27 april 2024, 23:56:39

Paddy & Indy

Gestart door Inge88, 7 maart 2007, 20:51:38

« vorige - volgende »

Inge88

Dank jullie wel allemaal... het is dan ook wel een hele goede fotocamera.
Paddy & Indy zijn hier nu trouwens ook aan het wipwappen... het gebeurd steeds vaker en vanavond moest dit bovenop de kast gebeuren  ::) Paddy is trouwens lekker agressief tijdens het wipwappen  ??? Hij zit dan constant in Indy's nek te pikken... opwindend ? :-\

Mochten er dus eitjes komen, dan vervang ik deze voor nepperds, want zolang ik nog 5 dagen in de week stage loop + zaterdag werk, vind ik het niet verantwoord; ik wil er natuurlijk veel bij kunnen zijn en indien nodig kunnen ingrijpen.

danielle

Hoi Inge,
Leuk om weer wat te horen van je en foto's te zien van Paddy en Indy. En inderdaad wat zijn ze mooi geworden! Ze zien er echt super uit. Paddy heeft echt een super mooi wit kopje.

Agressief wipwappen, inderdaad erg romantisch  ::)

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi ...wat romantisch zeg !
Grtjs Ann



Wilma1

Wat een mooie foto's, of eigenlijk.... wat een mooie VALKJES  :D Leuk dat je er weer bent, ik heb je lang niet gezien... of heb ik over je heen gekeken  ::)

Ik zag ook een bekend zwartwit trui  :P... van *pieeeeeppppp* H&M ???
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Inge88

Het is zeker niet romantisch dat agressief wipwappen... wat doe ik eraan  ::) Indy doet er niet moeilijk over  ::)
Ik zal zometeen eens het forum gedrag bekijken, misschien dat hier iets te lezen valt over agressief/dominant gedrag?

Hey Ann,
Om nog even terug te komen op jouw vraagjes. Paddy is een witmasker (split lutino / kanssplit bont en kanssplit gepareld) en Indy een witmasker lutino ofwel albino (kanssplit bont).
Ik wil wel een nestje, maar ik laat het gewoon zijn beloop gaan en zie wel wanneer het ervan komt. Ik kan in elk geval wel een leuk nestje krijgen vind ik. Sowieso witmaskers en witmasker lutino's en wie weet ook nog een combinatie met bont. Én hopelijk zit de split gepareld er bij Paddy wél in, zodat de popjes ook nog een gepareld zijn! Maar dat is nu allemaal toch nog gissen...

Hey Wilma,
Ik ben een tijd weinig tot niet op het forum geweest. Als ik er dan wel was, las ik hier een daar wat bij, maar reageerde eigenlijk niet. Die trui... die had ik aan. Wat bedoel je met *PIEEP*? Die is gewoon van de h&m hoor  :P


Wilma1

Citaat van: Inge... op  9 maart 2008, 15:19:18
Die trui... die had ik aan. Wat bedoel je met *PIEEP*? Die is gewoon van de h&m hoor  :P


;D ;D ;D dat STAAT er toch  :P ;) ;) mag toch geen reclame maken  ;) ik heb dus precies dezelfde  :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Inge88

 ;D HAHA... ik zag nu pas die superkleine lettertjes  ::)

Paddy & Indy hebben weer gewipwapt. Gebeurd steeds vaker?  :-X Paddy was deze keer niet agressief  :D

Romy

Hoi Inge

Fijn om te horen dat Paddy deze keer niet agressief was. Hopelijk blijft het zo!

Groetjes
Romy

Rianne

Wauw! Wat is Paddy mooi donker! :D Lijkt veel op z'n papa ;)
En Indy, ook prachtig natuurlijk! :D

Inge88

11 maart 2008, 18:08:12 #894 Last Edit: 11 maart 2008, 18:13:12 by Inge...
Hey Wilma,
Is dat zo? Mag je geen reclame maken voor een kledingzaak op een valkparkieten forum.... dat wist ik niet  :P

Hey Romy,

Ik hoop ook dat het zo blijft! Zal het gauw genoeg wel merken  ::)

Hey Rianne,
Is dat zo? Is Paddy dan donkerder van kleur dan andere witmaskers?

Haha, momenteel heb ik de bovenste deur van mijn kast open staan welke natuurlijk normaal gewoon dicht is. Paddy & Indy vinden het reuze interessant, die kopjes helemaal in de kast, proberen zover mogelijk uit te rekken om zoveel mogelijk te zien van bovenaf de kast  :P
Oh, en Indy heeft iets met de shopper die bovenop de kast ligt... ze vind het nogal leuk om eraan te zitten zodat je lekker veel kraak-geluiden krijgt. Of ze gaat er gewoon inzitten nog interessanter natuurlijk!


Anja

Hoi Inge,

Wat kunnen ze toch nieuwsgierig zijn hè?

Groetjes Anja

Inge88

Hoi Anja,

Ja moet niet gekker worden afentoe.
Vandaag hebben ze al 2x gewipwapt  ::)

Dierenfreackske

Hoi hoi ...O wat super dat het een witmasker is , ik dacht het al  ! Wat een mooie valkjes allebei zeg !
Grtjs Ann



Inge88

Hoi hoi,

Ik ben er achter gekomen dat wanneer Paddy een handdoek, dweiltjes of iets dergelijks ziet, hij aparte geluiden gaat maken... hij maakt dan een soort krijsend geluid. ik weet niet wat dit betekend, want als hij ergens bang voor is dan gaat hij het uit de weg en vliegt ervoor weg. Dat gebeurd in dit geval niet. Hoe dichter bij ik de handdoek of dweiltje dan houd, hoe harder hij geluid begint te maken, maar zonder ervoor weg te lopen oid. Soms begint hij dan zelfs ook hele harde roepgeluiden achter elkaar te maken, als een soort protest. Zodra het "object" niet meer in zicht is, houd hij op.
Herkent iemand dit?

Anja

Hoi Inge,

Het is me herkenbaar. Als Yingo op het scherm van mijn laptop zit en ik kom met een tissue of met mijn vinger in de buurt dan begint hij ook heel hard te gillen. Als ik van links naar rechts beweeg dan gaat zijn koppie ook helemaal mee.

Waarom hij dat doet geen idee eigenlijk.

Groetjes Anja