2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

remi1990

Hoi Eefje,

Ben je je wildkleurtjes al kwijt? Zag ze staan op MP.

Groetjes Mirella

Lois

Hoi Mirella!
Met Twister gaat het top! Hij komt nu gezellig zelf uit zijn kooi en fluit heel veel! Ontzettend gezellig! Hij kan al Fjiet Fjieuw fluiten.  :P Hij is er vandaag 7 uur uit geweest  8) En strekt lekker zijn vleugels.
Groetjes Lois.

remi1990

Hoi Lois,

Wat geweldig zeg.

Leuk dat ie dat deuntje al fluit, dat kon mijn vorige valkje ook, is zo leuk.

Zit hij nu lekker te slapen? Was een enerverende dag voor hem denk ik.

Groetjes Mirella

P.S.: Heb je nog nieuwe foto's van hem?

Mandy

De jongen zien er weer prima uit. ;)
Die bonte witmasker van Vito vind ik ook heel mooi, maar de anderen ook hoor, leuk nestje zo. :)
Alleen wel balen van je wildkleurtjes, daar kweek je niet voor hé. Altijd vervelend als je ermee blijft zitten en plek moet maken.  :-\
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Marije

Alles gaat ook prima met Peertje hoor! :D
Ze is nog wel wat bang voor handen, en wil nog niet gekroeld worden, maar ik kon d'r gisteren op m'n vinger in de kooi zetten....gaat vooruit dus! :)
Foto's heb ik wel gemaakt, maar nog niet op de compu, zal het proberen vandaag te doen ;)
Purrel vind d'r trouwens ook wel errùg interessant! ;D
Groetjes!

Lois

Hoi Mirella!
Ja hij heeft enorm geslapen.. Hij was op onze plank in slaap gevallen! Heb er een foto van! Ik zal hem er even opzetten

Voor het eerst dat ik hem zo heb zien slapen  ;D
Groetjes Lois.

eefje nieuwenburg

wat een goede berichten allemaal.
Marije,ik vind het heel jammer dat ze toch wat moeilijk doet,het is echt niet nieuw voor haar,ik heb het echt geoefend dus waarom ze moeilijk doet ???
beloon je haar met trosgierst voor het op je handen zitten?want dat werkte hier altijd,als ze op je handen zitten trosgierst aanbieden,laten eten op je handen geeft toch wel een vertrouwt gevoel.

Hoi Lois,
wat een leuke foto,hij deed het hier ook al maar nu is het echt he ;D
een lekker ventje is het.

Hoi Mandy,
ja het is echt heel rot,ze zitten nu in de voliere en lijken het hartstikke naar dr zin te hebben,zitten te kletsen enz maar elke reactie die ik op ze krijg eindigt in niks,als mensen vragen wanneer ze weg mogen en ik heb antwoord gegeven dan hoor ik niks meer.
Ook zeggen veel mensen er niet bij welke mutatie ze willen en als ik dat dan vraag krijg ik ook geen reactie meer,ik kan toch niet ruiken wat die mensen willen ???
Erg moeilijk dus,en nu blijkt dat de dierenzaak waar ik ze eventueel wilde brengen is overgenomen en ik heb dus geen idee of zij ze willen hebben.
Ik ga daar vandaag eens over bellen.
Oh ja wat groeit bruno hard en wat word ie mooi :o 8)

oke als ik iemand vergeet sorry,ik heb nieuwe foto's die ga ik nu even plaatsen,het derde jong van vito is ook uitgevlogen :D

groetjes eefje

Marije

Ow, maak je geen zorgen hoor Eefje, ze krijgt wel steeds meer vertrouwen! Trosgierst is ze niet zo in geïnteresseerd, liever eet ze wat zaadjes uit m'n hand. :D
Ga nu weer even met d'r verder oefenen!
Groetjes!

eefje nieuwenburg

Hoi Marije,
oke dan is het goed ;)

nieuwe foto's van vandaag,ik heb het nogal druk vandaar dat er soms wat meer tijd tussen zit,we hebben een oppaspup in huis en ook zijn we een beetje aan het verbouwen zodat we straks wat meer ruimte hebben in huis,aangezien we nu al bijna onze laatste week in gaan moet het nu echt gebeuren dus ik heb even minder tijd voor leuke dingen ::) :'(
nee hoor maakt niet uit,wat moet dat moet.
Er zijn momenteel 3jongen van Vito uitgevlogen,heel leuk om te zien hoe hard het dan gaat.
Ook gaan de jongen van Dazzle heel hard,zelfs het achterblijvertje gaat nu hard,wat ben ik toch blij dat die het gered heeft,speciaal valkje is dat hoor!

komen ze.

jongen van dazzle,

groetjes eefje

Linn

Mooie valkjes! :)
Ik hoop echt voor je dat je de wildkleurtjes nog kan verkopen!

remi1990

Hoi Lois,

Wat een gave foto zeg, ben jaloers op je ;D

Ik kan haast niet wachten tot ik mijn ventje heb, maar eerst nog even met de caravan weg, daarna komt hij hierheen ;).

Groetjes Mirella

Hoi Eefje,

Wat ziet hij er goed uit zeg, om op te eten hahaha ;D

Hoe gaat het met opstappen en kroelen?

Groetjes Mirella

eefje nieuwenburg

Hoi Mirella,
vanavond gaan we het proberen,opstappen deed ie nl nog niet omdat ie nog niet uitgevlogen was,nu is ie echt aan het oefenen met evenwicht en kan ie dus gaan proberen op te stappen,we zullen dus zien ;)

groetjes eefje

remi1990

Hoi Eefje,

Oja, dat is natuurlijk logisch. Ik zag dat het geparelde dametje wel al op stok zit, was zij als eerste uitgevlogen?

Groetjes Mirella

eefje nieuwenburg

Hoi Mirella,
nee hoor jouw mannetje was het eerst maar kruipt nog een beetje op de grond rond maar we gaan vanaf vandaag extra veel oefenen :D
vanavond krijgen ze een extra lange avond in de woonkamer,we gaan ervoor!
groetjes eefje

remi1990

Hoi Eefje,

Haha, veel plezier met ze vanavond, maar dat zal wel lukken.

Heb er veel zin in om hem hier te hebben en met hem te tutten en oefenen. Had je dit nest nog bijgepapt eigenlijk?

Groetjes Mirella