27 april 2024, 11:10:53

weekend weg

Gestart door extol, 6 maart 2007, 17:54:32

« vorige - volgende »

extol

Beste allemaal

Ik wil graag een valkparkiet maar ik ben ongeveer 1x in de 3 weken van vrijdagmiddag tot maandagochtend weg. Heeft de parkiet dan wel genoeg aandacht?

Tim

Ivy

Hoi Tim.
Je kan sowieso beter twee valkjes nemen, dan hebben ze elkaar en zijn ze nooit alleen, ook al ben je dan dus het hele weekend weg. Maar ik neem aan dat je van de rest van de tijd ook niet de hele tijd thuis zit om je valkje gezelschap te houden...

Groetjes,
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Inge88

Dan zou ik net als Ivana zegt, wel een 2e valkje erbij nemen. Is er trouwens wel iemand in die weekenden die de beestjes kan voeren en het water verversen?
Ben je doordeweeks ook vaak van huis? Ik zou er dan goed over nadenken voor je hier aan begint...

extol

ik woon samen met een huisgenoot, deze zou is een stuk minder weg in het weekend en zou op zaterdag/zondag het water kunnen verversen. verder ben ik ca. 4/6 uur per dag weg van huis.

devil

als je ze genoeg aandacht geeft gaat het goed hoor die van mij zitten ook af en toe 8 tot 9 uur per dag alleen, dit is als mijn vriend en ik gelijk lopen met de diensten ze vinden het niet erg anders komen ze vanzelf wel om meer aandacht vragen en daar zijn ze goed in  :D ;D
http://usera.imagecave.com/devilgirl/
hier staan mijn meiden in en mijn jongen Grumpy dat is een engelse parkiet van 1998 dus een opa