2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

HOi Lois,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Twister is idd een hele leuke naam,vind ik wel :D

oke de update,
ik begin met de jongen van Dazzle,
de oudste 3 gaan prima,gaan nu echt groeien en worden lekker stevig.
de jongste is er nog maar lag vanmorgen toch weer met lege krop,hij kan niet zitten en zijn kopje omhoog steken,nu heb ik vanmorgen toch maar even pap geprobeerd te geven en dat lukte,niet veel maar goed beter iets dan niets,vanavond als ik thuiskom weer even proberen want honger had ie wel.

de jongen van Vito gaan vreselijk hard,de oudste is een leukerd,die is bijdehand :D
de 2e word een gewone witmasker man,de 3e en 4e worden beide cinnamon witmasker popjes nu alleen nog even zien of er parels bij komen.

de andere jongen zitten nu allemaal samen in de kamervoliere,ik heb me maar even over het geschreeuw heen gezet,ik hoorde ook dat de buren met vakantie zijn dus dat kan geen kwaad ;D
veel voer,parkietenzaad en grote parkietenzaad,trosgierst en nat eivoer erbij,trosgierst en eivoer eten ze allemaal al en ze waren vanmorgen gevoerd door de ouders dus hadden nog een voorraadje.
vanavond ga ik als ik thuiskom gelijk pappen en dan kijken of ze heel erg honger hebben,zoniet blijven ze vanaf nu apart van de ouders,dan kunnen we van het weekend gaan kijken welke er naar een nieuw baasje mogen.
Ik heb ook weer kontakt met 2mensen die beide waarschijnlijk 2vogels willen nemen,dat zou betekenen dat ik nog 3jongen overhoud,nou we hebben er geen haast mee maar toch lekker.
de jongen van S+S werden idd vreselijk geplukt nog steeds,er is er 1 die heeft nu een hele kale kop,dus misschien gaat dat nog een beetje terug groeien voor ze weg gaan.
ik heb al foto´s op het internet staan op mijn msn groep
http://groups.msn.com/vissenliefhebbers/shoebox.msnw

ik weet niet of het werkt maar daar zet ik altijd mijn foto´s neer voor ik ze upload en daar had ik vanmorgen geen tijd meer voor,doe ik vanavond dus ook even maar voor diegene die geen geduld hebben ;D
de jongen van S+S zaten niet stil dus die staan er in een groepje op.
vragen?geen vragen ;D
groetjes eefje

Marije

Citaat van: eefje nieuwenburg op 12 april 2007, 15:30:13
ik weet niet of het werkt maar daar zet ik altijd mijn foto´s neer voor ik ze upload en daar had ik vanmorgen geen tijd meer voor,doe ik vanavond dus ook even maar voor diegene die geen geduld hebben ;D

Ik voel mij NIET aangesproken... 8)

*gaat snel kijken!!!*

eefje nieuwenburg

haha jaja marije ik weet het wel een beetje,en wat vind je ervan?

groetjes eefje

Monky

Volgens mij heeft Marije een nieuw valkje op het oog...
Laten we hopen dat het dit keer wel de goeie is  :D Ik hoop het voor je in elk geval  :D

Groetjes,
Monky

Lois

Hallo eefje!
Dankjwel!

Ik ga snel naar de foto's kijken!  ;D

eefje nieuwenburg

Hoi Monky,

je hebt vast niet alle bladzijdes gelezen?
volgens mij staat er ergens boven de foto van het cin.bontje dat ie naar haar toegaat,ik kon via de mutatiecalculator uitrekenen dat het een pop moet zijn,zo niet dan toch >:( ;D

groetjes eefje

Marije

Jaaa...dit is de goeie Monky! :D Een echt meisje als alles klopt :)
De foto's vind ik super, wat is het toch een droppie!
We zijn er ook achter dat Peertje wel een goeie naam is, aangezien ze zo'n lekker mollig 'peerbuikje' heeft... ;D
Nou hoop ik nog dat ik het voor elkaar kan krijgen dat ik over een tijdje een witmasker cinnamon bont (gepareld) popje erbij krijg, dan heb ik alles wat ik wil... :D Maar dat is nog toekomstmuziek, nu eerst lekker aan de slag met Peertje!
Groetjes,
Marije

eefje nieuwenburg

oh die kan ik ook kweken ;D ;) moet er natuurlijk wel bijzitten,want ik kon zoveel kweken en dat wat echt gewild was had ik het minst :-\
maar ja dat heb je nu eenmaal niet in de hand he :P

ben blij dat je de foto´s mooi vind.
groetjes eefje

eefje nieuwenburg

zo hehe even tijd voor de foto's
de jongen van dazzle,ze gaan allemaal goed,de kleinste was vanavond gewoon gevoerd,wel hoofdzakelijk zaad maar goed er zit eten in,heb er nog een beetje pap in gewerkt en nu mag ie slapen.

jong1

jong2

jong3

jong4

de jongen van vito gaan uitstekend maar dat had ik al gezegd,allemaal zijn ze geringt en hebben ze de oogjes open.

jong1,bonte witmasker man,gereserveerd

jong2,gewone witmasker man

jong3,cinnamon witmasker(gepareld kan)

jong4,zelfde als jong3

de jongen van balou,
zien er al bijna volgroeit uit,wat is de tijd hard gegaan zeg :D
jong1,bontje voor lois

jong2,cin.bontje voor marije

jong3,pareltje nog steeds niet verkocht

jong4,wildkleur mannetje,gaat naar voorschoten,

de jongen van sjaan en stitch bleven niet stilzitten dus die heb ik met zn allen erop gezet,

zo nou dit was het weer,ik ga de baby's terug in de kooi zetten en wens iedereen een fijne nachtrust toe.

groetjes eefje

Lois

Hoi Eefje!
Ik meost echt even lachen! Hij gaat bij elke foto staan! Bij Peertje en bij de geparelde!  :P

Ik heb gister heel veel speeltjes gehad van familie enzo! Dus speeltjes komt ie niet te kort!  ;D
Groetjes Lois.

eefje nieuwenburg

Hoi Lois,
ja dat is lekker he als je jarig bent,kun je alles van de familie krijgen :P
ze gaan idd altijd samen maar ja daar zijn het ook broer en zussen voor natuurlijk. ;)

de 2cinnamon witmasker popjes worden ook gepareld ;D
Ik persoonlijk vind dat na bont de mooiste mutatie en ik ben hier dan ook heel erg blij mee :D

zo meer heb ik even niet te melden,wellicht vanavond weer.
groetjes eefje

Marije

Leuk zeg, pareltjes! :D
Maar ze hebben van die witte vleugeltjes, zijn ze dan ook bont?
Gefeliciteerd! ;D

eefje nieuwenburg

nee Marije,grijze kuif is gewoon en witte kuif word bont
hetzelfde bij de gewone valkjes,grijs word wildkleur of cinnamon en geel word bont.
helaas want ik had meerdere aanvragen voor bonte witmaskers en geen een voor gepareld of gewoon.

groetjes eefje

Lois

Hallo!
En hoe gaat het met m?  ;D Eet 'ie al zelf of is dat niet echt gelukt?
Groetjes Lois

eefje nieuwenburg

Hoi Lois,
ja dat lijkt goed te gaan want pap wil ie niet en gisteravond zaten er zaadjes in de krop dus even het weekend aankijken en dan gaan we wat afspreken.

groetjes eefje