27 april 2024, 23:19:04

Paddy & Indy

Gestart door Inge88, 7 maart 2007, 20:51:38

« vorige - volgende »

Inge88

25 april 2007, 20:51:04 #210 Last Edit: 25 april 2007, 20:55:21 by Inge...
Hoi Danielle,

Haha. Nou ik heb 't geinstalleerd, omdat veel filmpjes op internet enzo dit programma vereisen. Maar mijn filmpje is een gewoon .MOV bestand. Dus zou ook met een ander programma te zien/horen moeten zijn?

Bij Paddy is het voorste gedeelte van zijn kuif, net boven z'n neusje wit, voor z'n oogjes (lijkt op wenkbrauw) en bij z'n (veren) "baardje"; rondom de snavel. En de wangetjes, die normaal bij een lutino of wildkleur enzo rood/oranje zijn, zijn bij Paddy wit. Maarja, hij is nog zo jong, er is vast nog niks veranderd in z'n masker sinds hij hier is.

------------------------------------------------------------------------
Paddy wordt eigenwijzer en is echt (bijna) constant actief aan het rondlopen en klimmen. Grappig om te zien hoe hij op iets of bij iets probeert te komen en eenmaal daar aan gekomen, meteen weer omdraait om weer naar zijn vorige bestemming terug te keren. Hij vermaakt zich prima dus. Zo en nu vliegt hij naar mijn schouder toe om daar even te blijven zitten en dan vervolgens weer op onderzoek uit te gaan.

Ik hoorde van mijn moeder en broertje dat Paddy vandaag veel geluid heeft geproduceerd "Nee, niet die normale geluidjes, maar die aparte..."  ;D

Diaantje

Hoi
Leuk dat Paddy geluidjes begint te maken..
Ik had bij Tjippy de indruk dat het eerst een soort gerommel is en dan ineens begon ie te fluiten...hij fluit nu de oren van mijn hoofd...haha..
Ik kan je filmpje ook niet zien of horen dus vandaar...


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Rianne

Flink oefenen dus! Hier zijn ze gek op het bouwvakkersfluitje en AANVALLUH!! En hun eigen gemaakte fluitdeuntje, daar is Yasuo toen mee begonnen (ik had Lin's valkje eerst nog bij mij thuis) en nu doen alle mannetjes het ::)

Inge88

Citaat van: Diaantje op 25 april 2007, 21:16:00
Hoi
Leuk dat Paddy geluidjes begint te maken..
Ik had bij Tjippy de indruk dat het eerst een soort gerommel is en dan ineens begon ie te fluiten...hij fluit nu de oren van mijn hoofd...haha..
Ik kan je filmpje ook niet zien of horen dus vandaar...


Het klinkt ook een beetje als gerommel... het gaat van hard naar zacht en andersom en allerlei verschillende toontjes... en soms lijken het ook mislukte roepgeluidjes ofzo  :P mijn vriend moest spontaan lachen toen hij het afgelopen dinsdag hoorde. Klinkt blijkbaar dus nogal belachelijk  :-X

Citaat van: Rianne op 26 april 2007, 10:20:09
Flink oefenen dus! Hier zijn ze gek op het bouwvakkersfluitje en AANVALLUH!! En hun eigen gemaakte fluitdeuntje, daar is Yasuo toen mee begonnen (ik had Lin's valkje eerst nog bij mij thuis) en nu doen alle mannetjes het ::)


Vanaf dag 1 dat ik Paddy hier had, heb ik het bouwvakkersfluitje gefloten.. iets van minimaal 10x op een dag hoort hij dat nu  ::)
Wat is dat aanvalluh dan? Hoe klinkt dat.. ik ken het niet ???
Hihi, erg handig dus als je al een valkje hebt die iets fluit, de rest neemt het gewoon over. Kan trouwens ook minder zijn; autoalarm  :-X

Rianne

Het aanvalluh toetertje: Tatatatatataaaa ...AANVALLUH!!! Ik fluit alleen het eerste natuurlijk ;D

Romy

Hoi Inge

Wat fijn dat het zo goed gaat met Paddy. Ik ben net als jij ook erg benieuwd of het een popje of mannetje gaat zijn. Dat zal je pas weten na de eerste rui :)
Als hij melodietjes gaat overnemen, dan zal het waarschijnlijk wel een mannetje zijn. Alhoewel ik al gehoord heb dat er ook popjes zijn die dat kunnen...

