17 mei 2025, 21:45:34

Nieuw!!, Laatste Foto's 13 April

Gestart door margreet, 5 maart 2007, 12:21:49

« vorige - volgende »

mar

hoi margreet
lief zeg die kleintjes .Mooie foto's ook .Je heb groot gelijk dat je ze nog bij je houd   .Ik hoop dat je straks een goed baasje voor ze vind

groetjes mar

margreet

hallo Allemaal,

Ja hoor Mar, ik houd ze tot ze zelfstandig zijn, ik ben geen voorstander van papvoeding.
Gerda, Het gaat bij mij net als bij een ander denk ik maar, de ene keer gaat het beter als de andere keer. In de natuur is het ook niet anders.

groetjes Margreet

margreet

Hallo Allemaal,

De 1e 2 serieuze reserveringen zijn binnen, het begin is er.
Vanmiddag hebben ze weer kooigehopt, alle 6 valkjes los.
Ze duiken dan gelijk een andere kooi in, gauw de etenbak even aangedaan, alles onderzocht en hup weer naar een andere kooi.
Jonkies  op tafel, kopje koffie erbij, gezellig toch
Weer gauw nieuwe foto's.

groetjes Margreet

Riny

Hoy Margreet
Nog even en je hebt weer last van
''Het lege nestsyndroom''
Dan zit je taak als oma er weer op.
Groetjes Riny

eefje nieuwenburg

Hey Margreet,

je zakt helemaal weg haha.
ben wel nieuwsgierig of je alweer foto's hebt.

groetjes eefje

margreet

31 maart 2007, 21:08:04 #95 Last Edit: 31 maart 2007, 21:17:08 by margreet
Hallo Allemaal,

Weer een nieuwe up-date en foto's, ze maken het allemaal goed, de 2 oudsten steken hun kopje al door het invlieggat en doen hun vliegoefeningen.
Ienieminie gaat ook erg goed al is het verschil tussen de anderen nog wel groot maar dat scheelt ook 2 weken, ze weegt nu 76 gram, niet verkeerd dacht ik, volgens mij wordt ze ook opaliné maar ik houd nog even een slag om de arm
5 valkjes zijn al gereserveerd, 4 popjes en 1 mannetje, best wel goed binnen 1 week.

Een heel mooi opaline popje vind ik zelf, met  fel gele parels, een geel kopje en een gele staart

Een ander popje, ook opaline maar alleen op vleugels?
ook nog 2 kleuren, lichtgrijs en geel.

4 wildkleurtjes, 3 mannetjes en 1 geslacht onbekend
1 mannetje gereserveerd

nieuwsgierig kopje uit het blok

Volgend bericht nog 1 foto van de 4 popjes.´
groetjes Margreet

margreet

4 popjes, ieniemienie is waarschijnlijk ook een popje (alle vier gereserveerd)

Caroline

Leuke foto's weer, inderdaad een heel mooi pareltje, die felle, was Yellow, nu Lizzy bij mij ook.

Die andere is inderdaad wel heel apart getekend, alleen parels op de vleugels.  ::)

En al 2 goeie adresjes, succes met nieuwe adresjes zoeken.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Zeker een aparteling : een half popje ??? ;D
Ze zijn snel gereserveerd zeg! Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je er met één blijft zitten.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Hoi Margreet,

Je kleintjes zijn heel lief om te zien. Wat fijn dat ze nu bijna allemaal een goed thuis hebben gevonden.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

eefje nieuwenburg

hey Margreet,

mooie foto's van mooie baby's.apart zeg die halfomhalf valk ;D zou die een identiteitscrisis hebben ;)

wat fijn dat al je jongen al bijna een nieuw huisje hebben,ik heb er pas 1 die gereserveerd staat en de rest is nog thuisloos.....nou ja dan blijven ze gewoon voorlopig hier,ik heb dan wel geen tijd meer om ze allemaal tam te houden omdat ze te groot worden en gaan vliegen maar ja dat is dan jammer.

bij mij worden trouwens al vliegoefeningen uitgevoerd,de eerste heeft vanmorgen daadwerkelijk gevlogen :o ;)

groetjes eefje

Riny

Hoy Margreet
Dat gaat goed bij jou in een week zoveel reserveringen.
Nog even en je bent klaar voor de tweede ronde.
Groetjes Riny

margreet

hallo allemaal,

Gaat nog allemaal goed hier. De 1e ronde is een feit en een 2e komt er voorlopig niet. In mei heb ik vakantie  en in juni waarschijnlijk verbouwing badkamer en dat geeft alleen maar rommel en onrust dus het wordt waarschijnlijk het najaar.
Maar dat geeft niet want dan heb ik ze straks weer gezellig alle 6 bij elkaar.

groetjes Margreet

•=Bonnie=•

Wat een schatjes Magreet, en fijn dat je al zoveel reserveringen hebt ook! :)

margreet

3 april 2007, 20:01:36 #104 Last Edit: 3 april 2007, 21:28:57 by margreet
Hallo Allemaal.

Even een berichtje, morgen weer nieuwe foto's, 3 van de vierling zat vandaag op stok in de kooi, maar nu zitten ze weer lekker in het blok. Ieniemienie is toch geen opaline, dus die reservering vervalt, wel 2 andere gereserveerd. Dus van de acht nog 2 te gaan. Dat komt wel goed, want ieniemiene mag toch pas over 4 weken weg.
Als de jongste donderdag 4 weken is zet ik ze waarschijnlijk allemaal in de kooi om een volgende ronde te voorkomen. Dan kan het nestblok weg.
Ze zijn echt allemaal heel lief.

groetjes Margreet