2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

Hoi MIrella,

ja hoor dat laat ie al toe,het is een mak lammetje,eerst moeten ze even wennen dus lopen ze steeds van je weg maar als ze dan eindelijk gewend zijn dan mag je alles met ze doen,tis een heel lief nest!

Hoi Marije,
wat fijn dat alles goed gaat,ik denk idd ook wel dat het goedkomt hoor maar ja je weet het niet,hoe later je ermee gaat oefenen des te moeilijker het soms word maar goed ik twijfel er niet aan dat het bij jullie wel goed komt,je hebt tenslotte nog vakantie en ook heb je een ander super tam valkje dus ik geloof er wel in ;D

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

ik heb weer nieuwe foto's.
alle jongen gaan goed,ze groeien nu natuurlijk niet zo heel erg hard meer maar goed het worden wel echte valkjes.
De bonte witmasker bij Vito lijkt heel erg veel op balou,wat leuk om te zien.

oke komen ze,
jongen van dazzle.

jongen van Vito,

dit word echt een mooi mannetje vind ik zelf

en de jongen die nog over zijn van de vorige ronde,gaan voor de laatste keer het internet op en dan ga ik ze echt wegbrengen van de week. :'(

groetjes eefje

Lois

Hoi eefje!
Dat bonte mannetje is zeker een knapperd! Die is al gereserveert toch? Echt jammer dat niemand die wildkleurtjes wilt!  Succes er nog meer!
Groetjes Lois.

eefje nieuwenburg

Hoi Lois,

ja die is gereserveerd,daar had ik zelfs 3personen voor in het begin :o
Erg gewilde mutatie dus.
de ouders van dit nest mogen dus direct nog een ronde erachteraan doen,dat mocht de rest niet maar deze jongen was ik zo kwijt dus vooruit als ze willen mogen ze nog een keer.
de wildkleurtjes zijn zo leuk,ik heb nog nooit moeite met die beestjes gehad,zijn superleuk,op ontdekkingsreis door het huis heen en zo onwijs gezellig,dus ik vind het echt heel jammer dat niemand deze vogels in huis wil,ze zouden er een super leuk huisgenootje aan hebben!
groetjes eefje

Lois

Ja toen ik bij jou was waren zij het rustigst! Echt jammer.. Ik weet nog wel iemand die misschien 1 of twee valkjes wilde.. Ik zal het nog even na vragen..
Hoe is het trouwens met die hond afgelopen die je had gevonden?
Groetjes Lois.

eefje nieuwenburg

Hoi Lois,
die is de volgende dag terug naar haar baasje gegaan,wel zielig voor Harley,die was helemaal in de rouw maar ja het was niet ons hondje he ::)

ik hoor het graag van je of er nog iemand is die op zoek is.

groetjes eefje

Lois

Hallo Eefje!
Had je een advertentie opgehangen ofzo?
Arme arme harley!  :P
Ik zal het even in de gaten houden  ;)
Groetjes Lois.

remi1990

Hoi Eefje,

Wordt steeds knapper die kleine man ;D

Wanneer mogen ze eigenlijk weg?

Groetjes Mirella

eefje nieuwenburg

Hoi Mirella,
als ze zelfstandig eten,die van jou is nu een maand oud dus zal ongeveer nog 2weken duren,maar hij is nog niet uitgevlogen,dat zal eerst moeten gebeuren.

Hoi Lois,
ik heb alle instanties gebeld die er waren en dat had die mevrouw ook gedaan en zo vonden we elkaar.
eind goed al goed ;D

groetjes eefje

remi1990

Hoi Eefje,

Okee, dat is dan rond Hemelvaart toch? Want als het rond Hemelvaart is wilde ik je vragen of hij dan wat langer bij jou mag blijven, want wij gaan vanaf Hemelvaart  (donderdag) t/m die zondag erna met de caravan weg en ik wil hem natuurlijk niet meteen alleen laten. Ook niet omdat ik gewoon met hem bezig wil zijn zodra hij hier is.

Groetjes Mirella

eefje nieuwenburg

Hoi Mirella,
hij is vandaag uitgevlogen,zit nu wel weer in het blok maar zal vanaf nu heel hard gaan,we zullen dus even moeten kijken hoe het gaat maar dat komt wel goed,als ie wat langer moet blijven is dat ook geen punt,de jongste zal pas uitvliegen als je terug komt dus dan zit ie niet alleen ofzo,komt wel goed ;)

groetjes eefje

remi1990

Hoi Eefje,

Okee, dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken.

Leuk dat ie het blok uit is geweest, hij zal nu wel vaker op onderzoek uitgaan buiten het blok denk ik. Hij kijkt zijn ogen uit buiten het blok.

Groetjes Mirella

Hoi Lois,

Hoe is het met jouw mannetje?

Groetjes Mirella

Hoi Marije,

Hoe is het met jouw dametje?

Groetjes Mirella

eefje nieuwenburg

Hoi Mirella,
hij is er nu echt uit,gaat alleen nog terug om te slapen maar daarna komt ie lekker naar buiten om overal aan te knabbelen,zo leuk!
ook is zijn broer vandaag uitgevlogen en de geparelde gaat eerdaags ook komen want die zit al in het kijkgaatje ;D
leuk hoor en wat gaat het hard nu!

groetjes eefje

Mara

Hoi Eefje

Wat leuk is dat als ze gaan uitvliegen, echt leuk hoor. Maar wat gaat dat allemaal snel..

Mara

remi1990

Hoi Eefje,

Wat leuk, net als wij als wij gaan slapen gaan we naar bed ;D

Maakt ie al geluiden?

Gr. Mirella