Groetjes
Romy

Inge88

Hoi allemaal,

Hier opnieuw een filmpje waarop het geluid dat Paddy maakt is te horen. Nu op YouTube. Dan doet hij het in elk geval zeker :)

http://www.youtube.com/watch?v=nxAuZ1zFWdk

p.s Let niet op mijn charmant hangende BH's  :-X

Saar

Citaat van: Inge... op 26 april 2007, 12:51:35
Hoi allemaal,

p.s Let niet op mijn charmant hangende BH's  :-X


;D ;D ;D
Heb ik ook wel eens hoor dat ze in beeld hangen hihi ;D
Groetjes Saar :-*

Romy

Hoi Inge

Ik kan je niet vertellen of dit wijst op een man. Bepaalde geluidjes maakt Flupke ook, maar het het echte fluiten, dat doet ze dan weer niet.
Je zal geduld moeten hebben tot de rui  ;D

Groetjes
Romy

Inge88

26 april 2007, 13:19:53 #219 Last Edit: 26 april 2007, 13:26:15 by Inge...
Citaat van: Romy op 26 april 2007, 13:13:45
Hoi Inge

Ik kan je niet vertellen of dit wijst op een man. Bepaalde geluidjes maakt Flupke ook, maar het het echte fluiten, dat doet ze dan weer niet.
Je zal geduld moeten hebben tot de rui  ;D

Groetjes
Romy


Maakt Paddy dan echte fluitgeluiden tussen wat je hoort? Ik heb geen idee. Ik heb nooit eerder een man gehad en weet dus ook niet hoe dat klinkt. Alleen dat Casper, een pop, mijn vorige valk, geen van deze geluiden maakte.

Ik moet trouwens vertellen dat ik voor een witmasker cinnamon bont gepareld popje uit het nieuwe nestje van Linda ga. Als die er bij zit tenminste. Het laatste, 4e donsje is vandaag geboren.  :D Is Paddy geen man, pech dan, dan maar geen koppel  :P  :-X Dan komt dat wel als ik het huis uit ben...

kimmie

Dat geluidje dat Paddy maakt, daar begint Karel ook mee voor hij gaat fluiten...

Aangezien Lady alles overneemt van Karel merk ik bijna geen verschil...
Dus ik weet niet hoe een popje klinkt met geluidjes...

Maar ik zeg nog steeds dat Paddy een man is...
Dat zei ik in het begin ook al, en daar blijf ik bij ;D
Groetjes Kim, Karel en Lady


Romy

Hoi Inge

Als ik het goed gehoord heb, zaten er enkele kleine, beginnende fluitgeluidjes bij, en deze maakt Flupke niet. Dat 'gebrabbel', dat doet Flupke soms wel, maar niet dikwijls hoor.

Groetjes
Romy

*Amanda*

Hey Inge,

Wat maakt hij een schattige geluidtjes  :D Erg leuk om te horen.

Sommige fluitjes die doet Punky ook weleens. Mijn gevoel zegt dat het een man is maar ja dat is dan nog even afwachten. Hij is in ieder geval druk aan het oefenen  ;) Hoop dat je het snel weet, dan kun je je volgende valkje gereserveren  ;) :P

Groetjes Amanda

*Amanda*


danielle

Nu kan ik het wel kijken  ;D.
De geluidjes zijn herkenbaar. Tommie (ws een man dus) maak deze ook geregeld. In het begin ook eigenlijk alleen dit gebrabbel en nu begint hij echt te varieren in het fluiten en komen er steeds meer geluidjes uit. Maar het blijft in het begin denk ik moeilijk om te zeggen of het een man of pop is.
Maar ik gok er op dat Paddy een mannetje is  ;)