27 april 2024, 20:43:03

Paddy & Indy

Gestart door Inge88, 7 maart 2007, 20:51:38

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Inge

Ik heb zonet het filmpje bekeken en dat zijn hele vreemde, maar wel erg leuke geluidjes wat Paddy maakt! Echt heel lief!
Ik zie dat je de pap geeft met een lepeltje en dat dat erg goed lukt. Daar ben ik blij mee! Hopelijk komt hij nu wat bij he. Zou het misschien lukken om geplette zaadjes bij de pap te doen, zodat hij al wat went aan de smaak??

Het is erg goed dat je nog steeds met Linda contact hebt over het gewicht en de voeding van Paddy. Zij zal uiteraard wel best weten hoe er met Paddy moet omgegaan worden. Ik probeer wel om tips te geven maar heb hier zelf geen ervaring mee (behalve dan die van Flupke, maar geen 2 valkjes zijn gelijk uiteraard). Alles wat ik je vertel heb ik zelf van het forum gehaald en is dus niet uit ervaring, ik hoop dat je dit in je achterhoofd houdt!

Ik wens je erg veel succes met Paddy en zijn gewicht
Romy

Inge88

Bedankt Romy, ik denk niet dat het veel zal uitmaken of ik er zaadjes doorheen doe, het wordt alleen moeilijker eten denk ik. Hij eet wel zaad, maar heel weinig...

Paddy is nu onwijs aan het schransen in de normale zaadjesbak.. en volgens mij zit er geen trosgierst meer tussen. Wie snapt dat nou? Het is natuurlijk wel erg goed! We zullen morgen zien hoe het dan gaat  :)

Lin

Paddy kan natuurlijk ook wel zaadjes eten anders had ik Paddy niet verkocht na een aantal dagen zaadjes eten.  Als ik hem pap gaf ging hij juist niet zaadjes eten dus ben ik daar later mee gestopt.
En romy inderdaad ken ik Paddy het beste en weet ik dat hij het wel kan  maar even het aantaal gepelde zaadjes omhoog moet brengen. Zelf had ik nog geen pap gegeven omdat ie op gewicht blijft. Maar kwaad kan het zeker niet met dit gewicht. Ik probeer altijd contact te houden vooral als er nog vragen zijn.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

Nou, zo te zien hoeft Paddy geen pap vanavond. Want hij weegt nu maar liefst 77 gram! Hij heeft net echt een héle tijd uit z'n zaadvoerbakje zitten eten, waar geen trosgierst in zat! Echt goed nieuws dus! Daarnaast mag ik hem nu ook voorzichtig kroelen. Hij vind het wel lekker zo te zien  :D

Gaat heel goed hier dus!  ;D

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

Jaa zeker! En hoe vond je de geluidjes in het filmpje??

Romy

Hoi Inge...

Ik ben echt zooooooooooooooooooooooo blij voor je dat Paddy ineens zo goed aangekomen is! Blijkbaar heeft hij de smaak van zaadjes volkomen te pakken!

Groetjes
Romy

Gerda


Hoi Inge,

Ik ben blij voor jou en Paddy dat het goed gaat met eten. Dat zal wel een opluchting zijn, denk ik. Wat kun je je zorgen maken om die kleine frummels he?

Je vraagt je dan ook steeds af of je het wel goed doet en gaat je daarom steeds meer zorgen maken, maar gelukkig blijkt het dat je het goed hebt gedaan. En Paddy natuurlijk ook!!

Geef het broertje van Grisha maar een lekker knuffeltje!!

Groetjes, Gerda

Inge88

12 april 2007, 20:15:07 #158 Last Edit: 12 april 2007, 20:17:39 by Inge...
Hoi Romy,

Ik denk ook dat hij de smaak nu te pakken heeft. Ik ben benieuwd hoeveel hij morgen weegt *grinnik.

------------------------------------------------------------------------

Hoi Gerda,

Ik ben zeker blij dat het nu goed gaat met eten.

Knuffelen wil hij nog niet zo  ::) Maar als ik heel rustig op hem afkom en een tijdje voor hem blijf zitten dan wil hij wel gekroelt worden. Net draaide hij zelfs zijn kopje opzij, zodat ik er beter bij kon.  :P

------------------------------------------------------------------------

Ik heb net even wat filmpjes gemaakt. Dan kunnen jullie zien wat een grappig stuntelaartje het nog is. En hoe hij reageert op een zakdoek! Hij kan papier en dus ook een zakdoekje nog niet kapot knabbelen, daar zal hij nog wel te jong voor zijn.

http://www.ingevlaar.nl/personal/Paddy/paddystuntelt.MOV

http://www.ingevlaar.nl/personal/Paddy/paddyzakdoek.MOV

Lin

13 april 2007, 08:52:12 #159 Last Edit: 13 april 2007, 08:55:51 by Lin
Hey,

Ja je eerste filmpje is echt om voer zeuren alleen zeurt ie maar een klein beetje. Filmpjes met het twijfelen en de zakdoek heb ik ook gezien. :D Wat grappig zeg!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

•=Bonnie=•

Wat lekker dat het nu ineens de goede kant op gaat zeg, super hoor! :)

Lin

Citaat van: Bonnie op 13 april 2007, 09:46:57
Wat lekker dat het nu ineens de goede kant op gaat zeg, super hoor! :)


Het ging niet slecht hoor hij bleef op gewicht alleen weegt ie niet zoveel als anderen..


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

Citaat van: Lin op 13 april 2007, 09:52:58
Citaat van: Bonnie op 13 april 2007, 09:46:57
Wat lekker dat het nu ineens de goede kant op gaat zeg, super hoor! :)


Het ging niet slecht hoor hij bleef op gewicht alleen weegt ie niet zoveel als anderen..


Ja, het ging niet slecht. Hij woog alleen eventjes wat minder dan bij Linda, hij is toen verder niet afgevallen, het gewicht bleef schommelen tussen 67 en 69 gram. Maar omdat hij dus bleef hangen, heb ik hem pap gegeven. Misschien dat die pap een zetje was om meer te gaan eten, maar misschien ging hij sowieso wel meer eten de dag erna. Wie zal het weten?

Romy

Hoi Inge

Ik heb de filmpjes gezien en Paddy is erg snoezig om te zien. Ik herken ook dat gebruik van het pootje als hij de zakdoek probeert te pakken, Flupke doet dat ook! Dat vind ik enorm snoezig!

Groetjes
Romy

Inge88

Paddy hoor nu toch brabbelen, heel zachtjes, en heel voorzichtig.  :P