9 mei 2025, 02:03:15

Onze hondenbeesten

Gestart door Mico, 9 maart 2007, 23:13:08

« vorige - volgende »

Mico

Hoi hoi Anja en Mara,

Ja het lijkt ons echt wel leuk...Chantal had het er van de week met ons over en we vonden het een leuk idee.
Fijn dat jullie het ook allemaal leuk vinden dan zal het echt een leuke dag gaan worden  ;D
We hebben er zin in.

En Mara met de honden gaat het goed....de wond bij Kelly is goed aan het genezen  :D en ze is weer lekker druk en speels.
Vandaag weer naar de Jumper geweest en weer een voorraadje snoep mee genomen dus die waren super blij toen we thuis kwamen met al die lekkere luchies die uit de tas kwamen  ;) ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Ik kan me er iets bij voorstellen als ze die lekkere luchties ruike. Pukkie zit dan al gelijk in de tas om er maar zeker van te zijn dat ze ook daadwerkelijk iets krijgt.

Groetjes Anja

Mico

Hai Anja,

Dat is hier dus ook het geval...ze hebben het er nog eerder uit als wij zelf..als ze de kans zouden krijgen  ;D
Maar ach is ook wel logisch  ;)
Ik kan ze er geen ongelijk in geven...als ze mij een broodje frikandel voor mn neus houden dan hap ik er ook in  ;D ;D :P

Groetjes,
Miranda en Corine

Mico

Hallotjus allemaal,

Vandaag hebben we Mico op mogen halen bij Chantal  ;D ;D
We zijn dus echt helemaal blij nu...het gaat kei goed...was natuurlijk wel wennen en dat moet hij nog steeds maar hij heeft wel al lekker bij ons gezeten en in zn touw die we aan de lamp hebben hangen.
Nu zit hij lekker in zn kooi...en zo te zien al lekker te slapen  ;)
We dachten dit laten we jullie even weten.

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Hoi Hoi,

met Mico.

Ga je ook een dagboekje van Mico bijhouden?

Groetjes Anja

Mico

Hoi hoi Anja...

Dank je wel  ;D ;D
We zijn zo blij hahaha...is echt kei leuk zeg en is een super mooi en lief beestje.
Hij eet en drinkt nu ook goed...dus gaat echt prima.
Hij is er vandaag al vier en half uur uit geweest hahaha.

We hebben al een dagboekje  ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,23463.0.html
We zullen dalijk weer wat foto's plaatsen en een stukje schrijven  :D

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Hoi hoi,

Ik had het boekje inmiddels gevonden en ik heb er al in geschreven. Een prachtexemplaar hoor.

Groetjes Anja

Mico

Hai hai...

Ja wat is tie mooi he  ;D :P we zijn er zoooo blij mee.
Hij heeft wel veel ruimte in zn kooi haha we moeten hem gewoon zoeken  ;) :P Dus uhmmm je snapt wel dat de tweede er ook bij komt  ;D ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

Bello

Gefeliciteerd met jullie Mico

Ja we hadden al van Chantal gehoord dat jullie voor een 2e gingen, maar van wleke valkjes?

Groetejs Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Hoi hoi Dorothe,

Dank je wel  ;D

Ja we gaan inderdaad voor een tweede...een jonkie van Chanel en Noa  ;D dus over een paar weken komt de tweede al als er een bij zit die we willen  ;) We willen graag een cinnamon geparelde dus dat is nog even spannend.

Groetjes,
Miranda en Corine

Mico

Hai hai allemaal

Gisteravond zijn bij Kelly de hechtingen eruit gehaald...de wond zag er goed uit dus dat was wel heel fijn :)
Alleen Miranda had al gevoeld bij Kelly dat er aan de linkerkant ook bultjes zaten bij der tepels.... dus wij zeiden dat en de arts ging kijken en nu blijkt dat ze het aan allebei de kanten al heeft :'(
Maandagmorgen moeten we bellen want onze dierenarts die Kelly opereert was er gisteravond niet en dan kunnen we dat met hem bespreken... ze moet dus nu nog 2 keer geopereert worden want dat mag niet tegelijk...dus afwachten maar weer.

Miranda en Corine

Anja

Hoi hoi,

Wat een vervelend nieuws zeg.
Dus als ik het goed begrijp moet Kelly nog minstens 2 operaties ondergaan.
Ik zal voor jullie blijven duimen.
Heel veel sterkte.
Wel fijn dat de wond er goed uit zag en dat de hechtingen zonder problemen verwijderd zijn.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Miranda en Corine

Gelukkig dat deze hechtingen er goed uitzien, en zoals ik gisteren al zei, wat jammer van Kelly dat ze nu nog twee operaties moet ondergaan.

Mara

Mico

Hoi Anja,

Kelly moet inderdaad nog 2 operaties ondergaan.
Ze halen dan eerst het hele tepelbed aan de rechter kant weg en als dat hersteld is doen ze dat zelfde aan de linker kant. Ze kunnen dat dus niet in 1 keer doen.

Groetjes,
Miranda en Corine

Riny

Hoy Miranda en Corine
Even kom ik jullie een compliment geven voor de mooie handtekening.
wat vervelend voor Kelly en voor jullie dat ze nog 2 operatie's te gaan heeft.
Groetjes Riny