijfel hierover. Het is misschien wel weer overzichtelijk om een nieuw dagboekje te beginnen. Wat vinden jullie hiervan ??? ??? Ik zou graag jullie mening horen hierover.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Rianne

Hoi Caroline,

nog gecondoleerd met de oom van Michael. Was hij al op leeftijd? Sterfgevallen zijn altijd vreselijk en de meeste mensen hebben daarna nog lang tijd nodig om weer in het oude ritme te komen.

Ben benieuwd naar jullie nieuwe valkje. :) Het is niet zo leuk voor de dochter van jullie vrienden maar ze kan hem bij jullie nog volgen.
Nieuwe aanwinsten?? VERTEL! :D

Je kunt ook gewoon een nieuwe reactie in je dagboek plaatsen waarin je al je valkjes en koppels nog eens neerzet. Er gebeurd altijd zoveel in de dagboeken, dan is zo'n overzicht ook wel weer leuk. Ik raak toch de draad wel weer kwijt maar goed ;D

Anke

Hoi,
Wat naar dat er een oom van Michael is gestorven :(
Als je dan ook nog griep hebt, kan ik me heel goed voorstellen dat je geen zin hebt om te schrijven hier.

Ik ben het met Rianne eens: Plaats gewoon in dit dagboek een voorstelronde van al je valkjes. Dan is iedereen meteen weer op de hoogte ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes