27 april 2024, 18:31:27

Paddy & Indy

Gestart door Inge88, 7 maart 2007, 20:51:38

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Inge,

Paddy is het broertje van mijn Grisha!! Leuk al die familie!!
Wat dr druivensuiker betreft, je kunt het beste de gewone pakken kopen. C1000 heeft ze volgens mij ook.
Dextro-energy heeft toevoegingen (smaakjes met veel citroenzuur etc). Dus zoiets zou ik alleen aanraden in uiterste nood.
Maar jij bent nog bezig met de voorbereidingen, dus alle tijd om rond te kijken voor een pak dextrose.

Leuk dat stekelvarken-stadium, als zo de veertjes doorkomen wordt het een echt valkje  :D

Groetjes, Gerda

Inge88

Leuk dat je ook in mijn dagboekje komt kijken! Grisha is een mooie valk  :)
Ik wist niet dat er (schadelijke?) toevoegingen in dextro zit. Is elke druivensuiker of dextrose geschikt? Of moet je echt een bepaald merk hebben, ivm bepaalde ongeschikte ingredienten?

*Manon*

Hoi hoi,

Mooie foto's van je kleine Valkje!
Wat heerlijk hé om ergens naar uit te kijken en alle ontwikkelingen te kunnen volgen.
Weet je al ongeveer wanneer je Paddy kunt ophalen?
:-*

danielle

Je bent lekker snel met alle voorbereidingen.
Ik dacht dat ik alles al snel klaar had staan, maar dat was 1,5 week voordat ik mijn valkparkietje kon ophalen. Dus een stuk later  :P.
Vindt je het wachten niet extra moeilijk als je steeds tegen de lege kooi aankijkt? Daar had ik namelijk nogal last van.
Paddy ziet er grappig en eigenwijs uit  :).
Hoeveel weken oud is hij nu?

Inge88

14 maart 2007, 17:43:23 #49 Last Edit: 16 maart 2007, 17:16:40 by Inge...
Citaat van: Kruimel op 14 maart 2007, 14:32:50
Hoi hoi,

Mooie foto's van je kleine Valkje!
Wat heerlijk hé om ergens naar uit te kijken en alle ontwikkelingen te kunnen volgen.
Weet je al ongeveer wanneer je Paddy kunt ophalen?
:-*


Ja heel leuk hoor, maar toch ook weer frustrerend  :P
Ik hoop dat ik Paddy met 6.5/7.5 week kan komen halen. Ik heb vrij gevraagd van mijn werk voor zaterdag 31 maart; de week erna kon ik niet vrij krijgen helaas, ivm pasen  :-\

Citaat van: danielle op 14 maart 2007, 15:36:21
Je bent lekker snel met alle voorbereidingen.
Ik dacht dat ik alles al snel klaar had staan, maar dat was 1,5 week voordat ik mijn valkparkietje kon ophalen. Dus een stuk later  :P.
Vindt je het wachten niet extra moeilijk als je steeds tegen de lege kooi aankijkt? Daar had ik namelijk nogal last van.
Paddy ziet er grappig en eigenwijs uit  :).
Hoeveel weken oud is hij nu?


Hihi, ik was al bezig toen er nog geen eitjes waren. Het was vooral in het begin lastig om tegen die kooi aan te kijken, maar nu raak ik eraan gewend en valt 't mee. De tijd die ik nu nog moet "uitzitten" wordt ook steeds minder lang!
Paddy is nu 4 weken en 1 dag oud  :)

Lin

Makkelijk rekenen he hoe oud Paddy is?.. ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

Citaat van: Lin op 14 maart 2007, 19:19:04
Makkelijk rekenen he hoe oud Paddy is?.. ;D


Haha, zeker!  ;D

Inge88



Aankomende dinsdag avond ga ik Paddy bezoeken bij Linda!  ;D

hennie

Hoi Inge,

Wat een machtig lief koppie heeft Paddy!

groetjes, Hennie

Diaantje

Hoi Inge,

Wat leuk dat je op kraamvisite mag bij je eigen valkje....ben heel erg benieuwd..maar ja we horen het vast wel he volgende week..


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Lin

Citaat van: Diaantje(s) op 15 maart 2007, 19:21:54
Hoi Inge,

Wat leuk dat je op kraamvisite mag bij je eigen valkje....ben heel erg benieuwd..maar ja we horen het vast wel he volgende week..



Iedereen mag langskomen hoor, zolang je het maar wel meld aan me  :)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marga

hoi inge
wat is paddy een schatje
heel veel plezier dinsdag
en voor je het weet is de maand om hoor
groetjes marga

Wilma1

Hoi Inge,

Heb ik toch simpelweg jouw boekje over het hoofd gezien  :-\ domdomdom.

Maar geweldig leuk  :D dat je ook een vaklje hebt aangeschaft, het is zo vreselijk lief  :-* ...zeker als hij al handtam is en dan makkelijker aan je went. Je wordt vast echte maatjes met Paddy.

Heb je al eerder vogels gehad ???

En wanneer kun je hem halen ??? ....ik heb nog niet alles gelezen  ::) want ga zometeen zwemmen......dus wie weet staat het al ergens ???  ::) :P

:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Inge88

Hoi Wilma!

Ik heb al eerder een valkparkiet gehad; Casper. In mijn handtekening. Zij is slechts 6 jaar oud mogen worden. Ze is in december overleden. Ze was heel erg tam (kon alles met der doen) en erg lief  :D Hopelijk wordt Paddy ook zo tam en laat hij ook nog wat leuke geluidjes horen.

Ik weet nog niet wanneer ik Paddy mag komen halen. Ik hoop over ongeveer 2 weken, maar misschien worden het er wel 3.

Lin

Paddy heeft iets achter gelopen dus met 6 weken oud zal niet haalbaar zijn. Realistischer is 7 weken oud. Maar dat lees je allemaal wel voortijdig.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)