27 april 2024, 23:34:49

Paddy & Indy

Gestart door Inge88, 7 maart 2007, 20:51:38

« vorige - volgende »

Inge88

Haha, dat kan gebeuren. En van het tweede heb ik niks gemerkt  ???  ;)

Heeft Paddy nou een goudkleurig ringetje om? Dacht dat ze zwart waren?

kimmie

Wat is die ladder mooi geworden...!!

Hij hangt mooi naast je bureau...
Kan je Paddy mooi in de gaten houden terwijl je op het forum zit :P
Groetjes Kim, Karel en Lady


Lin

Citaat van: Inge... op 21 maart 2007, 19:29:24
Haha, dat kan gebeuren. En van het tweede heb ik niks gemerkt  ???  ;)

Heeft Paddy nou een goudkleurig ringetje om? Dacht dat ze zwart waren?


Dat is poep  :-X


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

HAHA... nu lig ik in een deuk. Ik maar kijken, en kijken.. is het nou viltstift..? Nu je het zegt lijkt het er ook wel op  :P

Diaantje

Haha grappig...
Volgens mij is er binnenkort een fotowedstrijd over gapen..misschine moet je daar Paddy voor opgeven..
Leuke foto's trouwens..


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Inge88

28 maart 2007, 18:37:25 #95 Last Edit: 28 maart 2007, 18:49:22 by Inge...
Linda heeft weer wat foto's gepost in haar dagboek, dus die van Paddy natuurlijk weer gekopieerd naar mijn boekje.

Paddy heeft inmiddels gedronken uit de waterbak en is tot de hoogste zitstok wezen klimmen. Ook heeft hij nu ook gevlogen.
Zijn 2 (pleeg)broers en pleegzus mogen waarschijnlijk van het weekend al weg, omdat zij al bijna zelfstandig eten. Paddy en de oudste zijn helaas nog niet zover, dus ik zal nog even geduld moeten hebben. Of ik Paddy met 7 weken kan komen halen, weten we dus nog niet. Ik hoop dat ik Paddy in elk geval wel met Pasen bij me heb.

Op sommige foto's ziet Paddy er dikkig uit, maar volgens Linda ligt dit gewoon aan z'n houding.









Beauty & Paddy

Anja


Wat een lieve foto's *smelt smelt*
Heerlijk om te zien zeg.

Groetjes Anja

Diaantje

Lief,lief!!!
Nog even volhouden...
Het is ook voor zijn eigen bestwil..


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Inge88

In Linda's dagboekje las ik dat ze Paddy & Beauty waarschijnlijk morgen apart gaat zetten, omdat de ouders inmiddels al een nieuw nestje hebben. Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat!  :)





Ik heb net vet lopen stressen... maar heb tegelijkertijd goed nagedacht. Ik zat namelijk met het volgende. De kans dat Paddy een man is, is volgens de berekeningen 50%. (eerder dacht ik dat die kans groter was) Ik sta bij Linda al genoteerd voor een 2e valkje (pop) bij een van haar andere koppels voor het einde van de zomer. Mits Paddy dus een man is. Ik wil namelijk een koppeltje. Ik werd nu dus echt bang dat Paddy straks van het andere geslacht blijkt en ik tegen de tijd dat ik dat weet, er geen valkje voor mij is, omdat alles is gereserveerd of niet de mutatie/geslacht is die ik zou willen. En ik wil geen jaar wachten.
Stel dat Paddy een pop is, dan wilde ik een albino man. Ik heb nu op internet lopen speuren en hier is niet aan te komen, in elk geval niet dit jaar. (reden: volgeboekt of doen niet aan dna testen). Nu viel mijn oog op Linda's koppel waar ik al een pop van wilde mits Paddy een man is. Maar dan voor een man ipv een pop. Probleem opgelost!  :D Nu heb ik gewoon alle tijd (lees: 7 maanden) om erachter te komen of Paddy een man of pop is.

kimmie

Het lijkt wel of de wangetjes van Paddy wat wittiger zijn geworden...

Wat goed dat ze morgen apart gaan...
Paddy kom jongen, je kan het... zaadje in je mondje, pellen en opeten :P :P

De laatste loodjes Inge...!!
Spannend...

Groetjes!!
Groetjes Kim, Karel en Lady


Rianne

Je bedoelt een jong van het cinnamon bonte witmasker koppel? Jaaa dat is ook leuk! En Paddy is kanssplit bont dus wie weet! :D

Inge88

Citaat van: Rianne op 29 maart 2007, 23:38:04
Je bedoelt een jong van het cinnamon bonte witmasker koppel? Jaaa dat is ook leuk! En Paddy is kanssplit bont dus wie weet! :D


Jaa, dat koppel. Alleen ik weet nog niet wat ik mooier vind bij een jonge man, mét bont of zonder...

Inge88

1 april 2007, 13:34:45 #102 Last Edit: 1 april 2007, 13:36:16 by Inge...




Paddy was vrijdag apart gezet van de ouders, bij de andere jonge valkjes die al apart waren gezet. Er zijn er nu al 2 opgehaald. Met Paddy gaat het niet zo geweldig met eten. Vrijdag viel hij af, doordat hij dus niet at en Zaterdag bleef dit gewicht gelijk. Hij at dus waarschijnlijk wel, maar net genoeg om op dat gewicht te blijven. Maar dat is dus niet zo gezond. Linda heeft hem toen weer even laten voeren door de ouders. En nu maar gewoon afwachten hoe het nu gaat met eten...
Duimen dus  :)

Ik heb gisteren de kooi opnieuw ingericht, ik vond hem te vol. Ik heb nu ook de beukensnippers in de onderbak gedaan. Alle laatste voorbereidingen zijn dus gedaan en de kooi kan nu écht bewoont worden.

kimmie

Hoi Inge,

Wat wordt Paddy een lekkerding zeg...
Jammer dat hij nog niet helemaal door heeft hoeveel hij moet eten...

Je bent er nu helemaal klaar voor zie ik...
Ik ga voor je duimen dat het goed gaat met Paddy de aankomende dagen (en natuurlijk de rest van zijn leven :P)

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Romy

Hoi Inge...

Wat spannend dat je Paddy weldra mag gaan ophalen! Wel een beetje jammer dat het niet echt vlot met eten, maar het is wijs om te wachten tot hij helemaal goed eet.

Groetjes
Romy