Het Valkjesparadijs (Foto's van mijn geelwang)

Gestart door caro, 10 maart 2007, 14:26:37

« vorige - volgende »

caro

Ik heb bericht gehad van de rechtsbijstand. Het is allemaal erg ingewikkeld. Het heeft te maken met civielrechtelijk en bestuursrechtelijk, allemaal erg ingewikkeld. De zaak wordt nu verder onderzocht en hier krijgen we nog bericht over.

De voorbereidingen zijn hier in volle gang. De voliere blijft zoals hij is en we gaan een groot deel van de schuur verbouwen met een grote binnenvoliere/nachthok. Als de vogels 's nacht niet meer buiten mogen blijven kan ik ook niet meer de broedhokken buiten laten hangen om te kweken, dus moet het wel een grote binnenvoliere/nachthok worden. De panelen zijn besteld.

Er is ook nog wel iets leuks te melden. Zaterdag is mijn eerste donsje van dit seizoen geboren en vandaag een tweeling. Zaterdag is er een wit donsje geboren en vandaag 2 gele donsjes. De trotse ouders zijn Plukkie en Beauty, 2 eigen jongen, dit zijn redenen om door te blijven vechten voor mijn hobby.

Groetjes

Caroline
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Jacqueline

Gefeliciteerd met je donsjes. En knap van je dat je doorvecht.

Anke

Hoi,
Gefeliciteerd met je donsjes ;D
Hopelijk krijg je ook goed nieuws van rechtsbijstand!!
Succes met het bouwen van de binnenvoliere :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Hopelijk krijg je snel een goed bericht van de rechtsbijstand.  :D

Hard aan het werk en ook al donsjes.  ;D

Gefeliciteerd met de 3 donsjes !!  ;D

Hoeveel koppeltjes heb je nu eigenlijk ?  :)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Hoi hoi,

Ik wil je ook even zeggen dat ik het ontzettend dapper van je vind dat je je hobby niet opgeeft.
Ik schrok vanmorgen wel even toen ik je berichtje zag bij herplaatsing, maar gelukkig was dat wat anders  ;)
Ik hoop dat je met behulp van de rechtsbijstand tot een goede oplossing kunt komen  samen met de buren.

Liefs Manon

Kimm

hoi caroline,

goed hoor dat je zo  aan het knokken bent! ik blijf voor je duimen dat het allemaal goed komt, want dat verdien je gewoon. ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Caro

Heel veel sterkte en gefeliciteerd met het donsje!!!

Groetjes

mara

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat gaaf dat je een binnenvoiliere gaat maken,
goed van jou en gefeliciteerd met de donsjes hoor, hopelijk gaat alles goed mee ook! Grtjs Ann

Saar

hoi hoi
We zijn inmiddels een maand verder en ik ben benieuwd hoe het nu gaat bij jou...
Groetjes Saar :-*

☺ Pita ☺

Hoi Caro ik blijf voor jullie duimen hoor!
Voor goed nieuws , en super je eerste donjes!!
Dat geeft tenminste een goed gevoel he?
Groetjes Petra.

Dierenfreackske

Hoi , wqat super , gefeliciteerd met de eerste donsjes alweer, grtjs Ann

Mara

Hoi hoi

Even een berichtje over Caro. Haar vader is ernstig ziek en daardoor is ze niet veel (meer) op het forum.

groetjes

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

Heel veel sterkte met je vader...

je bent super dat je zo door blijft  vechten..

heel veel sterkte met alles.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat een triest nieuws is dit, nu dit nog,, meiss, ik wens je veel sterkte en je bent een sterke meid, weet je,
ik hoop dat je sterk blijft en het forum is nu niet zo belangrijk, dat je er bent voor hem is veel belangrijker meiss, hij heeft je nodig nu, en ik zie je wel verschijen hoor! De moed erin houden hoor! Sterkte nog!  Ann