2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

remi1990

Hoi Lois,

Leuk dat je je mannetje hebt. Heel veel plezier met hem, maar dat zal we lukken denk ik.

Ik vind "mijn" mannetje ook erg leuk om te zien, maar zo te horen is het een echte doerak (nog).

Groetjes Mirella

Hoi Eefje,

Leuk om weer een foto van hem te zien, hij gaat er steeds grappiger uitzien. Het is een lekker ding.

Groetjes Mirella

Lois

Hallo eefje!
Twister is net tegen het raampje boven de keukendeur gevlogen!  :(
Maar hij heeft niks.. hij zit nu in z'n kooi en is trosgierst aan het eten.. hij stapt nog op je vinger en heeft geen pijn als je aan zijn snaveltje zit.. Hij is denk wel geschrokken. Moet ik nog iets anders doen of denk je dat er niks aan de hand is?
Ik ga wel iets op dat raampje plakken! Want dit is niks!
Groetjes Lois.

Marije

Hoi Eefje!
Wat ziet ze er weer 'Perig' uit! ;D Vind d'r echt heel mooi, ze is precies wat ik zocht! :D
Je bent maar druk met iedereen op de hoogte houden, fijn dat de oudste binnenkort weg mogen, scheelt weer... :)
Groetjes,
Marije

eefje nieuwenburg

hallo Lady's ,

ja leuk he de foto's,ik blijf mijn best er voor doen om iedereen op de hoogte te houden maar soms is het wel even druk hoor!
He Lois,je hoeft verder niks te doen hoor,hou hem in de gaten en dan komt het allemaal vast wel goed,hou hem gewoon rustig.
Maar hoe leuk en spannend het ook is,probeer toch vooral eerst s'avonds met hem te zitten,laat hem overdag nog even met rust totdat ie echt de weg weet en gewend is,want anders gaat ie waarschijnlijk nog wel vaker ergens tegen aan klappen,dat is toch nog een stukkie angst en dat moet er eigenlijk het liefst eerst uit voordat ie echt los kan.

groetjes eefje

Lois

Ja dat ga ik zeker doen!
Hij is nu stukken rustigger! ik haal hem er zo eventjes uit.. Kijken wat hij gaat doen!  ;D

Catmom

Hallo allemaal,

Zojuist heeft Frank de telefoon opgehangen. Hij heeft met Eefje afgesproken dat wij graag de cinnamon willen hebben als vriendinnetje voor onze Nina (lutino).  :) We zijn nu dus een beetje broeds, en gaan een spannende week tegemoet, in afwachting van de dingen die komen gaan.  :)

Groetjes,
Astrid en Frank

eefje nieuwenburg

Hallo Astrid en Frank,
leuk dat jullie ook hier reageren,het word nog druk in mijn verhaaltje ;D
Ik heb ze net weer gepapt en het word toch steeds minder hoor,voor alle jongen,ze eten echt heel erg goed zelf en dat vind ik echt heel fijn,want het betekend dat ze allemaal na het weekend weg mogen,sommige dit weekend al!
dus ik ga verder met adverteren want ik heb nog steeds 5jongen over,het wildkleur mannetje gaat weg,de cinnamon pop en Peertje de cin.bonte maar verder is er van deze jongen nog geen verkocht,ze zijn er echt wel aan toe om te verhuizen dus ik hoop dat het nog een beetje gaat lopen deze week!
groetjes eefje

Lois

Hoi eefje!
Ik ben net thuis en sinds Twister hier is heeft hij nog niks gegeten.. Alleen trosgierst maar niks van zijn gewone eten... Wat moet ik eraan doen?? Of gaat dit vanzelf?
Groetjes Lois.

eefje nieuwenburg

hoi lois,
heeft ie er helemaal nog niet van gegeten of lijkt dat zo?
en hoeveel trosgierst heb je hem gegeven?want als hij ook een hele streng trosgierst er bij krijgt heeft ie daar al genoeg aan en dan eet ie niet meer van zijn gewone eten.
groetjes eefje

remi1990

Hoi Eefje,

Hoe is het met "mijn" kleine draakje?

Gr. Mirella

eefje nieuwenburg

gaat prima,ze komen lekker in de pennen dus het begint al ergens op te lijken ;D
als ik straks alle jongen die gereserveerd zijn kwijt ben dan gaan ze echt wat vaker mee naar de woonkamer maar ze raken ook wel een beetje gestressed van die grote jongen dus echt rustiger worden ze op dat moment niet,maar daar ga ik mijn best voor doen en dan komt het helemaal in orde.
groetjes eefje

Lois

Hallo Eefje!
Hij heeft er echt nog niks van gegeten.. Hij heeft wel veel trosgierst op.. Zal ik dat dan maar weg halen? Zodat ie het andere voer gaat zoeken?
Hij is trouwens nu wel heel leuk met zijn gekleurde speeltje met belletje aan het spelen! Ontzettend leuk om te zien!
Groetjes Lois.

Henry

He lois

Kijk je mag wel trosgierst geven he maar als je daar te veel van geeft eet hij inderdaad geen ander zaad.Dus je moet het geven als een extraatje.

henry

Lois

Oke dankjewel!  ;D Twister, zeg maar dag tegen het trosgiert!  ;)

eefje nieuwenburg

Hoi Lois,
ga dat trosgierst maar gebruiken als beloning als je met hem aan het oefenen bent,met het opstappen en loslaten enz dan krijgt ie van beide wat binnen,iedereen blij :D

groetjes eefje