2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

nieuwe foto's van vandaag :)

jongen S+S

groetjes eefje

heidi

Hallo eefje,

Wat een schatjes en wat worden ze al groot.
Vooral de bonte vind ik scheetjes,de andere zijn ook mooi.

heidi

Riny

Hoy Eefje
Nog eventjes ,dan heb je weer last van het lege nestsyndroom.
Groetjes Riny

eefje nieuwenburg

Hoi Riny,
dat heb ik nog nooit gehad dus we zullen zien,tis de eerste keer he :D
ik hoop alleen maar dat ze er niet direct nog een nest achteraan doen want ik wil een rustpauze inlassen,ze hebben allemaal zulke grote nesten......
ik heb vanmorgen Snowey losgelaten in de vogelkamer,zij is de enige vrijgezel nog en heeft nu geprobeerd om Teun zijn poot er helemaal af te kluiven,die vond ik vanmorgen zielig op de grond,hij is nu gekoppeld met Duca en blijkbaar wil snowey dat ook :-X
dus wat voerbakjes en water opgehangen en losgelaten,ze is niet tam maar ook niet echt bang dus laat ik haar maar begaan,nu zitten er dus nog maar 2koppels in de voliere van 2m en de rest zit allemaal apart.
de volgende ronde wil ik dus iets georganiseerder,het koppel wat een nest mag gaat apart en als die jongen uitvliegen mag het volgende koppel pas.
Dan blijft alles in de voliere en zit ik niet met het hele huis vol aparte kooien......tis een zooitje nu.

de jongen zijn echt bangeschijterds,kruipen het liefst door de bodem van het blok als ik het opendoe,dus we moeten echt hard gaan oefenen met kroelen haha heel erg :P

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

28 maart 2007, 14:57:44 #94 Last Edit: 28 maart 2007, 17:12:50 by eefje nieuwenburg
ik zag trouwens bij het 3e jong van S+S bloed op de vleugel maar kan niets vinden waar het kapot is,dus ik hoop maar niet dat er geplukt word ofzo,hopelijk alleen een incident.
tis wel typisch bij de jongste 2 van sjaan en stitch,die hebben op de vleugels geen witte maar gele veertjes,terwijl de oudsten echt wit hebben,ik vind het echt leuk hoor die ontwikkelingen zo.
Ook heeft de 1 al echt gele veertjes rond het bekje terwijl de ander wel groen lijkt,heel apart....
nu nog baasjes vinden anders krijg ik zeker geen lege nest syndroom haha ;D

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

eerste reservering is binnen ;D de cin.bonte pop is gereserveerd.

nu de rest nog ;)
groetjes eefje

margreet

hallo Eefje,

Het begin is er, bij mij ook, 2 serieuze reserveringen, 2 popjes. Vrijdag komen ze hier in het gratis krantje, normaal krijg ik daar ook best wel reacties op, en dat is vaak in de buurt.
Lieve foto's weer. Bij mij heeft een geparelde witte en gele spots lijikt het wel, zal morgen weer foto's plaatsen.

groetjes Margreet

eefje nieuwenburg

de zenuwen zijn er weer,er is een piepei bij Vito en zijn vrouw ;D
het is hun eerste nest dus ik hoop maar dat alles goed gaat,ben zo benieuwd!
nu met zijn allen duimen op een witmaskertje :D

groetjes eefje

Riny

Hoy Eefje
Mijn duimen draaien op volle toeren voor een witmasker jonkie.
Toen ik het eerste witmaskerjonkie verwachtte was ik zo blij.
Heel voorzichtig keek ik in het blok, lag er toch een geel donsje.
Was moeder vreemd gegaan, zo is mijn witmasker voliere ontstaan.
Groetjes Riny

eefje nieuwenburg

hoi Riny,
ja vreemd gaan kan ze hier niet,ze zit apart maar er kunnen ook gele donsjes uitkomen dus ook vandaar de zenuwen,ik heb al 2jonkies van hun,1witmasker die is overleden en 1wildkleur mannetje.
we zullen zien,hij moet ongeveer 1april uitkomen maar wie weet ligt ie er vanavond al,we zien het wel.

een witmasker voliere zal ik niet kunnen maken,dan moeten we verhuizen ;D

groetjes eefje

valkje-willeke

hoi Eefje,

ben blij dat dit jaar alles goed met jullie gaat.
Heel veel succes met je kleintjes, kom af en toe nog wel eens bij je op de site kijken

groetjes willeke--- zuidoostbeemster

eefje nieuwenburg

hey Willeke :D tijd niks gehoord natuurlijk,leuk dat je er nog bent!
ja ben echt superblij dat het allemaal zo goed gaat,tis echt boven verwachting dit allemaal,maar ja het was vorig jaar duidelijk te vroeg,heb ik wel spijt van maar toch ook een hoop geleerd.

leuk dat je het een beetje in de gaten blijft houden  ;)
Marga van het forum heeft Paco dus daar moet je ook eens lezen,hij is al een koppel maar weet nog niet hoe ie het moet doen ;D,wellicht gaat ie dus voor nageslacht zorgen.
Zij staat bij dagboeken geloof ik.

groetjes eefje

mar

hoi eefje
mooi valkjes  en wat zijn ze al gegroeit zeg .Bij mij liggen er ook al eitjes heb je me mail ontvangen over sunny

groetjes mar

eefje nieuwenburg

ja ik heb ondertussen weer gereageerd Mar ;)

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

snik,de jongen van sjaan en stitch worden geplukt,allemaal bloed op de rugjes :'(
en echt aan de pennetjes want de oudste 2 worden niet geplukt.

het piepei van vito piept nog steeds :D

groetjes eefje