16 mei 2025, 18:49:58

Onze hondenbeesten

Gestart door Mico, 9 maart 2007, 23:13:08

« vorige - volgende »

Mico

Zo hier zijn we weer eens...het weekend is weer voorbij.
Zaterdag zijn we naar Rotterdam geweest om een vogelkooi bij mn vader te brengen.Hij had die hier bij ons in de buurt gekocht voor Coco zijn papegaai..maar aangezien die niet in zijn auto paste hebben wij die maar gebracht.Toen we er waren hebben we heel de kooi in orde gemaakt en toen maar kijken of hij er in wilde natuurlijk.
Het duurde wel even maar uiteindelijk wilde hij erin en had het goed naar zijn zin.

Hier gekke Coco nog op zn oude kooi...

En hier zat hij dan..in zn nieuwe kooi  :D

En zoals je ziet...hij had het prima naar zn zin  ;D

Onze honden waren wel gewoon thuis gebleven..waar een vriendin van ons goed voor gezorgt heeft. Natuurlijk waren ze wel heel blij toen wij weer thuis kwamen.

Anja

Hoi hoi,

Alvast veel sterkte met Kelly morgen. Ik zorg dat mijn man het kaarsje brand(ik werk overdag dus dat gaat moeilijk). Ik zal wel duimen voor jullie.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Miranda en Corine

Heel veel sterkte morgen....

Mara

Mico

Hoi hoi...

@Anja   Wat lief van je dat je je man een kaarsje laat branden..dank 
             je wel daarvoor. En dat duimen..helemaal top..we duimen
             zelf zekers mee  :)

@Mara  Dank je wel Mara..lief van je  ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Hoi hoi,

Laat je (als je kan) morgen wel iets weten?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Miranda en Corine

Ik hoop dat je morgen ons iets kunt laten weten.

Liefs

Mara

Mico

Hoi hoi..

We laten natuurlijk wat weten morgen...eerst maar eens afwachten hoe laat we haar weer mogen halen morgen.
We moeten haar om half twaalf  brengen in ieder geval.
Maar jullie horen zeker van ons  ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

Bello

Hoi Miranda en Corine,

Nou veel sterkte morgen met jullie Kelly, fijn dat je er bij blijft tot ze slaapt. We horen het morgen wel>

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Hoi Dorothe,

Dank je wel voor je berichtje  :)
Het is zeker fijn dat we er bij kunnen blijven tot ze slaapt...ik moet er niet aan denken om het beestje daar zo achter te laten.
Maar ja het moet wel even he...maar we zijn blij als het weer tijd is om haar op te halen  ;)
Jullie horen van ons.

Groetjes,
Miranda en Corine

Mara

Hoi Corine en Miranda

Ik denk aan jullie.

Mara

Mico

Dank je wel Mara...

Ze is nu onder narcose en de dierenarts is met haar bezig.
We zijn erg geschrokken....Kelly heeft ook gezwelletjes zitten rond haar tepel..kregen we net te horen  :'( :'(
Ze moet daar ook binnenkort aan geholpen worden.
De arts kon niet zeggen of ze goed of kwaadaardig zijn.

Groetjes,
Miranda en Corine

Riny

Hoy Miranda & Corine
Wij duimen voor jullie dat het allemaal goed verloopt, en dat jullie een goede uitslag krijgen van kelly.
Ik voel, bij het lezen van jullie berichtje, de kriebels weer die ik had toen bailey onder het mes moest.
Veel sterkte Riny, en een pootje van

Mico

Hoi Riny,

Dank je wel.
We hopen ook zeker dat het allemaal goed komt met ons meisje..
Ben gewoon van slag...we brengen haar om een stukje wild vlees weg te laten halen en ik vroeg aan de arts wat die kleine plekjes waren bij haar tepel...krijg je gelijk te horen dat ze gezwelletjes heeft zitten  :'(
Maar hij kon dat nu niet gelijk weghalen want heel die baan bij der tepels moet weggehaald worden...anders is de kans groot dat ze het bij de andere tepels ook krijgt.
We moeten er dus een nieuwe afspraak voor maken.

Groetjes,
Miranda en Corine

Mara

Hoi Miranda en Corine

Wat balen zeg...echt. Ik hoop dat jullie haar gauw mogen ophalen en dat de plekjes bij haar tepel goedaardig zijn.

Heel veel sterkte vandaag, ik voel met jullie mee.

Mara

Anja

Hoi hoi,

Wat een vervelend bericht zeg van die gezwelletjes.
Het kaarsje is net uitgegaan dus ik hoop dat het lang genoeg heeft gebrand.
Ik ben net thuis van het werk en ik dacht eerst hier even kijken.

Veel sterkte

Anja