27 april 2024, 16:46:44

Paddy & Indy

Gestart door Inge88, 7 maart 2007, 20:51:38

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Inge,

Wat lief ohhhhhhhhhhhhhhhhhh
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Groetjes Anja

Inge88

11 maart 2007, 12:59:34 #31 Last Edit: 11 maart 2007, 13:23:34 by Inge...
Hi allemaal! Lief hè?!

Paddy krijgt al wat kuif!  :D  :P

Mara

Hoi Inge

Wat een klein lief, stekelvarkentje, en dat is echt goed bedoeld. Ik vind ze toch zooooo lief zo...

Mara

Inge88

Jaaa... helaas als ik Paddy over een tijdje mag ophalen is het geen klein stekelvarkentje meer... maar wel lief hoop ik  :D

Mara

Hoi Inge

Dan is gewoon een lief niet-meer stekelvarken valkje. ;)

mara

kimmie

Ik vind hem lief hoor...

Met en zonder stekels... ;D
Groetjes Kim, Karel en Lady


Mara

Hoi Kimmie

Ik ook hoor!

Mara

Caroline

11 maart 2007, 22:42:41 #37 Last Edit: 11 maart 2007, 22:44:25 by Caroline
Citaat van: Inge... op 11 maart 2007, 12:59:34
Hi allemaal! Lief hè?!

Paddy krijgt al wat kuif!  :D  :P



Kijk eens, hij lijkt op mijn Boyke een paar weken geleden.



Eros, de papa van Boyke is een grote broer van Paddy, vorig januari geboren bij Lin.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Inge88

Ze lijken inderdaad erg op elkaar, alleen heeft Boyke meer kuif  :P Boyke is dus het neefje van Paddy  :D

Bedankt voor het berichtje en de foto  ;D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Inge88





Weer wat foto's van Paddy uit Linda haar dagboekje gehaald.  :)

Ik ben vandaag naar AviFauna in Alphen aan den Rijn geweest. Erg leuk hoor! Ik heb daar natuurlijk ook valkjes gezien; alleen maar lutino's, op een paar wildkleurtjes na. Dat vind ik dan wel weer jammer. Verder ook ara's, grijze roodstaart papegaaien, halsbandparkieten, alexanderparkieten etc. etc. En natuurlijk allerlei soorten gieren, arends, struisvogels, pinguins etc. Ik vond de oranje kuif kaketoe echt mooi! Het leuke was ook dat de papegaaien naar je toe kwamen. De ara's en grijze roodstaart papegaaien lieten natuurlijk allerlei woordjes en geluidjes horen.

Over de voorbereiding op de komst van Paddy: Ik heb vandaag grit gehaald en nog wat hoge afsluitbare potten, voor de trosgierst en pellets. Ik heb gekeken in de supermarkt voor druivensuiker van zonnatura, maar heb deze niet kunnen vinden helaas. Ook de pedi-perch zitstok was niet te koop in de plaatselijke dierenwinkel. Ik heb gehoord dat deze in Ranzijn in Alkmaar zeker weten te koop zijn; moet ik maar even zien wanneer ik daar weer kom  :)

Ik heb trouwens de kooi nu ingericht, op de beukensnippers na...  :D

Lin

Goede voorbereiding is het halve werk!  ;D druivesuiker geef je alleen als er veel stress is of je valkje is verzwakt.  en daar ga je toch niet vanuit? :-X


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

13 maart 2007, 20:25:01 #42 Last Edit: 13 maart 2007, 20:34:33 by Inge...
Nee, ga ik natuurlijk niet vanuit. Wist voordat ik lid werd bij dit forum niet eens van het bestaan af... Casper is ook echt nóóit ziek of ziekig geweest. Maarja, mocht het nodig zijn; is het toch wel handig om in huis te hebben. Ik zag in de supermarkt wel een enorme zak druivensuiker van een onbekend merk, met een houdbaarheidsdatum tot 2009; nou dan wed ik dat ik die hele zak tegen die tijd onaangebroken kan weggooien. Is die van Bogena langer houdbaar? Of is druivensuiker ook lekker voor door de thee  :P

Lin

Ik gebruik alleen bij handopfokjes als het nodig is wat dextro verder niet. voorkomen is beter dan genezen.  :)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

Dextro!! Dat heb ik wél zien liggen, maar niet naar gekeken verder. Dat zijn tabletjes toch? At ik die zelf niet als kind ook? Voor de zoetigheid  ::) Dat is vergelijkbaar met druivensuiker? Of is ook druivensuiker maar samengeperst?