16 juni 2025, 20:10:20

Paddy & Indy

Gestart door Inge88, 7 maart 2007, 20:51:38

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Zo zie je maar,2 valkjes en allebij een ander karaktertje.  :D
Zo te lezen is Paddy snel leers,praten en fluiten,echt leuk.  :D

Misschien kan jezelf ook een adv. plaatsen met gezocht een ..... ?? 

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Inge88

Hey Mara,

Dankjewel hoor  :D Ik hoop ook zo dat ik gauw een (leuke) kamer vind.

Hey Yvonne,

Paddy luistert ook echt als ik wat zeg of fluit, dan kijkt hij me echt aan en probeert dan vaak zo dicht mogelijk bij je te komen. Alsof hij het anders niet goed verstaan kan of zo :P
Indy heeft dat juist niet. Maar is gewoon een mooi, schattig valkje die ook heerlijk stuntelig kan zijn, prachtig gezicht  :P

Ik heb hier en daar een advertentie geplaatst. Maar lang niet overal is het ook gratis  :-\ Ik vind het nogal wat om per site 10 euro te moeten betalen om een advertentie te plaatsen.
Ook het reageren op kamers kost geld. Dat doe ik dan wel bij 1 site, die up-to-date is en per dag nieuwe kamers heeft.

hennie

Hoi Inge,

Er komt nog wel iets voor je!

Wat is die Paddy een schatje. Ik zou er goud voor geven als Poppie en jelle ook zo deden. Ik was met Poppie een heel eind, maar door dat kortwieken is haar persoonlijkheid gewoon verandert. Ik krijg nu nog maar heel weinig toegang...haar onbevangenheid is helemaal weg! En Jelle gaat achter Poppie aan. Dus soms zitten ze op mijn schoot en wil ik ze kroelen, en dan wil Jelle wel, maar Poppie niet en die vliegt dan weg! Dan gaat Jelle achter haar aan. Jammer, hoor!

Succes met je kamer, Inge...we horen het nog wel,
groetjes, Hennie

Inge88

Hey Hennie,

Paddy heeft veel leuke kanten hoor, maar ook een mindere. Dat happen naar Indy toe... ik vind dat zo akelig voor haar. Ik hoop dat het minder wordt in de toekomst.

Heeft Poppie nu inmiddels al haar veren weer terug? Ze heeft geen gewiekte veren meer? Hopelijk veranderd haar persoonlijkheid nog terug. Als ze wat meer zelfvertrouwen krijgt misschien? Doordat ze weer goed kan vliegen.

Is Jelle al wat aan het nafluiten? En begint hij al een beetje met z'n versiertoeren?

Ik hoop vrijdag goed bericht te krijgen over een appartement in Leeuwarden... we zullen zien. Ik heb mij ingeschreven bij woneninfriesland.nl

hennie

Hallo Inge,

Ohh da's jammer..dat Paddy Indy nog steeds pikt. Ik hoop ook voor je dat dat nog overgaat.

Jelle is nog niet op de versiertoer...zal nog wel iets te jong zijn. Hij begint al wel lekker te fluiten...;savonds om 22:00 uur  :P

Het is een schatje, hoor!

Ik ga voor je duimen dat je vrijdag goed nieuws krijgt. Als je in Leeuwarden woont kunnen we elkaar eens opzoeken. Lijkt me gezellig!

groetjes, Hennie

Inge88

Hey Hennie,

Ik ben benieuwd wanneer Jelle wat begint na te fluiten, dat klinkt zo gezellig  :D

Ik merk sinds kort dat Paddy op spullen begint te tikken. Nog meer macho dus  :P

Paddy zat net al z´n deuntjes, woordjes en geluidjes in mijn oor te fluisteren (lees: fluiten)
Hij kent nu:

"Paddy"
"Paddyboy"
"Kom maar"
"Kom dan"
"Jaa"
"RRRR"
Aanvallen deuntje
Bouwvakkersfluitje
Liberté deuntje van Apres skihut (zowel gefloten als klik-klakkend)
La Cuca Rasia deuntje (of zo, ik ken het deuntje nog van vroeger).

Erg grappig is, dat hij "Kom maar" en "Kom dan" in een verband gebruikt met een fluit roepje van mij en daar achteraan een klikklakkend geluid maakt.
Ook zegt hij vaak "Jaa" ergens tussendoor. En soms achter elkaar en de ene "Jaa" langer maakt dan de ander: "Jaa, jaa, jaaaaaa, jaaa" Dat klinkt zo grappig, want hij klinkt dan zo enthousiast  :P

Een kamer heb ik helaas nog niet gevonden, vrijdag heb ik niks gehoord, dus die is al weg. Wel weer gereageerd op een aantal advertenties. Lijkt mij ook leuk om elkaar eens op te zoeken.

Anja

Hoi Inge,

Wow wat goed dat Paddy dat allemaal kan zeggen en fluiten zeg.
Ben trots op jullie.

Jammer dat je nog niks hebt gehoord van je kamer.

Groetje Anja.

Romy

Hoi Inge

Ik ben blij voor je dat je een fijne vakantie gehad hebt! Alleen jammer dat je de laatste dagen blijkbaar regen hebt gehad. Maar : gelukkig dat het pas de laatste paar dagen was!

Indy en Paddy hebben het echt wel super naar hun zin bij je!

