2 augustus 2025, 18:05:45

Onze hondenbeesten

Gestart door Mico, 9 maart 2007, 23:13:08

« vorige - volgende »

Mico

Och Mara we zijn blij dat het dan toch heel goed gaat zo met Oscar...maar jullie hebben hem natuurlijk ook al een hele tijd.
Vaak is het toch afwachten met een dier uit een asiel he...je weet niet wat er met ze gebeurt is...maar ben blij voor Oscar dat hij toch een heel fijn leven heeft zo bij jullie  :D

Groetjes,
Miranda en Corine
en pootjes van Kelly,Pippie,Snowy en Lindsey

Coco en Chantal

Hallo Miranda en Corine

Wat een schattige en mooie  honden hebben jullie zeg.
Vooral de maltzers die vind ik super, maarja komt dat ik daar dan toch mijn overleden kimberly in terug zie.
ik mis haar zo  :'(

Groetjes Chantal

ps: mochten jullie mij nodig hebben dan moet je mij maar bellen, want we hebben problemen met de pc, kan niet bij mijn mail >:(

ik zit nu op de laptop, maar daar ontvang ik geen mail op vandaar dus.
Groetjes Chantal en de valkjes

Mico

Mico

Hai hai Chantal...

Dank je wel  :) ja het zijn allemaal echt schatten hoor  :D
En ja die kleintjes zijn ook nog eens zo fijn om lekker op schoot te nemen he...we kunnen ons voorstellen dat je Kimberly heel erg mist...heel veel sterkte daarmee meis...het is zo erg om een beest te verliezen  :'(

Hoe kan dat zo opeens dat de pc het niet meer doet??
Heeft onze Mico zeker gedaan gister toen die achter het bureau was gevlogen  ;D die was zo pissig dat die een snoer door heeft gebeten  :P ;D ;D

En ja als we je nodig hebben dan bellen we je zekers wel  :D
Zijn jullie nu klaar met het huis schilderen ??

Groetjes
Miranda en Corine en pootjes van de honden

Coco en Chantal

hallooo

Nee we zijn nog niet klaar, Rich is volop bezig hihi.
We hebben gisteren van die  ornamenten (lijstjes) voor het plafon gekocht en die is hij er nu aan het opmaken.
Dus morgen kunnen we gaan schilderen.
Dus als jullie volgende week weer komen kijken naar mica kunnen jullie het zien ;D ;D

Groetjes chantal

Mico

10 maart 2007, 22:11:00 #20 Last Edit: 10 maart 2007, 22:12:50 by Mico
Hahaha och is je mannetje nog hard aan het werken  ;D
Maar dat is wel mooi ja van die ornamenten....wij hebben niet van die lijsten..alleen 2 van die ronde ornamenten waar zeg maar de lampen hangen  8)

En uhm Chantal wij komen volgende week wel even naar jullie ornamenten kijken...en ja als we er dan toch zijn dan kunnen we gelijk Mico weer even zien  :P ;D ;D ;)

Trouwens leuk dat we weer kunnen komen kijken dan hahahaha...

Groetjes,
Miranda en Corine

Coco en Chantal

10 maart 2007, 23:06:36 #21 Last Edit: 10 maart 2007, 23:08:41 by Coco en Chantal
;D ;D ja hoor jullie zijn van harte welkom.

Ja die ornamneten bij de lampen die hadden we ook al hangen, en nu lijstjes op het plafond, het word mooiii hihi.
Maarja dat zien jullie volgende week wel  ;)

wat een prachtige foto's van de hondjes.
Die 1ste foto, dat snoetje  :-*

Groetjessss

Coco en Chantal

Hier een foto van mijn kimberly

Mico

Achhhhhhhh wat een scheetje...dat koppie  :-*
Verschrikkelijk dat ze er niet meer is zeg  :'( :'(
Ze heeft echt een mooi koppie...ze lijkt eigenlijk wel een beetje op onze Kelly. Kelly is van de eerste foto, alleen Kelly heeft daar kortere haren.

Nou we zijn benieuwd naar je nieuwe plafonnetje...zal best mooi zijn met die lijsten erop. Maar dat zien we dan inderdaad volgende week wel.

Ga je morgen nog voor dat valkje kijken?

Groetjes,
Miran en Corine

Coco en Chantal

We gaan eerst de huiskamer afmaken en  we kunnen altijd maandag nog de valkparkiet gaan ophalen.

Mara

HOi Miranda en Corine

Alles goed op deze zonnige zondag morgen? AL met de honden geweest? Ik ondertussen wel, heerlijk langs de Maas.

Hoi Chantal,

Ik heb de foto's gezien die je verstuurd hebt naar Jorg. OW wat zijn ze mooi!!

Mara

Mico

Hoi hoi Mara,

Ja uit zijn ze al geweest maar we hebben niet met ze gewandeld.
We hebben gelukkig een best ruime tuin waar ze lekker in spelen dus dat is wel fijn. We zijn lekker van de luie vandaag hihihihi  ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

Mara

Hoi Miranda en Corine

Wij hebben ook een grote tuin en Oscar is ook de hele morgen buiten geweest. Maar we gaan toch zeker 's morgens een uur wandelen. Wil je foto's zien van Oscar?

Mara

Mico

Hoi hoi Mara,

Wij gaan ook met de honden wandelen maar dan moeten we een stuk rijden met de auto... hier hebben we honden uitlaatplaatsen maar daar doen onze honden niks... en voordat we daar zijn hebben ze het al gedaan  :( ennuh hier wordt heel streng gecontroleerd je hebt gelijk een prent aan je broek hangen :(

ja natuurlijk willen wij foto's van Oscar zien  :D laat maar komen... ;D ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

Mara

HOi Miranda en Corine

Dit is onze Tarzan, hij kwam ook uit het asiel en we hebben hem 8 jaar gehad. Hij zal een jaar of 16 zijn geweest toen we hem hebben moeten laten inslapen.  :'(

En dit is Oscar.

Mara