2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

Marije

Lois, ben je al een beetje zenuwachtig voor vanavond?
Geef je m'n Peertje ook een kroeltje? (ben jaloers dat jij d'r vanavond al mag zien, bofkont! ;))

Leuk Sandra, dat je ook een valkje van Eefje krijgt, je zult er zeker veel plezier aan beleven!

En Eefje, zie je op tegen vanavond? Wel lekker dat ze zo gelijkmatig weggaan, is niet ineens alles weg ;) Verder alles goed met alle beebies? Lekker van je vakantie aan het genieten?

Groetjes,
Marije

eefje nieuwenburg

Hoi Sandra,
leuk dat je je aangemeld hebt!!
kun je het voor de laatste dagen nog een beetje in de gaten houden en ook mij op de hoogte houden als hij bij jou is.

Hoi Marije,
ik ben niet zenuwachtig of zo,ben juist blij dat ze weg gaan want ik heb weer nieuwe nestjes waar ik tijd in moet stoppen en die oudere jongen gaan nu vliegen enz en dan word het toch wel lastig allemaal.

ik heb helaas nog geen vakantie,moet nog 3daagjes en dan heb ik lekker 3weken vrij :D

Lois,
ik weet niet of je het nog leest maar ik hoop niet dat jij of je moeder allergies voor honden of katten zijn?
ik heb nl 3katten en momenteel 2honden in huis,als je er last van hebt moet je het even melden dan sluit ik de beestjes even op als jullie er zijn,de katten zijn dan toch al in de slaapkamer maar dan doe ik de hondjes er ook even bij.
geld trouwens ook voor de andere die binnenkort hun vogeltje op komen halen ;)

groetjes eefje

Lois

Hallo Eefje!
Nee hoor me moeder en ik zijn allebei niet allergische voor honden of katten! Ik ben juist dol op honden!  ;D
Ik heb net zo'n verveorbox gekocht.. hij is wel een beetje aan de grote kant maarja, dan ben ik er zeker van dat ie erin past!  :P

Hoi Marije!
Nee ik ben niet zenuwachtig! Ik heb er juist enorm veel zin in! Ik zal Peertje wel een kroeltje geven als dat kan!  ;D ]

Nou ik ga me even klaar maken en dan kom ik eraan!
Groetjes Lois.

Marije

remi1990

Hoi Eefje,

Hoe is het met het kleine "draakje"?

Hoe is het gegaan met die warmte eigenlijk?

Groetjes Mirella

Lois

Hallo Eefje!  ;D
Het is echt super goed gegaan gister! Hij zit nu op een stok.. Ik heb hem net al even op mijn vinger gehad en dat ging goed! Ik zal vanavond als het al een beetje donker is, hem even bij me houden, kijken wat ie gaat doen! Ik houd je op de hoogte  ;).

Hallo Marije!
Ik heb Peertje ook gezien! Wat is dat een mooie zeg! Ze heeft een heel mooi zacht kleurtje! Echt een leukerd is het! Geen verkeerde keus! Ik heb haar niet vastgehouden want ik had de heletijd Twister op mijn hand!  :P

Hallo Mirella!
Jouwe heb ik ook gezien! Die is ook leuk hoor! Maar zijn broertjes en zusjes zijn echt ontzettend kaal..  :( Maar dat gaat goed komen zei Eefje!  ;D

Groetjes Lois

Marije

Wat leuk dat Twister zo'n leukerd is! :D
Ben nu wel heel benieuwd hoe Peertje d'r in het echt uitziet!
Voor ons mogen de hondjes ook gewoon los hoor, we hebben d'r zelf ook eentje, leuk juist! ;) En katten zijn ook geen probleem... :)
Ik denk dat wij volgende week zaterdag aan het einde van de middag komen Eefje, maar als het nog verandert meld ik dat zaterdag wel even... ;)
Groetjes,
Marije

eefje nieuwenburg

Hoi Mirella,
ja met jouw mannetje gaat alles prima hoor,ik neem hun nu ook mee naar de kamer als ik ga pappen en dan word er wat afgekrijst(he lois :P) maar dat doen alle jonkies in het begin.
Van de warmte hebben ze eigenlijk geen last gehad,s'ochtends staat het zonnetje op die kamer maar daarna word het er lekker koel dus geen problemen.
Lois heeft het over broers en zusjes maar dat zijn de jongen van Stitch die ze bedoelt,die zijn geplukt door pa en ma.
de jongen van Vito zien er allemaal perfect uit.

Hoi Lois,
wat fijn dat ie lekker op zijn gemak was he,het duurde even voor ie bij je bleef zitten maar dan is het ook wel een schatje!
Dat komt helemaal goed tussen jullie :D

Hoi Marije,
lois kon peertje niet eens vasthouden omdat alle andere draakjes weer gingen vliegen,er zit geen rust meer in ze sinds ze weten dat ze kunnen vliegen :o
groetjes eefje

eefje nieuwenburg

HOi Marije,
ik was tegelijk met jou haha.
Zaterdag is prima,ik zie het wel.
ik moet waarschijnlijk de beestjes toch opsluiten want de katten vinden het machtig al dat gefladder en de hond word ook af en toe erg druk als ze allemaal gaan fladderen maar dat zien we ook dan wel,als het zover is.

groetjes eefje

sandra72

Hoi allemaal,

Wat leuk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat met de vogeltjes. Ik ben heel benieuwd hoe het met mij vogeltje gaat.
Ik wil hem mij vogetje graag zaterdag komen halen als dat kan? Ik hoor het wel van je Eefje.

groetjes sandra

eefje nieuwenburg

Hoi Sandra,

hij is nog wel een beetje happig als ik pap voer dus even kijken hoeveel hij nu eigenlijk zelf eet en als dat voldoende is mag ie zaterdag weg,ik laat het je zeker weten. ;)

groetjes eefje

Lois

Hallo Eefje!
Ja die vliegen heel wat af bij jou! En schreeuwen dat ze doen!  :P Twister zit nu op de bank! Hij is zo rustig.. Hij vliegt niet weg.. je kan hem gewoon vast houden!  ;D

Groetjes Lois.

Mandy

Hoi Eefje,

De jongen zijn al groot en mooi geworden zeg! ;D
Vito heeft voor knapperds gezorgd, fijn dat het zo goed gaat. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

sandra72

hoi allemaal,

Ja me kooi is er. Hij is supermooi en ik heb hem net helemaal ingericht. Hij is bijna 80 cm hoog en 50cm diep. Ik ben echt blij met de kooi.

groetjes sandra

eefje nieuwenburg

ik heb nieuwe foto's.
van de grote jongen alleen foto's van de gereserveerde jonkies want de rest wil er toch niet op ::)

jong voor Sandra,Ricky?

jong voor ?

jong voor Marije,Peertje,

dan de jongen van dazzle,allen zullen gepareld worden,

jong4 blijft echt heel erg achter,ik hoop maar dat die het redt,ik kan nu wel wat beter pap voeren omdat ie wel is gegroeid maar ik probeer het eerst nog even door de oudste 3 weg te halen voor een halfuurtje.

de jongen van vito,
bonte witmasker man van mirella,

witmasker man,nog vrij,

cinnamon opaline witmasker pop,

witmasker man,nog vrij.

groetjes eefje :D