Heb je ondertussen al een kamer gevonden?
Is het misschien niet een idee om naar de stad zelf te gaan en er aan te bellen waar er een bordje 'te huur' aan hangt? Dat heb ik zelf ook zo gedaan, samen met een aantal afspraken die ik al op voorhand gemaakt had. Zo zie je al meteen hoe de kamer of het appartement eruit ziet en dan kan je ook meteen beslissen.
Maar ik weet niet of het bij jullie ook zo gaat als bij ons (in Leuven).
Geef ook niet meteen op als je ziet staan dat er geen huisdieren toegelaten zijn. Ikzelf zit nu ook op een studio waar in eerste instantie geen huisdieren toegelaten waren. Toen heb ik het aan de huisbazin uitgelegd en ze vond het gelukkig toch geen probleem! Ze wou alleen niet dat Flupke in de gordijnen zou gaan hangen  ;D. Dus nu staat er in het contract dat er 1 valkparkietje toegelaten is, zoals we samen afgesproken hadden.

Ik hoop dat je snel iets mooi en niet duur vindt!

In verband met het vervoeren van je valkjes, ik denk dat het misschien wel een goed idee is om met een warmwaterkruik te werken. Je kan rond de vervoersbox misschien een handdoek doen en die dan zo in een kartonnen doos doen. Als je dan buiten bent als het hard waait, dan kan je de doos dicht doen, dan krijgen ze geen koude wind op zich. En als je dan op de bus zit of de trein, dan kan je de doos open doen zodat ze verse lucht hebben.

Is het geen idee om slechts 1 op de 2 weekends naar huis te gaan? Of lukt dit niet met je job?
Of eventueel de zondagavond al terug te keren en de valkjes er dan te laten?

Ik hoop dat je snel een oplossing vindt waar jijzelf je goed bij voelt én wat goed is voor Indy en Paddy!

groetjes
Romy

Inge88

Hey Anja,

Ik ben ook trots op Paddy hoor  ;D
Ik hoop toch echt dat ik binnenkort wel wat vind...

Hey Romy,

Nog niks gevonden... Wel gereageerd op kamers, ook waar geen huisdieren zijn toegestaan. Alleen heb ik bij zo'n site; kamernet.nl een tegoed om 10 x te reageren op een kamer voor 10 euro. Dus vind ik het nogal zonde om echt op elke kamer die geen huisdieren toestaat te reageren.
Hoe heb jij het dan gedaan met je huisbazin? Eerst niet verteld dat je een valkje had of zo?
Bij ons staat er nooit een bordje te huur ofzo bij een kamer. En ik kom sowieso al niet echt de stad in daar, loop puur het stuk naar school en het station. Dat is eigenlijk, omdat ik dus zo lang moet reizen en dus niet de zin heb om daar de stad in te gaan. Daarbij moet ik ook zeggen dat ik nogal een zogenoemde "jongensopleiding" volg, dus op de 50 jongens 4 meiden  :-X Dus heb ook niet iemand waar ik dan gezellig de stad mee in zou kunnen gaan.

Ik denk dat het niet echt een oplossing is om een kartonnen doos te gebruiken. Dan kan ik geen kledingtas meer vasthouden. Maar een handdoek en warme kruik lijkt me wel wat. En misschien bestaat er dus zo'n soort isolatiemandje van dik stof ofzo waar ik het vervoersmandje in kan schuiven. Dat zie je ook weleens voor hondjes toch?

Helaas moet ik toch elke zaterdag werken, dus een weekend daar blijven zal niet gaan. Ik zou in principe wel zondagavond daar heen kunnen gaan, maar dan moet ik dus een weekend ov nemen. De reis heen is toch zo 20 euro. Ik zelf dacht eraan om een week ov te houden, zodat ik ook als het eens uitkomt bijvoorbeeld eerder naar huis te gaan doordeweeks. Of juist later in de week naar de kamer toe. Maar daar moet ik nog eens over nadenken...

Inge88

Vanmiddag ga ik kijken bij een woning in Drachten. Ik ben uitgenodigd! Maar blijkbaar zijn er meer gegadigden, want er word vanavond besloten wie er intrekt.
Ik heb een boel informatie gekregen en ook een boel foto´s. Het bevalt mij wel.
Het gaat om een eengezinswoning. Ik zou daar dan wonen met nog 1 huisgenoot. Het gaat om 1 jaar, want het jaar erna komt degene die het aan mij zou verhuren weer terug om daar te wonen. Voor mij geen probleem, want ik wil toch sowieso maar 1 jaar op kamers. Want dan doe ik volgend jaar stage en daarna afstuderen.
Huisdieren zijn toegestaan.  ;D

Anja

Hoi Inge,

Veel succes en ik duim dat jij het wordt,

groetjes Anja

Mara

Hoi Inge

Ik denk aan je en duim voor je!! Ik ben heel erg benieuwd. Laat je ons wat weten?

mara

Inge88

Hey Anja & Mara,

Ik ben vanmiddag dus langsgeweest. Het bevalt me wel en de huurprijs ook! Het is dus zo dat hij momenteel alleen woont en op zoek is naar 2 huisgenoten. Hijzelf gaat een wereldreis maken en is vanaf Oktober lange tijd weg. Hij heeft blijkbaar al gekozen voor een duits meisje die goed engels spreekt. En dan dus nog iemand... in totaal zijn er 15 mensen langsgeweest! De kans dat ik gekozen wordt is dus niet zo groot. Hoewel ik er toch wel positief tegenaan kijk. Vanavond wordt ik gebeld en weet ik het...

Yvette

Hoi Inge

Is te hopen dat jij uit gekozen wordt
En ik zal voor jou gaan duimen

Inge88

Bedankt Yvette,

Helaas heeft het niet geholpen, ik ben niet uitgekozen. Wel balen, want heeft dus niks opgeleverd, maar wel 260 km benzine gekost. Volgende keer gaan we dus niet meer naar een kamer toe als er zo´n soort "selectie" plaats vind. Hij heeft gekozen voor 2 duitse meisjes.